telefon dla seniora

Data: 2018-09-11 13:41:39
Autor: J.F.
telefon dla seniora

Macie jakas propozycje na telefon dla seniora ?
Wymagany glosny glosnik, duze literki, duze klawisze ... i w zasadzie nic wiecej.

MaxCom troche tego robi, ale jakby wszystkie na jedno, no - na dwa kopyta.
Proste modele za proste, a te ciut lepsze ... literki juz male, menu nieprzejrzyste - niezbyt mi sie podobaja.

J.

Data: 2018-09-11 14:55:49
Autor: mrvtktjv
telefon dla seniora
W dniu 11.09.2018 o 13:41, J.F. pisze:

[...]

Ja "zaantyproponuję".

Nie kupuj M-LIFE ML0608 ze względu na:
- kiepskie polskie tłumaczenie (przykład: ang. only ring (tylko dzwonek), jest - tylkopierścień, ang. ring type (typ dzwonka), jest - pierścieńtypu). Bo "ring" po angielsku oznacza nie tylko dzwonek ale i pierścień;
- w zależności od tego jak będą ustawione przy włączeniu telefonu przełączniki po bokach zależy, jak traktowane jest ustawienie przełącznika (innymi słowy raz w górę jest włączone, raz w dół). Nie dotyczy przełącznika latarki, bo tam jest to zrobione "sprzętowo";
- klawisz czerwonej słuchawki służy nie tylko do wychodzenia z menu, ale na głównym ekranie otwiera też ostatnie połączenia. Rozwiązanie to jest niezbyt ergonomiczne, szczególnie dla osoby starszej;
- bateria wyraźnie spuchła (po 2 latach było już widać oznaki wybrzuszenia).  Aktualnie, po 4 latach, zmieniłem ją na inną, starszą z Nokii 3110 classic i ta, pomimo że daleko jej do nowości, działa lepiej od fabrycznej. Chociaż to jeszcze jestem w stanie zrozumieć w przeciwieństwie do poprzednich ppkt.

Data: 2018-09-11 19:09:52
Autor: 2late
telefon dla seniora
On 11/09/2018 01:55 PM, mrvtktjv wrote:
[...]

Taki kupilem ostatnio:

https://www.youtube.com/watch?v=c4ZbKzslrNQ

Wiekszych przyciskow nie bylo.

Data: 2018-09-11 21:21:07
Autor: radekp@konto.pl
telefon dla seniora

https://www.ceneo.pl/50274242
https://www.ceneo.pl/26803941
https://www.google.com/search?q=alcatel+senior&client=firefox-b&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=XcBCfgYfgwGboM%253A%252CRwoxo8Q676xcPM%252C_&usg=AFrqEzel1ovL3Cs7Bx3KE95zpFx1a-GeuQ&sa=X&ved=2ahUKEwicmvK-1bPdAhXJECwKHWRHCO8Q9QEwBXoECAUQDA&biw=1451&bih=850#imgrc=XcBCfgYfgwGboM:

Data: 2018-09-12 12:01:51
Autor: J.F.
telefon dla seniora
Użytkownik "2late"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pn93tv.3ek.1@outspace.org...
[...]

Da sie to podlaczyc do zwyklej ladowarki mikro USB ?

Wielkość ekranu jest wystarczająca ?

Obsługa sensowna, czy senior sie pogubi ?

Swoja droga to mam wrazenie, ze MaxCom "robi" cos podobnego, i MyPhone, i jeszcze pare innych firm
https://mediamarkt.pl/telefony-i-smartfony/telefon-komorkowy-myphone-halo-2-czarny

A tak naprawde to wszystko z jednego zrodla ?

J.

Data: 2018-09-12 13:02:30
Autor: radekp@konto.pl
telefon dla seniora
Wed, 12 Sep 2018 12:01:51 +0200, w <5b98e433$0$682$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Da sie to podlaczyc do zwyklej ladowarki mikro USB ?

Jak dla seniora to szukaj z ładowarką biurkową (podłącza się ją przez micrusb).

Data: 2018-09-12 13:42:59
Autor: J.F.
telefon dla seniora
Użytkownik radekp  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fhshpd1su6gl3cq87cmh9a6mvptoh22kph@4ax.com...
[...]

Wiem, ale w razie wyjazdu czy szpitala, to sie inne opcje tez przydaja.

J.

Data: 2018-09-12 15:38:28
Autor: radekp@konto.pl
telefon dla seniora
Wed, 12 Sep 2018 13:42:59 +0200, w <5b98fbe6$0$684$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Wiem, ale w razie wyjazdu czy szpitala, to sie inne opcje tez przydaja.

I ładowarka, i telefon mają ładowanie przez microusb.
A biurkową i na wyjazd do szpitala też można zabrać.

Data: 2018-09-11 15:53:07
Autor: collie
telefon dla seniora
W dniu 11.09.2018 13:41, J.F. pisze:

Macie jakas propozycje na telefon dla seniora ?
Wymagany glosny glosnik, duze literki, duze klawisze ... i w zasadzie nic wiecej.

Emporia z klapką.

Data: 2018-09-13 18:36:55
Autor: collie
telefon dla seniora
W dniu 11.09.2018 15:53, collie pisze:

W dniu 11.09.2018 13:41, J.F. pisze:

Macie jakas propozycje na telefon dla seniora ?
Wymagany glosny glosnik, duze literki, duze klawisze ... i w zasadzie nic wiecej.

Emporia z klapką.

Jeszcze Alcatel z klapką - ma tak duże klawisze,
że większych nie ma.

Data: 2018-09-11 21:18:32
Autor: radekp@konto.pl
telefon dla seniora
Tue, 11 Sep 2018 13:41:39 +0200, w <5b97aa14$0$609$65785112@news.neostrada.pl>,
[...]

Alcatel -- ale nie pamiętam modelu
Ma nawet aparat foto, choć jakoś sprzed 10 lat.

Wielkim plusem jego jest ładowarka biurkowa.

telefon dla seniora