tel. wifi putty

Data: 2010-10-16 18:11:45
Autor: Jakub Danecki
tel. wifi putty
ziolko wrote:
Witam.
Możecie polecić - ci co używaj± - jaki¶ telefon który ma:
- qwerty
- wifi
- możliwo¶ć pracy zdalnej - np.PUTTY
- stabilnie pracuje
- "mało" sie psuje ;)

Nokia N900 - przy tym SSH ma natywnie wbudowane.

Jakub

Data: 2010-10-16 21:01:58
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Jakub Danecki pisze:
ziolko wrote:
[...]

Z tego co widze to ma słaba baterie.
Nie pisałem, ale czasami bywam poza zasięgiem elektrycznosci .....

Data: 2010-10-17 08:51:40
Autor: Jakub Danecki
tel. wifi putty
ziolko wrote:
> Nokia N900 - przy tym SSH ma natywnie wbudowane.
Z tego co widze to ma słaba baterie.
Nie pisałem, ale czasami bywam poza zasięgiem elektrycznosci .....

Na czym polega jej słabo¶ć? Większo¶ć PDA współczesnych nie działa
dłużej, niż jedeń dzień intensywnego wykorzystania i (jak w przypadku
N900) około 2 dni normalnego.
Aaaaa, I jak korzystasz z WiFi gdy w dalej okolicy nie ma pr±du? :)

rgrds,
Jakub

Data: 2010-10-17 20:08:43
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Jakub Danecki pisze:
ziolko wrote:
[...]

ja nie mam elektrycznosci .... jestem biednym misiem ;(
  ale 200 metrów dalej maja i uzywaj± WIFi ;-P

ale spoko wiedz±, ze moge sie podłaczyć.
Oni maja dobrze zrobiony net. ja mam dostep do netu ....

oczywi¶cie zawsze moge podładowac komórkę, przy grilu .... ;)

--
Art

ps. próbowałes pojechac na 2-3 dni gdzies gdzie nie ma telewizji, gier, radia??
gdzie do sklepu w pipidówce górnej jest 3-4 km??
gdzie rano budzi cię ¶piew ptaków??

polecam ....

Data: 2010-10-17 20:27:38
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
tel. wifi putty
On 10/17/2010 08:08 PM, ziolko wrote:

ps. próbowałes pojechac na 2-3 dni gdzies gdzie nie ma telewizji, gier,
radia??

Pojechac po to by włączyć putty? Nie.

M.

Data: 2010-10-18 19:04:32
Autor: ziolko
tel. wifi putty
Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) pisze:
[...]

Mam obowiÄ…zki.
Putty włącza się raz na kilka wyjazdów.

Poza tym chodzi o popołudnia ...

Data: 2010-10-18 22:02:10
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
tel. wifi putty
On 10/18/2010 07:04 PM, ziolko wrote:
[...]

Raczej pracoholizm.

Putty włącza się raz na kilka wyjazdów.

Poza tym chodzi o popołudnia ...

To wystarczy Ci baterii ;)

M.

Data: 2010-10-19 21:40:27
Autor: ziolko
tel. wifi putty
[...]

wg wikipedii:

Pracoholizm – stan uzależnienia od wykonywanej pracy, powodujący zaburzenie równowagi między istotnymi elementami życia codziennego.

Data: 2010-10-17 12:18:14
Autor: m4rkiz
tel. wifi putty
?Użytkownik "ziolko" <ziolek70@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i9csre$2is$1@news.net.icm.edu.pl...
Z tego co widze to ma słaba baterie.
Nie pisałem, ale czasami bywam poza zasięgiem elektrycznosci .....

to druga bateria na wymiane, ladowarka samochodowa, sloneczna,
na korbke, przenosna akumulatoro-ladowarka - chyba philipsa fajnego
ostatnio widzialem itd itp

tel. wifi putty