Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   technik Jaka-40 potwierdził informacje

technik Jaka-40 potwierdził informacje

Data: 2010-07-07 13:19:56
Autor: Delfino Delphis
technik Jaka-40 potwierdził informacje
PaweL wrote:

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36252

"W przypadku polskiego Tu-154 - rosyjski kontroler wypowiedział komendę o 50 metrach, gdy drugi pilot Tu-154, Robert Grzywna, podał na wysokości 80?70 metrów komendę: "odchodzimy". To dowodzi, że wieża kontrolna w Smoleńsku kierowała prezydencką maszynę do zderzenia z ziemią"

Boże co za idiotyzmy.

Kontroler musiałby powiedzieć minus trzydzieści. Wtedy kierowałby na zderzenie z ziemią. Pilot pewnie by się nie zorientował i na autopilocie zadałby te minus trzydzieści, a co :)

Data: 2010-07-07 13:33:26
Autor: Negro
technik Jaka-40 potwierdził informacje
zadałby te minus trzydzieści, a co :)

zarty se robisz z ludzi którzy polegli mencznsko?

jk

Data: 2010-07-07 13:54:49
Autor: Piotrp_de
technik Jaka-40 potwierdził informacje
> zadałby te minus trzydzieści, a co :)

zarty se robisz z ludzi którzy polegli mencznsko?

mencznsko polegną ci, co twoje brednie zobaczą... kolina - SPIERDALAJ palancie!

--


Data: 2010-07-07 20:40:20
Autor: Tomy M.
technik Jaka-40 potwierdził informacje

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i11nst$epo$1news.onet.pl...
PaweL wrote:

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36252

"W przypadku polskiego Tu-154 - rosyjski kontroler wypowiedział komendę o 50
metrach, gdy drugi pilot Tu-154, Robert Grzywna, podał na wysokości 80?70
metrów komendę: "odchodzimy". To dowodzi, że wieża kontrolna w Smoleńsku
kierowała prezydencką maszynę do zderzenia z ziemią"

Boże co za idiotyzmy.

Kontroler musiałby powiedzieć minus trzydzieści. Wtedy kierowałby na
zderzenie z ziemią. Pilot pewnie by się nie zorientował i na autopilocie
zadałby te minus trzydzieści, a co :)

W jakim jednak świetla stawia to rzekome zapisy
z czarnej skrzynki?

Nie martw się o rozmowę kaczyńskich, gdyby tam coś
było dawno GW by o tym pisała na pierwszej stronie.
Pewnie by nawet płytę CD z tą rozmową dołączyli.
Pech chciał że Michnik tam nie zainstalował swojego
dyktafonu.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 21:38:20
Autor: Delfino Delphis
technik Jaka-40 potwierdził informacje
Tomy M. wrote:

W jakim jednak świetla stawia to rzekome zapisy
z czarnej skrzynki?


No tu akurat wiadomo, że w tych stenogramach połowy słów nie ma. Co nie zmienia faktu, że nawet jakby im kontroler dał zgodę do minus 30 to i tak nie mieliby prawa zejść poniżej 100 i to na wysokościomierzu barycznym.

Data: 2010-07-09 00:21:27
Autor: Tomy M.
technik Jaka-40 potwierdził informacje

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i12l3c$aas$1news.onet.pl...
Tomy M. wrote:

W jakim jednak świetla stawia to rzekome zapisy
z czarnej skrzynki?


No tu akurat wiadomo, że w tych stenogramach połowy słów nie ma. Co nie
zmienia faktu, że nawet jakby im kontroler dał zgodę do minus 30 to i tak
nie mieliby prawa zejść poniżej 100 i to na wysokościomierzu barycznym.

Czy kontroler może wprowadzać pilota w błąd?
Rozumiem że regulamin wojskowy mu na to pozwala
bo przecież to był nieprzyjacielski samolot.

Tomy M.

Data: 2010-07-09 00:25:08
Autor: Delfino Delphis
technik Jaka-40 potwierdził informacje
Tomy M. wrote:

Czy kontroler może wprowadzać pilota w błąd?

W jakim sensie? Gdy wykonywane jest proceduralne podejście instrumentalne, to kontroler nie ma żadnego wpływu na pilotów. Wszystko powinno być opisane na mapach, a dalej już tylko wskazania instrumentów. Nie wiem może ich oszukać co do pogody, czy ciśnienia.

Data: 2010-07-09 07:19:31
Autor: lady mutant
technik Jaka-40 potwierdził informacje
Tomy M. pisze:

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w
wiadomości news:i12l3c$aas$1news.onet.pl...
Tomy M. wrote:

W jakim jednak świetla stawia to rzekome zapisy
z czarnej skrzynki?


No tu akurat wiadomo, że w tych stenogramach połowy słów nie ma. Co nie
zmienia faktu, że nawet jakby im kontroler dał zgodę do minus 30 to i tak
nie mieliby prawa zejść poniżej 100 i to na wysokościomierzu barycznym.

Czy kontroler może wprowadzać pilota w błąd?
Rozumiem że regulamin wojskowy mu na to pozwala
bo przecież to był nieprzyjacielski samolot.


Już ustalono, że to było samolot cywilny, stąd zastosowanie
konw. z Chicago.... widocznie prokurator wojskowy
prowadzący sprawę powtórzył tę prawdę  zbyt małą liczbę razy
stąd ciągłe wątpliwości...

-- lm

technik Jaka-40 potwierdził informacje

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona