technika z przed 20 lat i tu 154

Data: 2010-04-12 07:41:22
Autor: Grzegorz
technika z przed 20 lat i tu 154
Hello mokrymir@poczta.onet.pl !:

ps.może piszę jakieś bzdury , ale nie mordujcie , bo to takie dywagacje
zwykłego człowieka

Wiesz, ja jestem elektronikiem z dość dużym stażem .....

I w tym konkretnym wypadku to raczej inne przyczyny zaważyły, jako że awionika w tych maszynach była nowa, nie sprzed 20 czy 30 lat. I systemy nawigacyjne także.

Spekulacji jest wiele, ale wypada teraz poczekać na dane z czarnych skrzynek, i chyba szczególnie na zapisy rozmów. Mam nadzieję, że nagrało się wszystko i zostanie to opublikowane ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-04-12 07:51:50
Autor: Jerzy

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> napisał w wiadomości news:hpubni$gtp$1news.onet.pl...
[...]

A ja jestem sceptykiem co do tej publikacji , bo trzeba by ogłosić kto tutaj był ... i kim był ...

technika z przed 20 lat i tu 154