telefon dla nastolatka

Data: 2010-02-04 17:53:30
Autor: Adam Czajka
telefon dla nastolatka
hey

Mam w planach kupno telefonu dla mojego syna i rozważam wybór pomiędzy:
Samsung Avila lub F480, albo LG KU990 lub GT505, albo Nokia 5230.
Co byście radzili? Wi-Fi czy GPS niekonieczne, ale mile widziane.
Syn ma 12 lat.

Adam Czajka

Data: 2010-02-05 02:04:03
Autor: JoteR
telefon dla nastolatka
"Adam Czajka" napisał:

Mam w planach kupno telefonu dla mojego syna i rozważam wybór pomiędzy:
Samsung Avila lub F480, albo LG KU990 lub GT505, albo Nokia 5230.
Co byście radzili? Wi-Fi czy GPS niekonieczne, ale mile widziane.

Nokii nie znam, a z pozostałych zdecydowanie najsensowniej wygląda ten Pathfinder. W następnej kolejności: F480, Viewty, Avila. Kolejność całkowicie subiektywna, oparta na wrażeniach z ich użytkowania.

Syn ma 12 lat.

A mój 2 lata starszy syn wybrał Huawei U7510 Andy
http://www.playmobile.pl/pl/telefony/HuaweiU7510Andy/index.html
ale tu głównym wyznacznikiem była cena.

JoteR

Data: 2010-02-07 16:32:07
Autor: Jan Strybyszewski
telefon dla nastolatka
Adam Czajka pisze:
[...]

GT505/500 ma wifi i GPS, Nokia 5230 nie ma wifi ale ma GPS (bezplatna nawigacja) i ma Symbiana w najnowszej wersji. Na reszte ...  zaslone milczenia.

Po polsku obejrzyj
Avila  http://www.youtube.com/watch?v=aFAKOnj2pW0  i kolejne 4 czesci
GT500/505 - http://www.youtube.com/watch?v=e3awhJa78Gk
Nokia 5230 - http://www.youtube.com/watch?v=8hs-ESpPv_w

Data: 2010-02-09 21:39:47
Autor: Janeo
telefon dla nastolatka
On 4 Lut, 17:53, Adam Czajka <nie_p...@pri.v> wrote:
hey

Mam w planach kupno telefonu dla mojego syna i rozwa am wyb r pomi dzy:
Samsung Avila lub F480, albo LG KU990 lub GT505, albo Nokia 5230.
Co by cie radzili? Wi-Fi czy GPS niekonieczne, ale mile widziane.
Syn ma 12 lat.
Czy ty się wcześniej zastanowiłeś, zanim puściłeś to niemądre
zapytanie? A może się nudzisz?
Każdy odpowiedzialny Rodzic zakłada, że komórka dla dziecka jest jako
telefon narzędziem niezbędnym i jako taki winien być najtańszy.
A jesli chcesz zaszpanować, nie pytaj tutaj tylko wybierz dziecku od
razu w salonie najdroższego - no, może o 10 zł tańszego niż Ty masz,
żeby się nie zadołować :-/....
Pozdr. - J

telefon dla nastolatka