tel DUAL-SIM czy promieniuje podwójnie?

Data: 2009-10-27 14:42:34
Autor: Alojzy Zakalec
tel DUAL-SIM czy promieniuje podwójnie?
Rozważam zakup telefonu na 2 karty SIM, np. DUOS Samsunga lub MyPhone.
Pytanko: skoro te telefony mają włączone 2 karty JEDNOCZEŚNIE to czy
znaczy, że one mają 2 nadajniki kóre sumarycznie produkują 2x więcej
mikrofal?
Bo wiecie, jak będę to przykładał do głowy na pół godziny to sie
obawiam jak taka mikrofalówka wpłynie na mózgowie. (tylko bez jaj)

Z tego punktu widzenia chyba wolałbym żeby to nie działało
jednocześnie lecz jakoś tak z przeplotem...

Data: 2009-10-27 23:42:49
Autor: r.
Alojzy Zakalec pisze:
[...]

Teoretycznie 2x, bo są 2 nadajniki... Tylko że telefon GSM/UMTS tez działa na 2 pasmach.. W praktyce w czasie rozmowy nadawanie odbywa się w jednym pasmie (lub na jednej karcie).

Data: 2009-10-28 01:07:35
Autor: J.F.
On Tue, 27 Oct 2009 14:42:34 -0700 (PDT),  Alojzy Zakalec wrote:
[...]

Moga miec jeden nadajnik, ktory nadaje dwa razy czesciej.

Bo wiecie, jak będę to przykładał do głowy na pół godziny to sie
obawiam jak taka mikrofalówka wpłynie na mózgowie. (tylko bez jaj)

Jesli nie gadasz z dwoch kart naraz [pewnie sie nie da], to nie masz
sie czego bac - telefon emituje tylko kilka pakietow co dluzszy czas.

J.

Data: 2009-10-28 18:25:39
Autor: Przemek
tel DUAL-SIM czy promieniuje podwójnie?
Jesli nie gadasz z dwoch kart naraz [pewnie sie nie da], to nie masz

Da się. A dokładnie na jednym zawieszasz rozmowę, na drugim odbierasz. Łączność jest z dwoma nadajnikami.
Przem

Data: 2009-10-28 22:43:10
Autor: Marcin
Dnia 28-10-2009 o 18:25:39 Przemek <raz@onet.pl> napisał(a):

Da się. A dokładnie na jednym zawieszasz rozmowę, na drugim odbierasz.

Oj ale tak to chyba nie działa. Na dualach - jeśli rozmawiasz na jednej  karcie - druga jest poza zasięgiem. Owszem, w stanie czuwania obie są  dostępne, ale gdy któraś z nich jest wykorzystawana do połączenia, druga  jest nieaktywna. Dlatego ostatecznie zdecydowałem się nosić dwa telefony,  chociaż po drodze kupiłem dwa duale.
Jeśli coś się zmieniło w tej kwestii, proszę mnie oświecić.
--
http://www.anglista.edu.pl
http://marcin.anglista.edu.pl

Data: 2009-10-29 07:28:59
Autor: Piona
Marcin pisze:
Oj ale tak to chyba nie działa. Na dualach - jeśli rozmawiasz na jednej karcie - druga jest poza zasięgiem.

Jeżeli rozmawiasz na jednej, a w tym czasie ktoś dzwoni na drugą to telefon jest zajęty a nie poza zasięgiem.
Tak jest na samsung c5212.
piona

Data: 2009-10-29 09:06:53
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomości news:hcbbc9$ra4$1news.interia.pl...

[...]

eee, u mnie jest inaczej.
jałsi na jednej karcie rozmawiam, to dzwoniący na drugą kartę ma wolny sygnał.
od mojej strony wygląda to tak, że gdy rozmawiam na karcie ERA to słyszę, że jest rozmowa oczekująca na karcie PLUS (pojedyncze ciche piknięcia w tle rozmowy w sluchawce, i rozśwoetla się ekran telefonu).
na ekranie mam 'zawieś', więc zawieszam rozmówcę na karcie ERA i słyszę oraz rozmawiam z rozmówcą dzwoniącym na PLUS. po tej rozmowie naciskam czerowną słuchawkę i ... mogę kontynuować rozmowę na ERA.

sprawdz w swoim c5212, czy aby jest wszystko dobrze. dwie rozmowy na raz (z zawieszeniem) są jak najbardziej możliwe.

Data: 2009-10-29 19:44:11
Autor: Piona
Konrad N.S. pisze:

[...]

A nie jest to związane czasem z usługą połączeń oczekujących???
Ja takową usługę mam w plusie i jak rozmawiam przez plusa to drugie połączenie mogę odebrać tak jak opisujesz. A jak rozmawiam przez Erę (gdzie nie mam oczekujących) to nie miałem przypadku drugiego połączenia. Dlatego myślałem, że jak rozmawiam przez jednego sima to drugi jest zajęty.
Ni jestem jednak 100% pewien, więc potestuję w wolnej chwili gdy będę miał dostępne dwa inne aparaty :)
piona

Data: 2009-10-30 07:56:31
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomości news:hccmep$avc$1news.interia.pl...

[...]

przynam się, że nie wiem.
co więcej: nie wiem nawet jakie usługi (np. oczekujące) mam właczone w plusie. w erze nie mam nic właczone poza "godzina za 29gr", bo tylko po to był kupiony starter.

ale z pewnością zawieszać (i odbierać) mogę na prowadząc rozmowę na każdej z kart sim.

zresztą pomijając wszystko: tu usługa połaczeń oczekujących nie ma wg mnie nic do rzeczy.
to miałoby znaczenie, jeśli o połaczeniu oczekującym byłbyś informowany przez sim, z którego akurat rozmawiasz.
a my mówimy o połaczeniu wchodzącym na drugą kartę sim podczas rozmowy z karty pierwszej. to nie ma nic wspólnego z połaczeniami oczekującymi. to po prostu dzwoni drugi telefon z dwóch znajdujących się w obudowie c5212

Data: 2009-10-30 10:15:25
Autor: Piona
Konrad N.S. pisze:
zresztą pomijając wszystko: tu usługa połaczeń oczekujących nie ma wg mnie nic do rzeczy.

Muszę się przyznać do błędu. Prostym testem na obalenie mojej tezy jest próba wykonania połączenia z jednej karty na drugą :)
Jest to możliwe i jest sygnał wolnej lini...
Uważam, że lepsza byłaby opcja zajętej linii.
piona

Data: 2009-10-30 16:16:47
Autor: Marcin
tel DUAL-SIM czy promieniuje podw ójnie?
Dnia 29-10-2009 o 07:28:59 Piona <email@wsygnaturce.pl> napisał(a):
Tak jest na samsung c5212.
piona

O, to dobrze wiedzieć.
W takim razie Samsung ma u mnie plusa.
--
http://www.anglista.edu.pl
http://marcin.anglista.edu.pl

Data: 2009-11-03 22:50:07
Autor: Przemek
Użytkownik "Marcin" <m.maly@onet.eu> napisał w wiadomości
Oj ale tak to chyba nie działa. Na dualach - jeśli rozmawiasz na jednej karcie - druga jest poza zasięgiem. Owszem, w stanie czuwania obie są

Ależ oczywiście jest to nieprawda.
Rozmawiam przez karte nr 1 a na karte nr 2 dostaje rozmowy. Acer DX900 pod WM6.1
Przem

Data: 2009-11-15 11:09:02
Autor: Alojzy Zakalec
On 28 Paź, 01:07, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Jesli nie gadasz z dwoch kart naraz [pewnie sie nie da], to nie masz
sie czego bac - telefon emituje tylko kilka pakietow co dluzszy czas.

Ale zobacz na SAR tego dual-sima:
http://www.mgsm.pl/katalog/myphone/6651young/

"Współczynnik SAR (10g) 1,4 W/kg"

podczas gdy normalne telefony mają < 1.0

Więc coś jest "na rzeczy"?

Data: 2009-10-29 09:10:23
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:49af8be7-e4ce-4844-9b75-6a5499c9e94ft2g2000yqn.googlegroups.com...

2 karty JEDNOCZEŚNIE to czy
znaczy, że one mają 2 nadajniki kóre sumarycznie produkują 2x więcej
mikrofal?

obawiając się takich rzeczy prowadź rozmowy w słuchawkach.
do c5212 są dodawane dobrej jakości słuchawki, bardzo dobrze prowadzi się rozmowy, dobrze słychać, i rozmówca po drugiej stronie też nie narzeka na jakość głosu.

wygoda dla rąk - np. podczas jazdy samochodem lub spaceru, oraz dużo lepsza słyszalność w dwóch słuchawkach niż z jednego aparatu (gdy wokół ciebie jest np. głośno, hałas).

tel DUAL-SIM czy promieniuje podwójnie?