telefon do internetu

Data: 2009-08-16 18:58:54
Autor: Viking
telefon do internetu
ktora sluchwaka waszym zdaniem najelpiej spelnia to zadanie? szybkosc, stabilnosc itd
prawie na 100% bede uzywal opery, ale moze jakas alternatywa?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-08-16 21:25:41
Autor: Wooyek
telefon do internetu
ktora sluchwaka waszym zdaniem najelpiej spelnia to zadanie? szybkosc,
stabilnosc itd

Przede wszystkim cos z klawiatura QWERTY lub przynajmniej ekranem dotykowym. Idealem bylo by to i to ;) A konkretny wybór to juz dosc indywidualna sprawa i nie znam sie na tyle, zeby Ci konkretnie doradzic ;) Moze cos od HTC na przyklad?

Data: 2009-08-17 10:05:46
Autor: u
telefon do internetu

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h69ha4$i7j$1inews.gazeta.pl...
ktora sluchwaka waszym zdaniem najelpiej spelnia to zadanie? szybkosc, stabilnosc itd
prawie na 100% bede uzywal opery, ale moze jakas alternatywa?

Uzywalem, jak nie mialem alternatyw, do operacji bankowych.
Komórka do Internetu to nieporozumienie. Opera mini nie pomoze wzgledem tego co na wyposazeniu. Jest to inne,ale tez do d*.
Za maly ekran, beznadziejne wpisywanie klawiszami
Która bedzie najlepsza? Najwieksza gabarytowo, jeno moze lepiej miec palmtopa, a nawet najmniejszego netbooka.

Data: 2009-08-17 16:35:21
Autor: Viking
telefon do internetu

"u" <u@wx.yz> wrote in message

[...]

nic nie pisalem o operze mini:)
ja sie nie pytam o ocene pomyslu tylko o porade ktora sluchawka najlepiej sie sprawdza w internecie

Data: 2009-08-17 10:10:06
Autor: Wycior
telefon do internetu
Moze E75? Akurat zastanawiam sie nad zamiana, badz odsprzedaniem.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-17 16:38:27
Autor: Viking
telefon do internetu

"Wycior" <wyciorek69_cutout_@wp.pl> wrote in message news:h6b3dd$jfi$1atlantis.news.neostrada.pl...
Moze E75? Akurat zastanawiam sie nad zamiana, badz odsprzedaniem.

no, wyglada solidnie:)
jakies inne pomysly?

Data: 2009-08-17 08:58:42
Autor: BearBag
telefon do internetu

> Moze E75? Akurat zastanawiam sie nad zamiana, badz odsprzedaniem.

no, wyglada solidnie:)
jakies inne pomysly?

ale jest za mala do neta, zwlaszcza ekranik, mam E63 (to prawie kopie)
i tez nie zachwyca. Do neta trzeba miec min netbooka.

Data: 2009-08-17 17:50:19
Autor: Viking
telefon do internetu

"BearBag" <cactusek@gmail.com> wrote in message

ale jest za mala do neta, zwlaszcza ekranik, mam E63 (to prawie kopie)
i tez nie zachwyca. Do neta trzeba miec min netbooka.

zieew, ale ja chce telefon i pytam o telefon i o sugfestie telefonu nie notebooka, netbooka, komputera, stacji roboczej ani innego skyneta...

Data: 2009-08-17 20:52:14
Autor: u
telefon do internetu

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h6c2mk$39n$1inews.gazeta.pl...
zieew, ale ja chce telefon i pytam o telefon i o sugfestie telefonu nie

Kazdy wspólczesny telefon bedzie tak samo dobry, tak samo do d*.
Ten co uzywasz nie jest wystarczajacy? Dlaczego ?

Data: 2009-08-17 21:07:41
Autor: Viking
telefon do internetu

"u" <u@wx.yz> wrote in message

Kazdy wspólczesny telefon bedzie tak samo dobry, tak samo do d*.
Ten co uzywasz nie jest wystarczajacy? Dlaczego ?

n6230i i wszystko jasne:)

Data: 2009-08-17 21:06:58
Autor: Sergiusz Rozanski
telefon do internetu
Dnia 17.08.2009 Viking <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał/a:

"u" <u@wx.yz> wrote in message

Kazdy wspólczesny telefon bedzie tak samo dobry, tak samo do d*.
Ten co uzywasz nie jest wystarczajacy? Dlaczego ?

n6230i i wszystko jasne:)

iphone (miałem ppc, wm, symbiana) imo najlepszy, nie wiem jak g1,
nie używałem jeszcze.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-08-17 22:08:43
Autor: Viking
telefon do internetu

"Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote in message

iphone (miałem ppc, wm, symbiana) imo najlepszy, nie wiem jak g1,
nie używałem jeszcze.

osobiscie tez sie sklaniam ku temu wyborowi poki co:)
a jak w iphonie jakos zdjec porownujac np do n95?

Data: 2009-08-18 13:48:35
Autor: Sergiusz Rozanski
telefon do internetu
[...]

miałem e61, nie wiem jak w n95 - ta sama epoka, ale jakość zdjęć porównywalna,
na iphone oczywiście większe, truecolor swoje robi. z wad webowania na iphone
to oczywiście brak playera do reklam (flash).
Webowanie fajnie wspomaga autoobrót i skalowanie multitouchowe, staje się
naprawdę intuicyjne i każde inne przeszkadza (w małych terminalach).

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-08-18 07:01:59
Autor: Jan Strybyszewski
telefon do internetu
"u" <u@wx.yz> wrote in message

[...]

W G1 jest ta sama przegladarka oparta na webkitcie co w iphonie jednak jest zdecydowanie wolniejszy za to ma klawiatutre i jest dramatycznie tanszy.  Zreszta przy przegladaniu netu niektorym pasuje Androidowy trackball ale tym trzeba sie pobawic by to ocenic jako przydatny element.

Ogolnie duzo robi tez "dotykowy" ekran ktorego nie ma zaden WM

Data: 2009-08-20 09:53:14
Autor: op23
telefon do internetu

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com>

[...]

To palmofon a podobno miał być telefon

Data: 2009-08-21 14:44:33
Autor: Sergiusz Rozanski
telefon do internetu
Dnia 20.08.2009 op23 <op23@rt.pl> napisał/a:

[...]

Nie znam telefonu posiadającego wyświetlacz oferujący minimum dla www
nie bedący smartphone.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-08-18 06:59:05
Autor: Jan Strybyszewski
telefon do internetu
Viking pisze:

[...]

iPhone, i wszystko na Androidzie

Data: 2009-08-18 16:13:23
Autor: Zbylut
telefon do internetu
BearBag zapodal(a):

ale jest za mala do neta, zwlaszcza ekranik, mam E63 (to prawie kopie)
i tez nie zachwyca. Do neta trzeba miec min netbooka.

zależy co robisz, ja czasem używam e71 (www, ssh, email) i nie narzekam, to kwestia przyzwyczajenia. Netbooka w kieszeni nie noszę, więc sobie
nim nie sprawdzę np. kursu walut będąc poza domem i mając taką nagłą
potrzebę. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-08-17 23:40:47
Autor: Wycior
telefon do internetu
IMHO G1 wlasnie.

Zaznaczam jednak, ze moja aktualna znajomosc nowinek w dziedzinie aparatury GSM nie jest najwieksza.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-17 23:15:51
Autor: Viking
telefon do internetu

"Wycior" <wyciorek69_cut_@wp.pl> wrote in message news:h6cip2$ih5$1news.onet.pl...
IMHO G1 wlasnie.

Zaznaczam jednak, ze moja aktualna znajomosc nowinek w dziedzinie aparatury GSM nie jest najwieksza.

no wlasnie mialem go w rece i jakos mi nie lezal, klawisze jakies takie malutkie, wogole jakos dziwnie sie z nim czulem, oczekiwalem czegos wiecej, blueberry tak samo mi nie pasuja, generalnie poszukuje mobilnej przegladarki internetowej z mozliwoscia dzwonienia:)

Data: 2009-08-18 07:06:34
Autor: Jan Strybyszewski
telefon do internetu
Viking pisze:

[...]

G1 jest ok ale jako mobilna przegladarka ma dwie wady. Ekran pod palcami potrafi sie nieco ruszac (wiadomo mechanizm otwierania) i skrzypiec obudowa. Zasadniczo serfuje w stanie zlozonym bo w rozlozonym jest to upierdliwie niewygodne (tryb landscpape)

Po drugie G1 to ciosany siekiera kloc designerski wiec jesli klawiatura nie jest must have to polecam Hero jesli zas klawiatura to G1 IMHO ma bardzo fajna po pewnym przyzwyczajeniu sie do odmiennosci klawiszologi wzgledem SYmiabiana i WM jest ok.  Poniewaz mam ipoda Touch na codzien i G1 to latwo moge porownac,  ekran w iphonie bedzie lepszy i sama przegladarka nieco szybciej reaguje, G1 potrafi zamulic czasami na stronach z duza liczba elementow graficznych

Data: 2009-08-18 09:03:55
Autor: Wycior
telefon do internetu
G1 jest ok ale jako mobilna przegladarka ma dwie wady.

Ale IMHO plusem jest nawigacja w tym telefonem. Ma on cos - nie wiem jak sie zwie - co zastepuje myszke. Wiecie o co mi chodzi :). Majac przyjemnosc bawic sie tym telefonem zapragnalem miec takie cos w swoim.

Wracajac do tematu. Niestety chyba nie uda nam sie pomóc autorowi. Najlepiej bedzie, jak przejdziesz sie po koleji do salonów glównych operatorów i sam osobiscie przejrzysz aparaty.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-18 09:18:13
Autor: Jan Strybyszewski
telefon do internetu
Wycior pisze:
[...]

Trackball zwany kiedys "kotem", mnie tam srednio lezy ale fakt faktem jest.

Data: 2009-08-18 11:46:59
Autor: Piotr M
telefon do internetu
Wycior pisze:

Ale IMHO plusem jest nawigacja w tym telefonem. Ma on cos - nie wiem jak sie zwie - co zastepuje myszke. Wiecie o co mi chodzi :)

Trackball

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-18 19:02:57
Autor: Viking
telefon do internetu

[...]

no wlasnie wszystkie mialem w rece, ale nie mozesz siedziec w salonie o2 2godziny i serfowac:) tzn mozesz ale nie mam czasu:) dlatego pytam uzytkownikow co sadza o swoich zabawkach:) ja uczciwie moge powiedziec ze n95 mnie wkur.... na kazdym kroku i nie zaluje ze mija ukradli;)

Data: 2009-08-18 20:24:09
Autor: Wycior
telefon do internetu
Moze N97?

Osobiscie jednak majac na celu myszkowanie w internecie sklanialbym sie za czymsc z trackball'em (czyt. G1) - sklaniam sie za pouczenie ;)

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-18 19:12:19
Autor: Viking
telefon do internetu

"Wycior" <wyciorek69_cut_@wp.pl> wrote in message news:h6erkc$bfu$1news.onet.pl...
Moze N97?

Osobiscie jednak majac na celu myszkowanie w internecie sklanialbym sie za czymsc z trackball'em (czyt. G1) - sklaniam sie za pouczenie ;)

no to jestem w punkcie wyjcia:P
n97 iphone i G1 to byly moje glowne nminacje, dostalem w poradach do wyboru G1, iphona i n97:DDDD

Data: 2009-08-18 19:35:47
Autor: Waldek Godel
telefon do internetu
Dnia Tue, 18 Aug 2009 19:12:19 +0100, Viking napisał(a):

no to jestem w punkcie wyjcia:P
n97 iphone i G1 to byly moje glowne nminacje, dostalem w poradach do wyboru G1, iphona i n97:DDDD

HTC Hero, HTC Touch HD

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-19 06:29:17
Autor: ALEX Przekliniak
telefon do internetu
Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Co do Touch HD jakieś pół roku temu była promocja w MM. Kosztował 2900PLN.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-19 15:20:27
Autor: Waldek Godel
telefon do internetu
Dnia Wed, 19 Aug 2009 06:29:17 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

Co do Touch HD jakieś pół roku temu była promocja w MM. Kosztował 2900PLN.

No cóż.. jaki sklep, taka promocja. Touch HD BEZ promocji kosztuje 2199.
Niemniej rozumiem, że są tacy, co bez promocji nie umieją

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-19 16:25:28
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
telefon do internetu
Waldek Godel wrote:
[...]

Waldziu, czytanie ze zrozumieniem itepe... Być może kluczowe tu jest sformułowanie "pół roku temu" :-)

I tak poglądowo, za ostatnie trzy miesiące:
http://pic.skapiec.pl/w1/w_429981.png

M.

Data: 2009-08-20 07:34:11
Autor: Jeremiasz
telefon do internetu
[...]

To wcześniejszy kolega mógł pół roku temu takiego posta napisać:-) Po co pisać o tym teraz?

JA

Data: 2009-08-24 11:34:21
Autor: ALEX Przekliniak
telefon do internetu
Jeremiasz ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

W celu? Pochwalić się że dostałem gazetkę reklamową?

Po
co pisać o tym teraz?

Bo jak już wspomniał ktoś na grupie niektórym się wydaje że za abonament 25, Touch HD czy N97 dostaną za 1zł. Nie twierdzę że kolega który rozpoczął wątek się nie zna na cenach przy swoim abonamencie. Ale wiele osób się nie zna i jest mocno zdziwiona że smartfony są drogie.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-24 16:30:04
Autor: Viking
telefon do internetu

"ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> wrote in message

[...]

ja w angli bede bral wiec mnie specjalnie nie interesuja polskie ceny
ja praktycznie dostane kazda sluchawke za darmo w moim abonamencie

Data: 2009-08-19 16:44:54
Autor: ALEX Przekliniak
telefon do internetu
[...]

Znoszą mi do domu te śmieciogazetki to czasami je przeglądam. Wtedy Touch HD tyle kosztował, teraz być może mniej.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-19 09:00:26
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
telefon do internetu
On Tue, 18 Aug 2009 19:12:19 +0100, "Viking"
<jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

A ja Ci powiem że mi w sumie najlepiej sie serfowało na Nokii E61/71
ze względu na klawiaturę. Zwróć uwagę że często trza wklepać jakies
znaki specjalne w adresie czy w polu wyszukiwarki - wbrew pozorom na
dotykowach robi mi sie to mniej wygodnie. A jeśli odpisujesz na maile
to tym bardziej klawiaturka - ekranowa Cię szybko zniechęci przy
dłuższym pisaniu.

Zdrówko

Data: 2009-08-19 08:26:22
Autor: Sergiusz Rozanski
telefon do internetu
Dnia 19.08.2009 Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisał/a:
[...]

Nie potwierdzę, bo miałem e61 i w porównaniu do iP to była tragedia jego www.
Począwszy od problemów z kodowaniem (utf - spoko, coś jeszcze w iso-*-2 albo
w win-1250 - krzaki) po nawigację. Jednak touchscreen dużo daje i te 50%
więcej piksli też. Wpisuje się faktycznie gorzej, ale po odpowiednim
pozakładkowaniu urli nie odczujesz. Weź pod uwagę że na małym ekranie dość
często trzeba skalować i przewijać treść strony.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-08-19 10:25:44
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
telefon do internetu
On Wed, 19 Aug 2009 08:26:22 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
[...]

Mam iPhone'a w szufladzie i jak dla mnie nawiguje się na nim
zdecydowanie gorzej niż na E61. Skalowanie w Operze na E61 to jeden
klawisz, przewijani jest płynne mimo że teleon nei najnowszy. Dla mnie
korzytanie z WWW to nie kilka/kilkanaście zakładek wiec argument o tym
odpada.

Zdrówko

Data: 2009-08-19 09:29:59
Autor: Flo
telefon do internetu
Viking pisze:

ktora sluchwaka waszym zdaniem najelpiej spelnia to zadanie? szybkosc, stabilnosc itd
prawie na 100% bede uzywal opery, ale moze jakas alternatywa?

BlackBerry z usługą BlackBerry.
Zalety:
UĹźywany terminal nie jest drogi
Włączenie usługi BB (18-19PLN netto) w orange i plusie daje nielimitowany dostęp do maili, www i nawigacji BB
Duży wyświetlacz
Pełna QWERTY
Przy odpowiednim dobraniu OS'a pełna stabilność

Wady:
Nie dla wszystkich wada ale niektórzy narzekają na wielkość
Starsze modele nie wspomagają 3G

Chcesz wiedzieć więcej zapraszam na http://www.blackberryforum.pl/

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-08-23 13:48:50
Autor: venioo
telefon do internetu
Ja w sytuacjach awaryjnych z powodzeniem uzywalem Samsung SGH-i780
+klawiatura qwerty
+dotykowy ekranik
+WM6
-moglby byc wiekszy ekran

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

telefon do internetu