telefon dla nastolatka do +- 400zł

Data: 2009-06-06 16:42:02
Autor: PlaMa
telefon dla nastolatka do +- 400zł
Brat mojej lubej (tak z 12-13 lat) zażyczył sobie nowy telefon. Dostał na to 400 zł. Bardzo zazdrościł mojej dziewczynie se k550i i taki chcieliśmy mu kupić, ale trochę cena nas zaskoczyła (kupowaliśmy go w zeszłym roku za 350 zł z kartą pamięci a teraz kosztuje 400 bez karty), oprócz tego to trochę już stary model no i jakoś go mało (na allegro).

Se k550i jest ciągle w puli, ale co innego byście polecili?

- telefon ma mieć kamerę i przynajmniej poprawne zdjęcia (na prawde fotki k550 to takie rozsądne minimum IMO)
- ma obsługiwać gry java (absolutnie wymagane :D)
- 120x160 rozdziałka? (żeby te gry działały)
- mp3, radio
- karta pamieciochy :)

Jakiś ogólnie przeciwwskazań co do marek nie ma, ale najlepiej będzie się trzymać Sony-Ericsson i Nokia, bo to wiadomo jak dzisiaj lans wygląda w szkole? Przyjdzie z sagemem i go wyśmieją:)

pozdrawiam.
PlaMa

Data: 2009-06-06 17:47:11
Autor: Darek G
PlaMa <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisał(a):
[...]

Moze SE G502? Ma wszystko to co k550, a dodatkowo obsluge 3G. Na Allegro cena nowego bez simlocka zaczyna sie od ok.350 dodajac koszt karty mikro SD 2 GB 30 zl to razem bedzie ok. 400 zl.

Data: 2009-06-06 20:36:00
Autor: JoteR
"Darek G" napisał:

Moze SE G502? Ma wszystko to co k550,

Nie ma latarki ;->

JoteR

Data: 2009-06-06 18:48:15
Autor: Darek G
telefon dla nastolatka do +- 400zł

> Moze SE G502? Ma wszystko to co k550,

Nie ma latarki ;->

Jesli latarka to niezbedne wyposazenie telefonu dla nastolatka, to w takim wypadku ten fon odpada. Chyba, zeby potraktowac swiecacy wyswietlacz telefonu jako niby-latarke.

Data: 2009-06-06 23:00:32
Autor: pawelj

Użytkownik "Darek G" <darek12345.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0edlf$6cm$1inews.gazeta.pl...

> [...]

wypadku ten fon odpada. Chyba, zeby potraktowac swiecacy wyswietlacz telefonu

Śmiechy śmiechami ale faktycznie latarka w elefonie się... przydaje.
Może nie nastolatkowi.( tzn wyobraźnie nie bardzo mi podpowiada do czego akurat jemu by się przydała).
Ale dorosłemu się przydaje : do trafienia kluczykiem do garażu po ciemku.
Pewnie że można po palcu i pewnie że można nosić latarkę. Ale tel nosi się zawsze.
Ja do tego celu używam wyświetlacza ale nie wszyscy mają taki duży...
Drugie zastosowanie latarki w tel jakie odkryłem to korzystanie z wc na działce.  W kompletnej ciemności trudno namierzyć jakiekolwiek azymuty :)
A latarka by się przydała. A telefon ma się zawsze...

--
pawełJ

Data: 2009-06-07 09:37:41
Autor: ToMasz
telefon dla nastolatka do +- 400zł
Wczoraj próbowałem odpowiedzieć na to pytanie, ale dałem sobie spokój.
Dzisiaj... zdecydowałem ze napisze, może komuś innemu przydadzą sie moje
przemyślenia:

- telefon ma mieć kamerę i
- ma obsługiwać gry java
- 120x160 rozdziałka?
- mp3, radio
- karta pamieciochy

Siemens SXG75 (ma jeszcze gps), ekran 320x240, cena... 200zł? albo
wersja puderniczka :EF81.

Tyle ze to starocie(choć w handlu są dostępne nówki), duze i napewno nie
"spaszą" nastolatce. Chociaż gdyby musiała zapracować na telefon - wtedy
moze tak.

Potem przeleciałem przez starsze modele PDA, z dotykowym ekranem
wielkości 2.5-2.8 cala - też by sie pare znalazło. Moze jedynie aparat
nieco słabszy, ale za 400zl mozna mieć duzo bardziej funkcjonalne
urządzenie. NApewno jednak są setki ludzi którzy nie chcą
funkcjonalności PDA, chcą zwykły telefon.... Więc poco sie odzywam?
Uświadomiłem sobie, ze skoro na pytanie autora, tak niewielu ludzi
zdołało odpowiedzieć, ta grupa nie jest "targetem" telefonów dla
nastolatek:) To bardzo dobrze.

Dla autora:
gsmarena.com - adwanced search, i pozaznaczaj co chcesz.

ToMasz

Data: 2009-06-07 14:07:51
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

Uświadomiłem sobie, ze skoro na pytanie autora, tak niewielu ludzi
zdołało odpowiedzieć, ta grupa nie jest "targetem" telefonów dla
nastolatek:)

Wiesz, niektórzy przez tyle lat istnienia tej grupy dorobili się dzieci, w tym - o tempora - już nastoletnich ;-)
Ale ja teraz miałbym duży kłopot w doradzeniu *nowego* modelu w cenie 400 zł (używanych, zwłaszcza z, za przeproszeniem, Allegro, nigdy bym nie kupił), pół roku temu jak złotówka miała inną wartość wybór był większy. Moje nastoletnie dziecko na przykład rok temu dostało SE k530i za te 4 stówy i jak do tej pory jest bardzo zadowolone a młodsze często mu zabierają ten aparat właśnie po to, aby pogiercować. Tyle, że do tego przydałby się ekran 240x320, więc trzeba by celować w SE k770i lub G502, ale to już drożej lub używka. Z kolei mój 11-letni syn napalił się na LG Shine, chociaż jako użytkownik LG F3000 sam dobrze wie, jak nieciekawe bywa wgrywanie aplikacji do dalekowschodnich zabawek. Córka z kolei czeka, aż babci skończy się cyrograf w Erze i odziedziczy po niej Nokię 6131 (były niedawno w Euro w okolicach 4 stów). W sumie też żałuję, że zniknęły Siemensy, to bardzo miłe i funkcjonalne aparaty były.
Obawiam się, że nie pomogłem :-/

JoteR

Data: 2009-06-08 00:26:33
Autor: J.F.
On Sat, 06 Jun 2009 16:42:02 +0200,  PlaMa wrote:
- telefon ma mieć kamerę i przynajmniej poprawne zdjęcia (na prawde fotki k550 to takie rozsądne minimum IMO)

ponizej minimum i to sporo.

- ma obsługiwać gry java (absolutnie wymagane :D)

jave ma dobra.

- 120x160 rozdziałka? (żeby te gry działały)

W ramach dobrej javy jest ustawianie rozdzielczosci.

J.

telefon dla nastolatka do +- 400zł