telefon dla kobiety po 45 :)

Data: 2009-07-16 23:31:38
Autor: PlaMa
telefon dla kobiety po 45 :)
Co się teraz kupuje osobom po 45 roku życia?

- coś do 300zł,
- aparat średni, nie musi być rewelacji, ale żeby jakieś te zdjęcia robił
- mp3, radia raczej nie potrzebne (może radio by się podobało ale nie widzę mojej mamy ze słuchawkami w uszach pomykającej po mieście :D),
- system byle by dobrze działał, żadne symbiany i androidy (dobrze działał tzn nie wieszał się i nie lagował)
- wytrzymała bateria - tak 5 dni to miło by było by trzymał - mama specjalnie intensywnie nie używa telefonów,
- wygodne klawisze (k550 wydaje się jej narzędziem tortur :D),
- nie za wielki,
- w miarę duży ekran - co ma wzrok przemęczać? :)

no eksperci :) co polecicie... I starajcie się nie polecać telefonów z okresu komórki łupanej, ok? :)

Data: 2009-07-16 23:58:39
Autor: JoteR
telefon dla kobiety po 45 :)
"PlaMa" napisał:

Co się teraz kupuje osobom po 45 roku życia?

Na pewno nie to, co sugerujesz przytoczonymi wymaganiami. Nie wiem, ile Ty masz lat, ale zapewniam Cię, że osoby w podanym wieku nie są przygłuchymi, atechnicznymi przygłupami ledwo potrafiącymi utrzymać białą laskę w trzęsących się od Parkinsona dłoniach.
"nie widzę mojej mamy ze słuchawkami w uszach pomykającej po mieście" - za taki tekst mój syn już by pomykał po schodach ze śladami ścierki na obliczu i śladem obcasa na rzyci.

no eksperci :) co polecicie...

Weź mamę pod de pachę i zaprowadź ją do sklepu, niech sobie sama wybierze. Może ciężko w to uwierzyć, ale przekroczenie 45-roku życia nie jest wystarczającą przesłanką do wystąpienia o ubezwłasnowolnienie.

JoteR

PS. Moja powoli zbliżająca się do tego wieku lepsza połowa wybrała sobie LG Viewty.

Data: 2009-07-17 05:27:51
Autor: Olgierd
telefon dla kobiety po 45 :)
Dnia Thu, 16 Jul 2009 23:58:39 +0200, JoteR napisał(a):

[...]

Dobre :-)
Moja Mama -- przekroczyła wskazany wiek hmm mniej więcej w czasie, kiedy ja świętowałem 18-tkę -- ma Motorolę V8, którą sobie chwali, z wyjątkiem klawiszy (które są ładne ale obiektywnie paskudne) oraz (od niedawna) samsunga L760 bodajże, który też się jej podoba. Babcia (rocznik 1920) ma Nokię 3310. Ją faktycznie trudno byłoby zachęcić do zmiany sprzętu. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl
reklama: gdzie dobrze i tanio zrobić zdjęcie we Wrocławiu? http://zaklad.foto-krzyki.pl

Data: 2009-07-17 07:36:07
Autor: Bebe
telefon dla kobiety po 45 :)
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.07.17.05.27.50rudak.org...

Babcia (rocznik 1920) ma Nokię 3310. Ją faktycznie trudno byłoby zachęcić
do zmiany sprzętu.

no mojego teścia nie idzie namówić na zmianę 3510i na coś bardziej współczesnego - (55latek)
za to moja mamusia chwali sobie samsunga d900i (62lata)

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-19 01:01:53
Autor: igoR szczurka
telefon dla kobiety po 45 :)
Dnia Fri, 17 Jul 2009 07:36:07 +0200, Bebe napisał(a):

za to moja mamusia chwali sobie samsunga d900i (62lata)

Potwierdzam.
Moja (niewiele starsza) mama również bardzo chwali sobie D900i

Data: 2009-07-17 22:05:08
Autor: PlaMa
telefon dla kobiety po 45 :)
W dniu 2009-07-16 23:58, JoteR pisze:

Co się teraz kupuje osobom po 45 roku życia?
Na pewno nie to, co sugerujesz przytoczonymi wymaganiami.

to są jej wymagania :)

[...]

Łojezuśku a gdzie ja coś takiego napisałem?
Przecież nie zaproponuje jej jakiegoś ziomalo i foczkofonu co świeci się wszystkimi kolorami tańczy... Osoba poważna więc i telefon w miarę poważny.

"nie widzę mojej mamy ze słuchawkami w uszach pomykającej po mieście" -
za taki tekst mój syn już by pomykał po schodach ze śladami ścierki na
obliczu i śladem obcasa na rzyci.

Ale moje rodzicielka taka jest - co zrobię? :( Sam się ościerkuję w ramach pokuty

[...]

Sęk w tym, że zakres cenowy będzie nas kierunkował raczej do allegro, tak czy siak siądę z nią i powiem co wiem a wybierze sama.

JoteR

PS. Moja powoli zbliżająca się do tego wieku lepsza połowa wybrała sobie
LG Viewty.

za drogi a klawiatura wymagana

pozdrawiam.
PlaMa

Data: 2009-07-17 22:18:50
Autor: JoteR
telefon dla kobiety po 45 :)
"PlaMa" napisał:

zapewniam Cię, że osoby w podanym wieku nie są
przygłuchymi, atechnicznymi przygłupami ledwo potrafiącymi utrzymać
białą laskę w trzęsących się od Parkinsona dłoniach.

Łojezuśku a gdzie ja coś takiego napisałem?

Sam to sobie dośpiewałem, bo poruszyłeś drażliwy dla mnie i mojej żony temat nadciągającego nieuchronnie wieku hmm.. średniego ;-)

PS. Moja powoli zbliżająca się do tego wieku lepsza połowa wybrała sobie
LG Viewty.

za drogi a klawiatura wymagana

To nie była propozycja, tylko przykład, co wybierają kobiety w hmm... pewnym wieku ;-)

JoteR

Data: 2009-07-19 00:48:00
Autor: silesiac
telefon dla kobiety po 45 :)
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:h3o7ql$k2k$1inews.gazeta.pl...
ze śladami ścierki na obliczu
i śladem obcasa na rzyci.

JoteR

JoteR - kimkolwiek jesteś: TO BYŁO REWELACYJNEE! :-)

Data: 2009-07-17 10:59:24
Autor: ALEX Przekliniak
telefon dla kobiety po 45 :)
PlaMa ni au koto ha itsumo tanosii

- system byle by dobrze działał, żadne symbiany i androidy (dobrze
działał tzn nie wieszał się i nie lagował)

Zauważ że symbiany mają dużą zaletę: menu można ułożyć dokładnie tak jak się chce. Coś jak pulpit w windowsie.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-17 15:15:58
Autor: Tristan
telefon dla kobiety po 45 :)
W odpowiedzi na pismo z piątek 17 lipiec 2009 10:59 (autor ALEX Przekliniak publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h3pehg$38a$1@inews.gazeta.pl>):

Zauważ że symbiany mają dużą zaletę: menu można ułożyć dokładnie tak jak
się chce. Coś jak pulpit w windowsie.

I coś jak wirusy w windowsie :D

--
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-07-17 18:50:27
Autor: ALEX Przekliniak
telefon dla kobiety po 45 :)
Tristan ni au koto ha itsumo tanosii

Zauważ że symbiany mają dużą zaletę: menu można ułożyć dokładnie tak
jak się chce. Coś jak pulpit w windowsie.

I coś jak wirusy w windowsie :D

To ja jakiś szczęściarz jestem bo półtora roku używam i jakoś wirusa nie spotkałem.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-17 19:33:12
Autor: Błażej
telefon dla kobiety po 45 :)
Dnia Fri, 17 Jul 2009 15:15:58 +0200, Tristan napisał(a):

Zauważ że symbiany mają dużą zaletę: menu można ułożyć dokładnie tak jak
się chce. Coś jak pulpit w windowsie.

I coś jak wirusy w windowsie :D

Jakoś od 4 lat żadnego nie widziałem.
--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-07-17 19:55:40
Autor: Tristan
telefon dla kobiety po 45 :)
W odpowiedzi na pismo z piątek 17 lipiec 2009 19:33 (autor Błażej publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <lzsksyrdwm7a.4wu9quqqdmku$.dlg@40tude.net>):

Zauważ że symbiany mają dużą zaletę: menu można ułożyć dokładnie tak jak
się chce. Coś jak pulpit w windowsie.
I coś jak wirusy w windowsie :D
Jakoś od 4 lat żadnego nie widziałem.

No ja pod windowsem też nie. Ale ludzie mówią, że mają. --

Data: 2009-07-17 21:59:42
Autor: PlaMa
telefon dla kobiety po 45 :)
W dniu 2009-07-17 10:59, ALEX Przekliniak pisze:

[...]

symbianowiec do 300zł? :)

Data: 2009-07-17 23:03:01
Autor: ALEX Przekliniak
telefon dla kobiety po 45 :)
[...]

6600 dla naprzykładu

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-17 23:26:23
Autor: Piotr M
telefon dla kobiety po 45 :)
PlaMa pisze:

symbianowiec do 300zł? :)

W miarę rozsądny? A np 6120c, chociaż piętno za tak mały ekran. Używany oczywiście.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-18 20:44:07
Autor: Jan Strybyszewski
telefon dla kobiety po 45 :)
Piotr M pisze:
PlaMa pisze:

symbianowiec do 300zł? :)

W miarę rozsądny? A np 6120c, chociaż piętno za tak mały ekran. Używany oczywiście.

6220 ? ostatnio tanszy ... bo skrzypi i wyglada jak 3110

Data: 2009-07-18 20:43:12
Autor: Jan Strybyszewski
telefon dla kobiety po 45 :)
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Menu w Symbianie mozna ulozyc ? hmmm od kiedy ?

Tak wiem masz na mysli te 5 aplikacji ... zaprawde nie miales Orange Menu

Data: 2009-07-18 22:22:44
Autor: Piotr M
telefon dla kobiety po 45 :)
Jan Strybyszewski pisze:

Menu w Symbianie mozna ulozyc ? hmmm od kiedy ?

Tak wiem masz na mysli te 5 aplikacji ... zaprawde nie miales Orange Menu

Co to Orange to nie wiem, ale tu chyba nieporozumienie bo przecież "menu" Symbiana jest w pełni konfigurowalne, możesz sobie wszystko do jednego foldera wsadzić (i nie mieć menu głównego wcale :) ) albo dowolnie rozwalić na wiele wiele folderów. A jakie 5 aplikacji masz na myśli, sam system ma ich kilkadziesiąt..

Data: 2009-07-19 20:44:31
Autor: Jan Strybyszewski
telefon dla kobiety po 45 :)
Piotr M pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

W pelni to zbyt duzo powiedziane, mozna zmienic kolejnosc juz istniejacych ikon ale juz ukladu poza zdefiniowanymi ni czorta.

To ja juz wole K550 :) z flash menu

Data: 2009-07-19 12:37:58
Autor: ALEX Przekliniak
telefon dla kobiety po 45 :)
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Od 2nd Edition. Wyobraź sobie że boski Steve nie wymyślił w pełni konfigurowalnego menu. To rozwiązanie znane jest od lat. Archaiczna 6600, wymyślona w czasach kiedy ostatnie dinozaury biegały po ulicach, ma w pełni konfigurowalne menu.

Tak wiem masz na mysli te 5 aplikacji

Używałeś kiedyś Symbiana? Czy tak sobie radośnie pieprzysz od rzeczy?

.... zaprawde nie miales Orange
Menu

Dlatego omijam te wynalazki szerokim łukiem, więcej z tego kłopotu niż pożytku. Podobnie AppStore.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-07-19 20:41:58
Autor: Jan Strybyszewski
telefon dla kobiety po 45 :)

[...]

Co znaczy w pelni konfigurowalne... ze niby moge wywalic "Wyslij SMS" w menu.. to mam zesputego symbiana. Umnie sie nie da.

Tak wiem mozna przestawic ikonki jak w SE K550 za 150zł :)
ALe zawsze jest to siatka ... ikon bo tak....

Tak wiem masz na mysli te 5 aplikacji

Używałeś kiedyś Symbiana? Czy tak sobie radośnie pieprzysz od rzeczy?

Mialem na mysli te 5 aplikacji ktore mozna umiescic na ekranie glownym.

Data: 2009-07-18 01:42:38
Autor: Drizzt
telefon dla kobiety po 45 :)
Idziecie do MM czy innego markieta i wybieracie a potem szukasz okazji

Ja swojej starszej wybralem w910i i jest bardzo zadowolona

Data: 2009-07-18 20:42:22
Autor: Jan Strybyszewski
telefon dla kobiety po 45 :)
PlaMa pisze:
[...]

Niech bedzie pozdrowiana najwieszta maryja zawsze dziewica

Synu.... Maxcom wRodzinie ....

Data: 2009-07-18 22:34:32
Autor: PlaMa
telefon dla kobiety po 45 :)
W dniu 2009-07-18 20:42, Jan Strybyszewski pisze:

Niech bedzie pozdrowiana najwieszta maryja zawsze dziewica
Synu.... Maxcom wRodzinie ....

ke?

Data: 2009-07-18 22:45:57
Autor: Animka
telefon dla kobiety po 45 :)
PlaMa pisze:
W dniu 2009-07-18 20:42, Jan Strybyszewski pisze:

Niech bedzie pozdrowiana najwieszta maryja zawsze dziewica
Synu.... Maxcom wRodzinie ....

ke?

LOL

--