tekken na x-box

Data: 2009-09-17 17:53:54
Autor: Michass
tekken na x-box
koledzy kiedy to w koncu bedzie na moja konsolke  ?

Data: 2009-09-17 21:18:11
Autor: domin
tekken na x-box
Michass pisze:
koledzy kiedy to w koncu bedzie na moja konsolke  ?

a w google ciezko wstukac? gry-online: "pazdziernik 2009" (zakladam, ze chodzi ci o tekken 6)

Data: 2009-09-18 01:16:32
Autor: Dentarg
tekken na x-box
On Sep 17, 9:18 pm, domin <do...@master.pl> wrote:
Michass pisze:

> koledzy kiedy to w koncu bedzie na moja konsolke  ?

a w google ciezko wstukac? gry-online: "pazdziernik 2009" (zakladam, ze
chodzi ci o tekken 6)

O bosz, opadła mi szczęka. Kolejny exclusive PS3 jest na x0 (tak wiem
nie jestem na czasie). Pora chyba zmienić platformę.
Miałem kupić tekkena na ps3 i prawdę mówiąc to była jedyna pozycja ze
zbliżających się premier,
która mnie interesowała na tą powoli denerwującą mnie platformę (ps3).
Trzeba kupić x0 i zacząć kupować gry na platformę MSa,
chyba że np na ps3 tekken będzie 1080p ;).

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-09-18 09:06:58
Autor: szczebel
tekken na x-box
Dnia Fri, 18 Sep 2009 01:16:32 -0700, Dentarg napisał(a):

Trzeba kupić x0 i zacząć kupować gry na platformę MSa, chyba że np na
ps3 tekken będzie 1080p ;).

Jeśli masz ekran o przekątnej większej niż 40 cali i zwyczajowo siedzisz nie dalej niż metr od niego to faktycznie - 1080p zrobi Ci różnicę...

--
szczebel

Data: 2009-09-18 14:06:10
Autor: Marcin Gardeła
tekken na x-box
Dentarg wrote:
O bosz, opadła mi szczęka. Kolejny exclusive PS3 jest na x0 (tak
wiem nie jestem na czasie). Pora chyba zmienić platformę.

A na PS3 nie będzie?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-09-18 14:50:16
Autor: domin
tekken na x-box
Michass pisze:

[...]

na ps3 z oldschoolowych exclusive pozostal bodajze tylko...nic? GT mi tylko przychodzi na mysl, ale xbox ma swoj odpowiednik forze, MGS tez juz zostal zapowiedziany, teraz wychodzi tekken, jedyna gra, ktora naprawde chcialbym miec na xboxie to uncharted

Data: 2009-09-18 16:13:42
Autor: Michass
tekken na x-box
na ps3 z oldschoolowych exclusive pozostal bodajze tylko...nic?

.....tak źle nie jest, moja zona do dzis mi wypomina ze sprzedalem psx i jej Singstara, a Lips to juz niestety nie to samo

Data: 2009-09-18 20:04:47
Autor: domin
tekken na x-box
Michass pisze:
na ps3 z oldschoolowych exclusive pozostal bodajze tylko...nic?

....tak źle nie jest, moja zona do dzis mi wypomina ze sprzedalem psx i jej Singstara, a Lips to juz niestety nie to samo

racja, karaoke np. na impreze jak najbardziej przydatne :)

Data: 2009-09-19 14:56:16
Autor: gctechs
tekken na x-box

Michass pisze:

[...]

To sie fanbojstwo rozplenilo. Ani MGS ani Final Fantasy nigdy nie byly
ekskluzywne dla platform Sony. Wlasciwie Tekken tez nie, zwazywszy na fakt,
ze to automatowka. Kazdy, to pomysli przez chwile, bedzie wiedzial, skad
wzielo sie tyle "pseudo-exclusiv'ow" na PSX. Saturn ssal palke na calej
(prawie) linii, Nintendo 64 nie nadawalo sie do robienia portow (conajwyzej
mozna bylo robic alternatywne wersje, napisane od nowa). Sony dobrze  wiedzalo,
ze taka sytuacja nie potrwa wiecznie, postanowi stworzyc szereg wlasnych  IP.
Udalo im sie wypracowac takie marki jak God of War, Killzone, Uncharted,
Ratchet & Clank, Motorstorm, LBP i tego juz nikt im nie zabierze. Wciaz  zreszta
powstaja kolejne. A wykupywanie exclusivow (w tym takze tzw. czasowych) od
zewnetrznych wydawcow to na dluzsza mete glupota i M$ tez sie kiedys na tym
przejedzie, sam tlukac caly czas jedynie Halo, GOW, Forze czy Crackdowny.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-09-18 17:51:06
Autor: Meanthord
tekken na x-box

Michass pisze:

> [...]

O bosz, opadła mi szczęka. Kolejny exclusive PS3 jest na x0 (tak wiem
nie jestem na czasie). Pora chyba zmienić platformę.

    Wersja na iXa akurat w tym przypadku odpada, gdyz na padzie iXowym nie da sie grac w bijatyki. Bez drogiego AS-a lub pieronsko drogiej przejsciowki na duala lepiej sie nie zblizac. Inna sprawa, ze jesli tryb online na PS3 bedzie taki jak w Tekkenie DR, to rownie dobrze mogliby tej gry w ogole nie wydawac :). Bijatyka bez porzadnego online (jak VF5 na 360) nie ma racji bytu w dzisiejszych czasach.

Pozdrowka,
Meanthord

tekken na x-box