Data: 2010-07-07 13:19:56 | |
Autor: Delfino Delphis | |
technik Jaka-40 potwierdził informacje | |
PaweL wrote:
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36252"W przypadku polskiego Tu-154 - rosyjski kontroler wypowiedział komendę o 50 metrach, gdy drugi pilot Tu-154, Robert Grzywna, podał na wysokości 80?70 metrów komendę: "odchodzimy". To dowodzi, że wieża kontrolna w Smoleńsku kierowała prezydencką maszynę do zderzenia z ziemią" Boże co za idiotyzmy. Kontroler musiałby powiedzieć minus trzydzieści. Wtedy kierowałby na zderzenie z ziemią. Pilot pewnie by się nie zorientował i na autopilocie zadałby te minus trzydzieści, a co :) |
|
Data: 2010-07-07 13:33:26 | |
Autor: Negro | |
technik Jaka-40 potwierdził informacje | |
zadałby te minus trzydzieści, a co :) zarty se robisz z ludzi którzy polegli mencznsko? jk |
|
Data: 2010-07-07 13:54:49 | |
Autor: Piotrp_de | |
technik Jaka-40 potwierdził informacje | |
> zadałby te minus trzydzieści, a co :)mencznsko polegną ci, co twoje brednie zobaczą... kolina - SPIERDALAJ palancie! -- |
|
Data: 2010-07-07 20:40:20 | |
Autor: Tomy M. | |
technik Jaka-40 potwierdził informacje | |
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i11nst$epo$1news.onet.pl... PaweL wrote: W jakim jednak świetla stawia to rzekome zapisy z czarnej skrzynki? Nie martw się o rozmowę kaczyńskich, gdyby tam coś było dawno GW by o tym pisała na pierwszej stronie. Pewnie by nawet płytę CD z tą rozmową dołączyli. Pech chciał że Michnik tam nie zainstalował swojego dyktafonu. Tomy M. |
|
Data: 2010-07-07 21:38:20 | |
Autor: Delfino Delphis | |
technik Jaka-40 potwierdził informacje | |
Tomy M. wrote:
W jakim jednak świetla stawia to rzekome zapisy No tu akurat wiadomo, że w tych stenogramach połowy słów nie ma. Co nie zmienia faktu, że nawet jakby im kontroler dał zgodę do minus 30 to i tak nie mieliby prawa zejść poniżej 100 i to na wysokościomierzu barycznym. |
|
Data: 2010-07-09 00:21:27 | |
Autor: Tomy M. | |
technik Jaka-40 potwierdził informacje | |
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i12l3c$aas$1news.onet.pl... Tomy M. wrote: Czy kontroler może wprowadzać pilota w błąd? Rozumiem że regulamin wojskowy mu na to pozwala bo przecież to był nieprzyjacielski samolot. Tomy M. |
|
Data: 2010-07-09 00:25:08 | |
Autor: Delfino Delphis | |
technik Jaka-40 potwierdził informacje | |
Tomy M. wrote:
Czy kontroler może wprowadzać pilota w błąd? W jakim sensie? Gdy wykonywane jest proceduralne podejście instrumentalne, to kontroler nie ma żadnego wpływu na pilotów. Wszystko powinno być opisane na mapach, a dalej już tylko wskazania instrumentów. Nie wiem może ich oszukać co do pogody, czy ciśnienia. |
|
Data: 2010-07-09 07:19:31 | |
Autor: lady mutant | |
technik Jaka-40 potwierdził informacje | |
Tomy M. pisze:
Już ustalono, że to było samolot cywilny, stąd zastosowanie konw. z Chicago.... widocznie prokurator wojskowy prowadzący sprawę powtórzył tę prawdę zbyt małą liczbę razy stąd ciągłe wątpliwości... -- lm |