technik Jaka-40 potwierdził informacje

Data: 2010-07-07 08:46:21
Autor: lady mutant
technik Jaka-40 potwierdził informacje
PaweL pisze:
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36252

Gazownia w zasadzie też:

`Od kilku dni media, zwłaszcza prawicowe, ekscytują się zeznaniem załogi
Jaka-40, który 10 kwietnia wylądował w Smoleńsku ponad godzinę przed
tupolewem.'

Tłumacząc z polskiego na nasze: nie kwestionują faktów a starają się
sprawę zbagatelizować i wytłumaczyć swoim wyznawcom czemu teoria nie
pasuje do aksjomatów (`prawicowe media' -- lewicowe jak wiadomo
odpowiedzialnie poprzestają na relacjonowaniu opinii ekspertów w rodzaju
reż. Wajdy)

Że sprawa mocno śmierdzi, to już nawet nie potrzeba Palikota
z jego strategią "ucieczki do przodu"...

-- lm

Data: 2010-07-07 12:32:16
Autor: Negro
technik Jaka-40 potwierdził informacje

Że sprawa mocno śmierdzi, to już nawet nie potrzeba Palikota
z jego strategią "ucieczki do przodu"...

dla mnie kluczowy jest scenogram rozmowy z Jarosławem. Podejrzewam, że mogli to zrobić na jego rozkaz

jk

Data: 2010-07-07 14:11:13
Autor: lady mutant
Negro pisze:

Że sprawa mocno śmierdzi, to już nawet nie potrzeba Palikota
z jego strategią "ucieczki do przodu"...

dla mnie kluczowy jest scenogram rozmowy z Jarosławem. Podejrzewam, że
mogli to zrobić na jego rozkaz

Czyżby coś się znowu "nie dograło" na super-nowoczesnej aparaturze MAKa?
Kurcze, to już chyba sam Tuske
będzie musiał jechać po trzeciego CD-roma... skoro Miller nie dał rady

-- lm

Data: 2010-07-07 22:07:28
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Wed, 07 Jul 2010 12:32:16 +0200, Negro napisał(a):

[...]

scenogram powiadasz???? znaczy, że twoim zdaniem pierdzielnięcie w ziemię mieli rozpisany na poszczególne sceny, tylko kamer nie zdążyli ustawić??? :-O

--
meping

technik Jaka-40 potwierdził informacje