telefon do 500zł

Data: 2010-04-25 21:40:03
Autor: Nowy111
telefon do 500zł
Witam szanownych forumowiczów.
Przymierzam się do kupna telefonu do mniej więcej 500zł. Trochę poszperałem i
trafiłem na ciekawą Nokie 5630. Moze ktoś powiedzieć coś na temat tego telefonu?
Lub polecić jakiś inny w podobnym przedziale cenowym? Fajnie jak by miał Wi-Fi:)
pozdrawiam
Nowy --

Data: 2010-04-30 06:56:02
Autor: rafaly
telefon do 500zł
On 25 Kwi, 21:40, "Nowy111" <nowymail...@o2.pl> wrote:
Witam szanownych forumowiczów.
Przymierzam się do kupna telefonu do mniej więcej 500zł. Trochę poszperałem i
trafiłem na ciekawą Nokie 5630. Moze ktoś powiedzieć coś na temat tego telefonu?l

mam ten telefon od 2 mies. Całkiem przyzwoity, szybki w dzialaniu.
Minusem jest slaba bateria i slaba jakosc zdjec.

Data: 2010-04-30 20:31:42
Autor: nowymail111
telefon do 500zł
> [...]

mam ten telefon od 2 mies. Całkiem przyzwoity, szybki w dzialaniu.
Minusem jest slaba bateria i slaba jakosc zdjec

wiec ile wytrzymuje bateria przy "normalnym" użytkowaniu a ile przy "bawieniu"
się nim?

--

telefon do 500zł