telefon i supermemo

Data: 2010-03-21 18:52:08
Autor: owp
telefon i supermemo
Cześć.
Czy ktoś z Was używa programu supermemo w telefonie ? Czy jest sens ?
Jaki telefon się do tego nadaje ? Przeczytałem, że z windowsem, ale coś na stronach supermemo było też o iphonie. Symbiana i javę odpuszczam, bo mam i nie znalazłem. Czy pod widnowsem będą chodzić kursy na PC (kupiłem parę lat temu) ?
Chciałbym wrócić do nauki z tym programem, ale nie daję rady z laptopem (trzeba używać codziennie). Z telefonem byłoby mi łatwiej.
Pzdr
owp

Data: 2010-03-22 00:33:42
Autor: joker77
telefon i supermemo
PC - rodzina procesorów x86
Telefon(PPC) - rodzina procesorów ARM

- Mam nadzieje że widzisz różnice?

Data: 2010-03-22 13:05:16
Autor: owp
telefon i supermemo
PC - rodzina procesorów x86
Telefon(PPC) - rodzina procesorów ARM

- Mam nadzieje że widzisz różnice?

Chodzi mi raczej o oprogramowanie. Procesor może być dowolny, byle uciągnął :-)

Data: 2010-03-22 16:03:43
Autor: Piotr M
telefon i supermemo
Dnia 22-03-2010 o 13:05:16 owp <owp1@gazeta.pl> napisał(a):

Chodzi mi raczej o oprogramowanie. Procesor może być dowolny, byle  uciągnął :-)

Piszą że:
"Do prawidłowego działania program wymaga urządzenia Pocket PC z dotykowym  ekranem, z procesorem 400MHz lub szybszym, systemu Windows Mobile 5.0 (lub  nowszy), przynajmniej 7 MB wolnej pamięci RAM (Memory)"

także spokojnie

I jeszcze że:
"Program SuperMemo Mobile jest aktualnie dostępny za darmo do prywatnego  użytku."

Skorzystałbym, niestety pożegnałem się z Windowsem :/

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-03-22 13:51:24
Autor: monowalker
telefon i supermemo
W dniu 2010-03-22 08:33, joker77 pisze:
PC - rodzina procesorów x86
Telefon(PPC) - rodzina procesorów ARM

- Mam nadzieje że widzisz różnice?

A ty?

http://www.supermemo.pl/supermemo_ux
http://www.supermemo.pl/supermemo_mobile

--
monowalker

Data: 2010-03-22 09:18:51
Autor: joker77
telefon i supermemo

> PC - rodzina procesorów x86
> Telefon(PPC) - rodzina procesorów ARM

> - Mam nadzieje że widzisz różnice?

A ty?

Widzę, ale pytanie dotyczyło: czy kurs z PC będzie działał na
Telefonie - więc odpowiedź, nie będzie, poprzez różnice w
architekturze jest jak najbardziej na miejscu.
Autor wiadomości nie podał ani wersji programu, ani modelu telefonu,
na którym chciałby uruchamiać SuperMemo - z linka który dałeś można
założyć, że nie zajrzał nawet na stronę producenta programu.

W sumie można przyjąć, że programy stworzone dla platformy .Net można
uruchomić i na PC, i na PPC ale będą dosyć ograniczone.

Data: 2010-03-22 21:35:50
Autor: owp
telefon i supermemo
Wyluzuj. Czytałem info na tronach supermemo, choć dość pobieżnie. Chciałem się dowiedzieć jak się sprawdza sm na telefonie i jakiego sprzętu najlepiej używać. Pytanie o kursy z PC było dodatkowo - zresztą wg monwalkera działają po modyfikacjach.

Data: 2010-03-22 14:03:38
Autor: monowalker
telefon i supermemo
W dniu 2010-03-21 18:52, owp pisze:
[...]

Teoretycznie:
"Nie ma możliwości przenoszenia kursów ze starszych wersji SuperMemo."

Praktycznie - da się, ale to hmm... wymaga jakichś umiejętności programistycznych. Trzeba wyeksportować dane z SuperMemo, przetworzyć i wczytać je do bazy sqlite SMM. Żadnych oficjalnych narzędzi do tego nie ma.

--
monowalker

telefon i supermemo