tel. wifi putty

Data: 2010-10-16 15:16:35
Autor: Wemif
tel. wifi putty
ziolko <ziolek70@interia.pl> wrote:

- qwerty
- wifi
- możliwość pracy zdalnej - np.PUTTY
- stabilnie pracuje
- "mało" sie psuje ;)

E71, uzywam putty i sobie chwale. Brakuje mi tylko beepa, gdy puszcze ping -a czy przyjdzie mi mail, nie wiem jak to osiagnac.

a.

Data: 2010-10-16 17:31:17
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Wemif pisze:
[...]

E71 zaproponowali mi za 1 zł w Erze.

E72 i C6 w Plusie za większe pieniądze.

C6 nie znam nikogo kto ją ma.(;
E71 chwali sobie kuzyn, ale jemu nie wiele potrzeba do szcześcia ;)

Długo masz E71??

--
Art

Data: 2010-10-16 18:46:38
Autor: m4rkiz
tel. wifi putty
?Użytkownik "ziolko" <ziolek70@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9cggd$8j9$1@news.net.icm.edu.pl...
E71 chwali sobie kuzyn, ale jemu nie wiele potrzeba do szcześcia ;)

Długo masz E71??

e71 jest bardzo fajna ale ma beznadziejny aparat - zdjecia inne niz
na dworze przy pelnym sloncu maja mase szumow, dodatkowym minusem
jest reczny "autofocus"

przesiadam sie wlasnie z e71 na e72 i jezeli cena nie jest az tak
istotna to zdecydowanie polecam dolozyc troche kasy i kupic e72

zyskujesz:

- znacznie lepszy aparat z autofocusem,
- zwyklego malego jacka sluchawek 3,5mm zamiast 2,5mm,
- nagrywanie wideo w vga (e71 ma qvga),
- 2 razy wiecej miejsca na telefonie,
- +50% do taktowania procesora,
- rds w radiu,
- teoretycznie dluzszy czas pracy na baterii,
- obsluge kart do 16GB (dla nageywania video powinny byc class 6),
- akcelerometr i dziwny dotykowy navi key
  (da sie wylaczyc - dziala wtedy jak w e71)

tracisz:

- irde

Data: 2010-10-16 19:13:42
Autor: Waldek Godel
tel. wifi putty
Dnia Sat, 16 Oct 2010 18:46:38 +0100, m4rkiz napisał(a):

e71 jest bardzo fajna ale ma beznadziejny aparat - zdjecia inne niz
na dworze przy pelnym sloncu maja mase szumow, dodatkowym minusem
jest reczny "autofocus"

to jest zaleta a nie wada - mam kontrolę kiedy i na co aparat ostrzy.
W E72 nie masz tej kontroli, aparat ostrzy przypadkowo i wyniki są
przypadkowe.
Oprócz tego E72 jest sporo tandetniej wykonana - plastik fantastik, lużna
klapka baterii itp.
E71 bez problemu obsługuje kartę 16 GB

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-16 19:38:37
Autor: m4rkiz
tel. wifi putty
?Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1bv9mz1xx4p7v$.dlg@lepper.institute.com...
to jest zaleta a nie wada - mam kontrolę kiedy i na co aparat ostrzy.
W E72 nie masz tej kontroli, aparat ostrzy przypadkowo i wyniki są
przypadkowe.

zabawy fokusem fajna rzecz, ale nie w przypadku aparatu z tak mizerna
czuloscia

ja sie tam ciesze jak mi zlapie ostrosc przed robieniem zdjecia poprostu,
faktyczny aparat to i tak nie bedzie, ale przynajmniej nie trzeba pamietac
o nacisnieciu jednego guziczka wiecej

zdjecia robie glownie kartkom a4, e71 sobie radzi, ale raz ze nie zawsze
pamietam zeby fokusa nacisnac, a dwa ze mogli go juz dac na ten sam klawisz
ktory trzaska zdjecie, juz nawet nie naciskany dwystopniowo, ale normalnie
dwa razy

jakosc wykonania mi niespecjalnie przeszkadza, jest przyzwoita, a telefony
w dzisiejszych czasach i tak zwykle szybciej starzeja sie moralnie zaczynaja
sprawiac problemy ogolnym zuzyciem (glosniki itd to inna sprawa, pewnie
i tak sa takie same, chodzi o obudowe i ogolne wykonanie raczej)

co do karty - w teorii powinno obsluzyc wszystko w sdhc, do momentu kiedy
trafi sie na jakiegos buga i trzeba formatowac - nie zeby mi sie zdazylo,
ale wole miec podane w specyfikacji ze mozna - znaczy ze ktos przynajmniej
to sprawdzil i bedzie dzialalo bez problemow (a jezeli nie to mozna sie
na te zapisane 16GB powolac)

Data: 2010-10-16 19:45:12
Autor: Waldek Godel
tel. wifi putty
Dnia Sat, 16 Oct 2010 19:38:37 +0100, m4rkiz napisał(a):

ale wole miec podane w specyfikacji ze mozna - znaczy ze ktos przynajmniej
to sprawdzil i bedzie dzialalo bez problemow (a jezeli nie to mozna sie
na te zapisane 16GB powolac)

ja sprawdziłem, obsługuje

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-16 21:07:51
Autor: ziolko
tel. wifi putty
m4rkiz pisze:
[...]

Spoko, to ma służyć do rozmów , sms i zarządzania zdalnego ....
Reszta mi nie jest potrzebna, aczkolwiek nie mówię, ze nie będe używał ;-P

[...]

idy do niczego i tak nie używam.
a reszte hmmm może mi firma za 4 miesiące kupi ....

nadzieja matka głupich .. ale przeciez każda matka kocha swoje dzieci ;-P

Data: 2010-10-21 22:40:41
Autor: m4rkiz
tel. wifi putty
?Użytkownik "m4rkiz" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b9734$4cb9e591$5964bc96$5134@news.upc.ie...
sie wlasnie z e71 na e72 i jezeli cena nie jest az tak
istotna to zdecydowanie polecam dolozyc troche kasy i kupic e72

wnioski po kilku dniach zabawy:

aparat przyzwoity, zdjecia wychodza o niebo lepsze niz z e71
niestety nie ma geotagowania (jest do tego osobny soft, ale...)

xlator nie dziala tak jak powinien - w e71 dzialala, wiec pewnie
cos popieprzyli przy dodawaniu dodatkowych klawiszy, przesiadlem sie
na wersje w java

duzy minus - najnowszy soft jest na dzien dzisiejszy nie do ruszenia
bez flashowania jakims z recznie dodanym rompatcherem - z istotnych
spraw z tym zwiazanych - wlasnie brak mozliwosci patchowania softu
- bipanie przy nagrywaniu rozmow nie do wylaczenia po stronie e72

zmiana odblokowywania klawiatury na lewy soft -> prawy soft, dobry
pomysl ale ciezko sie przestawic

ccam dziala 'w kratke' czasem tak, a czasem brak pamieci - miga na
czerwono i nie ostrzy, ale tego mozna sie spodziewac

imho znacznie lepiej dzialajace dostosowanie podswietlenia do
oswietlenia, dodatkowy tryb oszczedzajacy baterie

w ksztalcie i dotyku bardziej jak e63 niz e71, ale co do wykonania
zastrzezen nie mam

latarka naprawde na plus, zawsze mi tego brakowalo w e71, a swieci
bardzo sensownie

navi key wystaje nieco bardziej niz w e71, jak ktos ma spore paluchy
to czuc zmiane (lekki minus)

niestety masa jakiegos syfu, kreatorow, przypominajek, preinstalowanego
softu... raczej nie kwestia product code, bo wieszkosc z tego to jakies
tipsy i ulepszacze z 'my nokia'

ladowanie po usb, czesto podlaczam na dluzszy czas, wiec zdecydowanie
na plus

chyba wszystko...

Data: 2010-10-16 19:53:35
Autor: Wemif
tel. wifi putty
ziolko <ziolek70@interia.pl> wrote:

E71 zaproponowali mi za 1 zł w Erze.
E72 i C6 w Plusie za większe pieniądze.

E72 z tego co oglądałem ma dodatkowy klawisz CTRL, w E71 trzeba wcisnac w tym celu dwa klawisze FN-CHR. Ale da sie przyzwyczaic
(np. CTRL-C to trzy klawisze FN-CHR-C).

Długo masz E71??

Niecaly rok, ale sa tacy co maja juz ponad 2 lata i sobie chwalą.

a.

Data: 2010-10-17 20:10:44
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Wemif pisze:
[...]

oki. Decyzja podjęta.
będzie E71 ale za tydzień,
Podobno ida jak swieże bułeczki i nie ma ich teraz w magazynie!!!

--
Art

Data: 2010-11-01 16:25:45
Autor: Rafał Maszkowski
tel. wifi putty
On Sat, 16 Oct 2010 17:31:17 +0200 ziolko <ziolek70@interia.pl> wrote:
Wemif pisze:
[...]

Jeszcze przykład negatywny, chociaż pewnie i tak już tego nie sprzedają:
E70 (a jeszcze dawniej 6820). Putty działało świetnie, ale WiFi nie
chciało działać w ogóle (w 6820 oczywiście nie było WiFi wcale). I
joystick się zepsuł.

E72 dobry, ale robi wrażenie niedokończonego. Chociaż głównie to dotycy
programów, które pojawiły się dopiero po update'ach - radio internetowe
(baaaardzo wiele mu brakuje, ale dobrze, Ĺźe jest) czy filtracja
połączeń.

Sprawdź rozdzielczość ekranu - nie pamiętam czy lepszą ma E71 czy E72.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
   macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniĂłw WSKSiM)

Data: 2010-11-01 16:28:50
Autor: Waldek Godel
tel. wifi putty
Dnia Mon, 1 Nov 2010 16:25:45 +0000 (UTC), Rafał Maszkowski napisał(a):

Sprawdź rozdzielczość ekranu - nie pamiętam czy lepszą ma E71 czy E72.

mają dokładnie identyczną

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

tel. wifi putty