telefon komorkowy i ups

Data: 2010-02-22 12:46:57
Autor: MAR
telefon komorkowy i ups
W dniu 2010.02.22 12:00, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:

- telefon jest wlaczony i podalczony bezposrednio do UPSa (UPS ma zwykle
gdniazda sieciowe a`la listwa) = laduje sie
- telefon jest wylaczony i podlaczony bezposrednio do UPSa = nie laduje
sie.

Ten ups ma dwa rodzaje gniazd. W każdym ten efekt występuje ?

--
Mar

Data: 2010-02-22 13:49:51
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
telefon komorkowy i ups
Ten ups ma dwa rodzaje gniazd. W każdym ten efekt występuje ?

Sprawdzalem w tch bez podtrzymania napiecia . Tych z podtrzymanie nieco sie boje - nie wiem jak ladowarka  telefonu znioslaby brak sinusa przy zaniku napiecia.

::f::

Data: 2010-02-22 10:36:16
Autor: Pszemol
telefon komorkowy i ups
"::-::dysmorfofob::-::" <lookas_2002@poczta.onet.pl> wrote in message news:hltuht$e0q$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Prawdopodobnie zniesie go lepiej niż inne urządzenia z silnikami :-)
Ładowarki tego typu to bardzo proste i odporne układy elektroniczne
przeznaczone do pracy z różnymi napięciami i częstotliwościami
występującymi na całym świecie... Nie ma się czego bać.

telefon komorkowy i ups