telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY

Data: 2010-01-08 08:35:35
Autor: marsan
telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY
Witam,
No własnie pisze do mnie ok 30 sms dziennie.
Poszukuje telefonu 300-600 PLN na allegro z klawiaturą. Telefon tylko do dzwonienie i sms, nie zaduży.

jk

Data: 2010-01-07 23:56:00
Autor: joker77
telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY
Jak sms - to taki z wygodną klawiaturą - a jeśli ma być qwerty to już
na pewno nie może być zbyt mały (chyba że chce wciskać klawisze
szpilką).
Może ku990 ? - wiem że to dotykowy, ale wydaje się że dosyć łatwo się
do niego przekonać, posiada klawiaturę qwerty, bardziej czuły niż
samsung i600, toshiba g910 (wiem oba z WM ale oba pokazywały pełny
zasięg [3G], a następnie przerywały rozmowę z jego braku, na szczęście
zmieniłem na htc magic i teraz widzę, że zasięg jest do niczego bo aż
jedna kreska [3G] ale w przeciwieństwie do poprzednich telefonów
przełącza bez problemowo na 2G).

Pozdrawiam

Data: 2010-01-08 07:59:09
Autor: januszek
joker77 napisał(a):

Jak sms - to taki z wygodną klawiaturą - a jeśli ma być qwerty

Ma być: QWETRTY ;) Ot, fantazja ułańska ;P

j.

Data: 2010-01-08 08:47:27
Autor: KuFeL
W dniu 2010-01-08 08:35, marsan pisze:
[...]

kolina nie prowokuj, a dla zainteresowanych temat to sa dwie sluchawki teraz na rynku na tym poziomie cenowym LG (nie pamietam symbolu) i Samsung b3410 o ile sie nie myle.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-01-08 09:15:35
Autor: marsan
telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY
teraz na rynku na tym poziomie cenowym LG (nie pamietam symbolu) i Samsung b3410 o ile sie nie myle.

dzienki, ten samsung wyglonda kool

jk

Data: 2010-01-08 22:51:57
Autor: J.F.
On Fri, 8 Jan 2010 09:15:35 +0100,  marsan wrote:
teraz na rynku na tym poziomie cenowym LG (nie pamietam symbolu) i Samsung b3410 o ile sie nie myle.

dzienki, ten samsung wyglonda kool

To zobacz jeszcze B3310, i mniej koolowy B3210

Ale co warte to nie wiem

J.

Data: 2010-01-08 09:09:13
Autor: Flo
marsan pisze:
Witam,
No własnie pisze do mnie ok 30 sms dziennie.
Poszukuje telefonu 300-600 PLN na allegro z klawiaturą. Telefon tylko do dzwonienie i sms, nie zaduży.

Troszkę tego jest np.
http://www.allegro.pl/item878000503_nokia_6820_silver_fabry_nowa_oryginal_bez_siml.html#gallery

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-01-08 14:09:03
Autor: Tomaszek
telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY
W dniu 2010-01-08 08:35, marsan pisze:

To colina, dyĹźurny pierdolec usenetu;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do Ĺźadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-08 20:44:35
Autor: Paweł
telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY
marsan wrote:

Witam,
No w�asnie pisze do mnie ok 30 sms dziennie.

najlepszy bedzie ajfon z doinstalowanym myvibe.
zajmnie sie czym innym i nie bedzie spamowac smsami :)

Data: 2010-01-11 20:28:57
Autor: Feromon
[OT] Re: telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY

Użytkownik "marsan" <69marsan@wp.pl> napisał w wiadomości news:hi6n90$j61$1news.onet.pl...
Witam,
No własnie pisze do mnie ok 30 sms dziennie.
Poszukuje telefonu 300-600 PLN na allegro z klawiaturą. Telefon tylko do dzwonienie i sms, nie zaduży.

Nie musisz chyba na nie odpisywać? Bo chyba trzeba  by kupić dwa... ;))
Jak będzie QWERTY to zdąży napisać 60 dziennie - przemyśl...
Ożeń się jak najszybciej, wtedy przestanie....
Mój syn się zaręczył, więc przepraszam za off topic... Tak mnie naszło :((((

IMHO telefonów QWERTY nie ma tak dużo, żeby roztrząsać.
Ja i tak nie odważyłbym się kupić bez uzgodnienia...
Tekst: "wybierz sobie, kochanie" wart 1000 punktów... Payback...
Poza tym nie brałbym z alledrogo tylko nówkę, zeby klawiatura wytrzymała do ślubu.

LG KS360 PINK-RÓŻOWY za 377.
Ale ekran dotykowy słynie z dziwnych reakcji po przytknięciu do ucha.

Jednak jak czytam
http://www.allegro.pl/item882171340_nokla_n81_fm_bluetooth_qwerty_nowosc.html
to na myśl 100% satysfakcji ślinka mi kapie....

Dla faceta to pewnie
http://www.allegro.pl/item877951278_n97_polskie_menu_qwerty_dual_sim_tv_tel_mega_wyp.html#gallery
czarny, z TV i żyroskopem = żadna kobieta tego nie doceni...

Doradzałbym jednak SKLEP = GWARANCJA, ZAPYTANIE NARZECZONEJ=SATYSFAKCJA

Feromon
PS. Dla jak bardzo MŁODEJ?  Bo znam takie stare co też taką ilość "spamu" wysyłają...

Data: 2010-01-13 13:08:42
Autor: jkolina
[OT] Re: telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY
Nie musisz chyba na nie odpisywać? Bo chyba trzeba  by kupić dwa... ;))

dzieki za rady, chyba żeczywiście tak zrivbie

jk

telefon dla mlodej i atrakcyjnej narzeczej - QWETRTY