telefon komorkowy jako router wi-fi

Data: 2011-12-06 20:34:11
Autor: krzychu

Data: 2011-12-07 14:46:08
Autor: Clawfinger
W dniu 07.12.2011 05:34, krzychu pisze:

Data: 2011-12-07 15:28:39
Autor: JoteR

Data: 2011-12-08 09:15:53
Autor: Clawfinger
telefon komorkowy jako router wi-fi
W dniu 07.12.2011 15:28, JoteR pisze:
"Clawfinger" napisał:

cos taniego co polecacie ?

Samsung Wave ....

Pytał się o coś taniego...

A WAVE jest drogi ??
Wszystko zależy od tego co dla kogo znaczy "tani" ....

WOJtek

Data: 2011-12-08 17:49:13
Autor: JoteR
telefon komorkowy jako router wi-fi
"Clawfinger" napisał:

cos taniego co polecacie ?

Samsung Wave ....

Pytał się o coś taniego...

A WAVE jest drogi ??

Skoro dla tutejszego dewizowego krezusa nawet "mały" Wave był za drogi do dokładnie tego samego celu, to tak - "duży" Wave jest drogi.

JoteR

Data: 2011-12-07 16:58:02
Autor: m4rkiz
telefon komorkowy jako router wi-fi
"krzychu" <krzychu@poczta.okay.pl> wrote in message news:804138bf-efc4-42af-9ed5-c7ba102b940bc13g2000vbh.googlegroups.com...
cos taniego co polecacie ?

huawei u8160 do dostania od 40 euro i pewnie inne (u8100?...)

mozesz tez wybrac cos mniej uniwersalnego ale moze lepiej
sie sprawdzi - szukaj pod haslem mifi

Data: 2011-12-07 18:06:44
Autor: ToMasz
telefon komorkowy jako router wi-fi
W dniu 07.12.2011 05:34, krzychu pisze:
cos taniego co polecacie ?
to zadanie powinien spełnić każdy telefon z Windows mobile, który ma wifi. jest ich cała masa, czasem można trafić na model z uszkodzonym ekranem - pytanie jak bardzo chesz oszczędzać i jakie szybkie ma być GSM.
ToMasz

Data: 2011-12-08 11:53:44
Autor: Pawe³ G±ska
telefon komorkowy jako router wi-fi
Witam,

W odpowiedzi na maila od krzychu
z dnia: 2011-12-07 05:34:
cos taniego co polecacie ?
A router 3G nie wystarczy, typu HUAWEI E5?
Mo¿e LG GT540? ale to i tak chyba wyjdzie dro¿ej.

Pawe³

Data: 2011-12-08 16:11:49
Autor: Animka
W dniu 2011-12-08 11:53, Paweł Gąska pisze:
Witam,

W odpowiedzi na maila od krzychu
z dnia: 2011-12-07 05:34:
cos taniego co polecacie ?
A router 3G nie wystarczy, typu HUAWEI E5?
Może LG GT540? ale to i tak chyba wyjdzie drożej.

Nie pomyliło Ci się z modemem?

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-12-08 17:48:07
Autor: wlasti
telefon komorkowy jako router wi-fi
samsung europa 315 zeta - tanio drogo???

Data: 2011-12-08 17:55:24
Autor: Pawe³ G±ska
telefon komorkowy jako router wi-fi
Witam,

W odpowiedzi na maila od wlasti
z dnia: 2011-12-08 17:48:
samsung europa 315 zeta - tanio drogo???
Huwaei E5832 >= 199PLN
LG GT540 >= 170 PLN
tanio/drogo? (allegro)

Pawe³

Data: 2011-12-08 17:55:49
Autor: Pawe³ G±ska
telefon komorkowy jako router wi-fi
Witam,

W odpowiedzi na maila od Animka
z dnia: 2011-12-08 16:11:
W dniu 2011-12-08 11:53, Pawe³ G±ska pisze:
[...]

Nie pomyli³o Ci siê z modemem?
nie

Pawe³

Data: 2011-12-09 04:30:39
Autor: Animka
W dniu 2011-12-08 17:55, Paweł Gąska pisze:
[...]

Patrzyłam na specyfikację tego telefonu i nie widziałam tam routera.

animka

Data: 2011-12-09 17:45:01
Autor: Tomek

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał:

Patrzyłam na specyfikację tego telefonu i nie widziałam tam routera.

Patrzeć i zrozumieć to wyższa półka. Poczytaj o wifi hotspotach w androidach, to możesz kiedyś nawet zabrać głos, żeby się nie zbłaźnić. Nauczysz się kiedyś korzystać z google i prawidłowo wpisanych fraz? Życzę Ci tego pod choinkę.

Data: 2011-12-10 11:13:42
Autor: Animka
W dniu 2011-12-09 17:45, Tomek pisze:
Poczytaj o wifi hotspotach w androidach