telefon dla taty

Data: 2009-12-20 14:32:48
Autor: Tomek
telefon dla taty
Tato ma słaby wzrok, a jako że jego stara komórka dokonuje żywota chcę mu kupic na gwiazdkę nowy telefon. Coś z półki "dla seniora" byłoby dobre. Jako, że ojciec cierpi na ostrą astmę chciałbym mieć z nim szybko kontakt w razie ataku:czasem trzeba wezwać pogotowie.

Widzę, że telefony "dla seniora" maja funkcję alarm. NIektóre mają przycisk z tyłu, inne z przodu. Wychodzi na to, że po dłuższym wciśnięciu włącza się głośny alarm (mi to akurat raczej nie jest potrzebne...), potem telefon wysyła sms-y i dzwoni np do mnie. NIektóre modele przełączają się w tryb gotowości automatycznego odbioru każdej przychodzącej rozmowy. Dla mnie ideałem byłoby, gdyby to zawsze działało tak: klawisz sos służy zawsze do dzwonienie do mnie (nic jednak nie "wyje"), jak nie odbiorę to mogę zadzwonić i telefon automatycznie odbierze. Dlaczego tak ? Dlatego, że raczej wątpię, by w chwili ataku ojciec szukał innego przycisku niż ten, którym zawsze do mnie dzwoni...
Generalnie najlepszy byłby telefon w stylu fonka: zawsze odbierze rozmowę przychodzącą ze zdefiniowanego numeru...

Prozeglądająć w necie opisy telefonów znalazłewm:

1.MYphone 1040 - trzy przyciski szybkieog wybierania, w tym jeden "SOS"
2. Myphone 1050 - sos z tyłu
3. myphone 1070 jest sos ???
4. emporia talk premium: brak sos ?
5. Maxcom mm500 - ładowarko-podstawka biurkowa, przycisk sos ????

Ma ktos z tymi fonami jakieś doświadczenie?

.. --

telefon dla taty