tego jeszcze nie było - MEGA ROTFL..

Data: 2011-01-10 21:18:32
Autor: megrims
tego jeszcze nie było - MEGA ROTFL..
Data: 2011-01-10 20:32:00
Autor: Massai
tego jeszcze nie było - MEGA ROTFL..
megrims wrote:

http://moto.onet.pl/1635075,1,8222-autopilot-spowodowal-wypadek,artyku
l.html?node=2

to ja kupuje takÄ… fure... :D

Wszyscy trzej będą zgodnie trzymali się wersji "wysoki sądzie, ja
byłem tak naprany że na pewno nie mogłem kierować, bo bym z miejsca
nie ruszył, tamci zresztą też - to musiał być autopilot!" ;-)

Może nie być łatwo wskazać tego któremu trzeba zabrać prawko.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-10 21:49:53
Autor: masti
tego jeszcze nie by³o - MEGA ROTFL..
Dnia pięknego Mon, 10 Jan 2011 20:32:00 +0000 osobnik zwany Massai
wystukał:

megrims wrote:

[...]

mieli po 2 promille. To juz jest przestepstwo (niezależnie od tego, że uważam to za głupotę, prawo znaczy)
czyli można ich postraszyć za krzywoprzysiestwo bo sprawa bedzie w sądzie.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-10 21:58:14
Autor: Massai
tego jeszcze nie byo - MEGA ROTFL..
masti wrote:

> [...]

że uważam to za głupotę, prawo znaczy)
czyli można ich postraszyć za krzywoprzysiestwo bo sprawa bedzie w
sÄ…dzie.

Ale jeśli będą wskazywac siebie nawzajem, tzn. każdy innego, to de
facto tylko jednego za krzywoprzysięstwo, bo jeden wskazuje dobrze,
winny może kłamać w swojej obronie, i tylko ten trzeci wskazujący
pierwszego - krzywoprzysięga...

Trudniej może być z wiarygodnym udowodnieniem który rzeczywiście
prowadził.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-10 23:02:46
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:igfvdm$4b9$1news.onet.pl...
masti wrote:

Trudniej może być z wiarygodnym udowodnieniem który rzeczywiście
prowadził.

O ile mędrcy w białych otokach nie wpadną na to, żeby zdjąc odciski z kierownicy i lewarka.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-01-10 23:19:47
Autor: Mruk
masti wrote:

Trudniej może być z wiarygodnym udowodnieniem który rzeczywiście
prowadził.

O ile mędrcy w białych otokach nie wpadną na to, żeby zdjąc odciski z
kierownicy i lewarka.

jak tego dnia wszyscy byli za kierownicą to może być ciężko. Zwłaszcza, że mózgi z policji często nie robią tego od ręki a po miesiącu może być za późno

Data: 2011-01-10 23:23:22
Autor: =Marcos=
[...]

Mnie na rysowanie portretu pamięciowego kolesia, którego oglądałem przez 2 minuty zaprosili pół roku po fakcie. Więc może odciski też zdejmą za pół roku.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-01-11 08:29:04
Autor: PesTYcyD
tego jeszcze nie byo - MEGA ROTFL..
W dniu 2011-01-10 23:23, =Marcos= pisze:
Mnie na rysowanie portretu pamiêciowego kolesia, którego ogl±da³em przez
2 minuty zaprosili pó³ roku po fakcie. Wiêc mo¿e odciski te¿ zdejm± za
pó³ roku.

T%o jeszcze nic. Ja kiedy¶ rozpoznawa³em go¶cia na zdjêciach przedstawionych przez psiarniê. Wskaza³em gagatka, i po dwóch miesi±cach zosta³em zaproszony na rozpoznanie. Kolesia którego rozpozna³em nie zaprosili. I nie by³a to moja demencja bo facjaty nie zapomnia³em. Po prostu nie przyszed³ wiêc okazano mi innych tak ¿eby odbêbniæ procedurê.

Data: 2011-01-11 09:05:46
Autor: Artur\(m\)
[...]

Wyobraź sobie, że sądy mają takie przypadki prawie w 100%.
Ktoś kto ukradł (zabił, pobił, zniszczył,...) rzadko, skruszony,
mówi tak wysoki sądzie, - to ja.

Artur(m)

Data: 2011-01-11 15:18:55
Autor: Krenauer
tego jeszcze nie by³o - MEGA ROTFL..
On Mon, 10 Jan 2011 21:49:53 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

czyli mo¿na ich postraszyæ za krzywoprzysiestwo bo sprawa bedzie w s±dzie

Nie bardzo - to dotyczy ¶wiadka. Oskar¿ony (podejrzany) jest zwolniony z
obowi±zku mówienia prawdy, a zatem jego fa³szywe wyja¶nienia, mieszcz±ce siê w
granicach obrony, nie s± karalne. Przyjmuje siê jednak, ¿e z prawa do milczenia
nie wynika nieograniczone uprawnienie do k³amstwa. K³amstwo ma jednak swoje
granice. Je¿eli oskar¿ony fa³szywie oskar¿a (pomawia) inne osoby o pope³nienie
przestêpstwa, wówczas mo¿e ponosiæ odpowiedzialno¶æ na podstawie art. 234 kk lub
za inne przestêpstwa, np. znies³awienie lub zniewagê (art. 212 i art. 216 kk).

Data: 2011-01-10 21:37:01
Autor: 'Tom N'
megrims w <news:igfpin$hca$1usenet.news.interia.pl>:

http://moto.onet.pl/1635075,1,8222-autopilot-spowodowal-wypadek,artykul.html?node=2

to ja kupuje tak± fure... :D

Ju¿ sprzedane wszystkie:
<http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/13932/KRA¦NIK>

Onet spó¼ni³ siê jakie¶ 3 dni z "niusem" i ze zdjêciami posk±pi³

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-01-10 21:52:21
Autor: venioo
W dniu 2011-01-10 21:18, megrims pisze:
http://moto.onet.pl/1635075,1,8222-autopilot-spowodowal-wypadek,artykul.html?node=2

to ja kupuje tak± fure... :D

wypij tyle, zeby miec 2 promile to wtedy tez ci sie autopilot uka¿e ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-01-10 22:11:17
Autor: J.F.
On Mon, 10 Jan 2011 21:18:32 +0100,  megrims wrote:
http://moto.onet.pl/1635075,1,8222-autopilot-spowodowal-wypadek,artykul.html?node=2

to ja kupuje tak± fure... :D

Tylko one drogie sa :-)

Najlepsze modele potrafia przeciez same zaparkowac.

J.

Data: 2011-01-10 22:28:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-10 22:11, J.F. pisze:
[...]

Byle Skoda tak ma. Brat ma ten gadżet w Superbie. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

tego jeszcze nie było - MEGA ROTFL..