tel. wifi putty

Data: 2010-10-16 16:50:07
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Witam.
Możecie polecić - ci co używają - jakiś telefon który ma:

- qwerty
- wifi
- możliwość pracy zdalnej - np.PUTTY
- stabilnie pracuje
- "mało" sie psuje ;)

--
Art

ps. jakby był za darmo to jeszcze lepiej ;-P

Data: 2010-10-16 15:16:35
Autor: Wemif
tel. wifi putty
ziolko <ziolek70@interia.pl> wrote:

- qwerty
- wifi
- możliwość pracy zdalnej - np.PUTTY
- stabilnie pracuje
- "mało" sie psuje ;)

E71, uzywam putty i sobie chwale. Brakuje mi tylko beepa, gdy puszcze ping -a czy przyjdzie mi mail, nie wiem jak to osiagnac.

a.

Data: 2010-10-16 17:31:17
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Wemif pisze:
[...]

E71 zaproponowali mi za 1 zł w Erze.

E72 i C6 w Plusie za większe pieniądze.

C6 nie znam nikogo kto ją ma.(;
E71 chwali sobie kuzyn, ale jemu nie wiele potrzeba do szcześcia ;)

Długo masz E71??

--
Art

Data: 2010-10-16 18:46:38
Autor: m4rkiz
tel. wifi putty
?Użytkownik "ziolko" <ziolek70@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9cggd$8j9$1@news.net.icm.edu.pl...
E71 chwali sobie kuzyn, ale jemu nie wiele potrzeba do szcześcia ;)

Długo masz E71??

e71 jest bardzo fajna ale ma beznadziejny aparat - zdjecia inne niz
na dworze przy pelnym sloncu maja mase szumow, dodatkowym minusem
jest reczny "autofocus"

przesiadam sie wlasnie z e71 na e72 i jezeli cena nie jest az tak
istotna to zdecydowanie polecam dolozyc troche kasy i kupic e72

zyskujesz:

- znacznie lepszy aparat z autofocusem,
- zwyklego malego jacka sluchawek 3,5mm zamiast 2,5mm,
- nagrywanie wideo w vga (e71 ma qvga),
- 2 razy wiecej miejsca na telefonie,
- +50% do taktowania procesora,
- rds w radiu,
- teoretycznie dluzszy czas pracy na baterii,
- obsluge kart do 16GB (dla nageywania video powinny byc class 6),
- akcelerometr i dziwny dotykowy navi key
  (da sie wylaczyc - dziala wtedy jak w e71)

tracisz:

- irde

Data: 2010-10-16 19:13:42
Autor: Waldek Godel
tel. wifi putty
Dnia Sat, 16 Oct 2010 18:46:38 +0100, m4rkiz napisał(a):

e71 jest bardzo fajna ale ma beznadziejny aparat - zdjecia inne niz
na dworze przy pelnym sloncu maja mase szumow, dodatkowym minusem
jest reczny "autofocus"

to jest zaleta a nie wada - mam kontrolę kiedy i na co aparat ostrzy.
W E72 nie masz tej kontroli, aparat ostrzy przypadkowo i wyniki są
przypadkowe.
Oprócz tego E72 jest sporo tandetniej wykonana - plastik fantastik, lużna
klapka baterii itp.
E71 bez problemu obsługuje kartę 16 GB

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-16 19:38:37
Autor: m4rkiz
tel. wifi putty
?Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1bv9mz1xx4p7v$.dlg@lepper.institute.com...
to jest zaleta a nie wada - mam kontrolę kiedy i na co aparat ostrzy.
W E72 nie masz tej kontroli, aparat ostrzy przypadkowo i wyniki są
przypadkowe.

zabawy fokusem fajna rzecz, ale nie w przypadku aparatu z tak mizerna
czuloscia

ja sie tam ciesze jak mi zlapie ostrosc przed robieniem zdjecia poprostu,
faktyczny aparat to i tak nie bedzie, ale przynajmniej nie trzeba pamietac
o nacisnieciu jednego guziczka wiecej

zdjecia robie glownie kartkom a4, e71 sobie radzi, ale raz ze nie zawsze
pamietam zeby fokusa nacisnac, a dwa ze mogli go juz dac na ten sam klawisz
ktory trzaska zdjecie, juz nawet nie naciskany dwystopniowo, ale normalnie
dwa razy

jakosc wykonania mi niespecjalnie przeszkadza, jest przyzwoita, a telefony
w dzisiejszych czasach i tak zwykle szybciej starzeja sie moralnie zaczynaja
sprawiac problemy ogolnym zuzyciem (glosniki itd to inna sprawa, pewnie
i tak sa takie same, chodzi o obudowe i ogolne wykonanie raczej)

co do karty - w teorii powinno obsluzyc wszystko w sdhc, do momentu kiedy
trafi sie na jakiegos buga i trzeba formatowac - nie zeby mi sie zdazylo,
ale wole miec podane w specyfikacji ze mozna - znaczy ze ktos przynajmniej
to sprawdzil i bedzie dzialalo bez problemow (a jezeli nie to mozna sie
na te zapisane 16GB powolac)

Data: 2010-10-16 19:45:12
Autor: Waldek Godel
tel. wifi putty
Dnia Sat, 16 Oct 2010 19:38:37 +0100, m4rkiz napisał(a):

ale wole miec podane w specyfikacji ze mozna - znaczy ze ktos przynajmniej
to sprawdzil i bedzie dzialalo bez problemow (a jezeli nie to mozna sie
na te zapisane 16GB powolac)

ja sprawdziłem, obsługuje

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-16 21:07:51
Autor: ziolko
tel. wifi putty
m4rkiz pisze:
[...]

Spoko, to ma służyć do rozmów , sms i zarządzania zdalnego ....
Reszta mi nie jest potrzebna, aczkolwiek nie mówię, ze nie będe używał ;-P

[...]

idy do niczego i tak nie używam.
a reszte hmmm może mi firma za 4 miesiące kupi ....

nadzieja matka głupich .. ale przeciez każda matka kocha swoje dzieci ;-P

Data: 2010-10-21 22:40:41
Autor: m4rkiz
tel. wifi putty
?Użytkownik "m4rkiz" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b9734$4cb9e591$5964bc96$5134@news.upc.ie...
sie wlasnie z e71 na e72 i jezeli cena nie jest az tak
istotna to zdecydowanie polecam dolozyc troche kasy i kupic e72

wnioski po kilku dniach zabawy:

aparat przyzwoity, zdjecia wychodza o niebo lepsze niz z e71
niestety nie ma geotagowania (jest do tego osobny soft, ale...)

xlator nie dziala tak jak powinien - w e71 dzialala, wiec pewnie
cos popieprzyli przy dodawaniu dodatkowych klawiszy, przesiadlem sie
na wersje w java

duzy minus - najnowszy soft jest na dzien dzisiejszy nie do ruszenia
bez flashowania jakims z recznie dodanym rompatcherem - z istotnych
spraw z tym zwiazanych - wlasnie brak mozliwosci patchowania softu
- bipanie przy nagrywaniu rozmow nie do wylaczenia po stronie e72

zmiana odblokowywania klawiatury na lewy soft -> prawy soft, dobry
pomysl ale ciezko sie przestawic

ccam dziala 'w kratke' czasem tak, a czasem brak pamieci - miga na
czerwono i nie ostrzy, ale tego mozna sie spodziewac

imho znacznie lepiej dzialajace dostosowanie podswietlenia do
oswietlenia, dodatkowy tryb oszczedzajacy baterie

w ksztalcie i dotyku bardziej jak e63 niz e71, ale co do wykonania
zastrzezen nie mam

latarka naprawde na plus, zawsze mi tego brakowalo w e71, a swieci
bardzo sensownie

navi key wystaje nieco bardziej niz w e71, jak ktos ma spore paluchy
to czuc zmiane (lekki minus)

niestety masa jakiegos syfu, kreatorow, przypominajek, preinstalowanego
softu... raczej nie kwestia product code, bo wieszkosc z tego to jakies
tipsy i ulepszacze z 'my nokia'

ladowanie po usb, czesto podlaczam na dluzszy czas, wiec zdecydowanie
na plus

chyba wszystko...

Data: 2010-10-16 19:53:35
Autor: Wemif
tel. wifi putty
ziolko <ziolek70@interia.pl> wrote:

E71 zaproponowali mi za 1 zł w Erze.
E72 i C6 w Plusie za większe pieniądze.

E72 z tego co oglądałem ma dodatkowy klawisz CTRL, w E71 trzeba wcisnac w tym celu dwa klawisze FN-CHR. Ale da sie przyzwyczaic
(np. CTRL-C to trzy klawisze FN-CHR-C).

Długo masz E71??

Niecaly rok, ale sa tacy co maja juz ponad 2 lata i sobie chwalą.

a.

Data: 2010-10-17 20:10:44
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Wemif pisze:
[...]

oki. Decyzja podjęta.
będzie E71 ale za tydzień,
Podobno ida jak swieże bułeczki i nie ma ich teraz w magazynie!!!

--
Art

Data: 2010-11-01 16:25:45
Autor: Rafał Maszkowski
tel. wifi putty
On Sat, 16 Oct 2010 17:31:17 +0200 ziolko <ziolek70@interia.pl> wrote:
Wemif pisze:
[...]

Jeszcze przykład negatywny, chociaż pewnie i tak już tego nie sprzedają:
E70 (a jeszcze dawniej 6820). Putty działało świetnie, ale WiFi nie
chciało działać w ogóle (w 6820 oczywiście nie było WiFi wcale). I
joystick się zepsuł.

E72 dobry, ale robi wrażenie niedokończonego. Chociaż głównie to dotycy
programów, które pojawiły się dopiero po update'ach - radio internetowe
(baaaardzo wiele mu brakuje, ale dobrze, Ĺźe jest) czy filtracja
połączeń.

Sprawdź rozdzielczość ekranu - nie pamiętam czy lepszą ma E71 czy E72.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
   macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniĂłw WSKSiM)

Data: 2010-11-01 16:28:50
Autor: Waldek Godel
tel. wifi putty
Dnia Mon, 1 Nov 2010 16:25:45 +0000 (UTC), Rafał Maszkowski napisał(a):

Sprawdź rozdzielczość ekranu - nie pamiętam czy lepszą ma E71 czy E72.

mają dokładnie identyczną

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-16 18:11:45
Autor: Jakub Danecki
tel. wifi putty
ziolko wrote:
[...]

Nokia N900 - przy tym SSH ma natywnie wbudowane.

Jakub

Data: 2010-10-16 21:01:58
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Jakub Danecki pisze:
ziolko wrote:
[...]

Z tego co widze to ma słaba baterie.
Nie pisałem, ale czasami bywam poza zasięgiem elektrycznosci .....

Data: 2010-10-17 08:51:40
Autor: Jakub Danecki
tel. wifi putty
ziolko wrote:
> Nokia N900 - przy tym SSH ma natywnie wbudowane.
Z tego co widze to ma słaba baterie.
Nie pisałem, ale czasami bywam poza zasięgiem elektrycznosci .....

Na czym polega jej słabość? Większość PDA współczesnych nie działa
dłużej, niż jedeń dzień intensywnego wykorzystania i (jak w przypadku
N900) około 2 dni normalnego.
Aaaaa, I jak korzystasz z WiFi gdy w dalej okolicy nie ma prądu? :)

rgrds,
Jakub

Data: 2010-10-17 20:08:43
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Jakub Danecki pisze:
ziolko wrote:
[...]

ja nie mam elektrycznosci .... jestem biednym misiem ;(
  ale 200 metrów dalej maja i uzywają WIFi ;-P

ale spoko wiedzą, ze moge sie podłaczyć.
Oni maja dobrze zrobiony net. ja mam dostep do netu ....

oczywiście zawsze moge podładowac komórkę, przy grilu .... ;)

--
Art

ps. próbowałes pojechac na 2-3 dni gdzies gdzie nie ma telewizji, gier, radia??
gdzie do sklepu w pipidówce górnej jest 3-4 km??
gdzie rano budzi cię śpiew ptaków??

polecam ....

Data: 2010-10-17 20:27:38
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
tel. wifi putty
On 10/17/2010 08:08 PM, ziolko wrote:

ps. próbowałes pojechac na 2-3 dni gdzies gdzie nie ma telewizji, gier,
radia??

Pojechac po to by włączyć putty? Nie.

M.

Data: 2010-10-18 19:04:32
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) pisze:
[...]

Mam obowiązki.
Putty włącza się raz na kilka wyjazdów.

Poza tym chodzi o popołudnia ...

Data: 2010-10-18 22:02:10
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
tel. wifi putty
On 10/18/2010 07:04 PM, ziolko wrote:
[...]

Raczej pracoholizm.

Putty włącza się raz na kilka wyjazdów.

Poza tym chodzi o popołudnia ...

To wystarczy Ci baterii ;)

M.

Data: 2010-10-19 21:40:27
Autor: ziolko
tel. wifi putty
[...]

wg wikipedii:

Pracoholizm – stan uzależnienia od wykonywanej pracy, powodujący zaburzenie równowagi między istotnymi elementami życia codziennego.

Data: 2010-10-17 12:18:14
Autor: m4rkiz
tel. wifi putty
?Użytkownik "ziolko" <ziolek70@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9csre$2is$1@news.net.icm.edu.pl...
Z tego co widze to ma słaba baterie.
Nie pisałem, ale czasami bywam poza zasięgiem elektrycznosci .....

to druga bateria na wymiane, ladowarka samochodowa, sloneczna,
na korbke, przenosna akumulatoro-ladowarka - chyba philipsa fajnego
ostatnio widzialem itd itp

Data: 2010-10-18 00:34:06
Autor: astro
tel. wifi putty
On Sat, 16 Oct 2010 16:50:07 +0200, ziolko wrote:
Możecie polecić - ci co używają - jakiś telefon który ma:
- qwerty
- wifi
- możliwość pracy zdalnej - np.PUTTY

Motorola Milestone (Android) z programem ConnectBot.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-10-18 12:00:44
Autor: Paweł Muszyński
tel. wifi putty
W dniu 2010-10-16 16:50, ziolko pisze:
[...]

Samsung SGH-i600 /i780

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-10-18 19:05:36
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Paweł Muszyński pisze:
[...]

Dzięi Panowie, ale juz bedzie E71.

Wystarczy mi to co ma. jestem mało wymagający ;)

Dzięki.

tel. wifi putty