telefon komorkowy w smietniku

Data: 2009-10-01 10:05:54
Autor: jureq
telefon komorkowy w smietniku
Dnia Thu, 01 Oct 2009 12:02:16 +0200, bagietek napisał(a):

Kupiłem nowy telefon i stary wyrzucam do śmietnika.

Chciałem zwrócić uwagę, że na podstawie nowych ustaw "odpadowych" nie wolno wyrzucać telefonu do śmietnika. Można za to np. dostać mandat bodajże do 500 zł.

Data: 2009-10-01 10:37:26
Autor: Smok Eustachy
Dnia Thu, 01 Oct 2009 10:05:54 +0000, jureq napisał(a):

[...]

A jak powie, że zgubił?

--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-10-01 06:29:13
Autor: witek
Smok Eustachy wrote:
[...]

to dostanie dokładkę za składanie fałszywych zeznań.

Data: 2009-10-01 13:31:20
Autor: Liwiusz
witek pisze:

A jak powie, że zgubił?

to dostanie dokładkę za składanie fałszywych zeznań.

   Tak bez dowodów?

--
Liwiusz

Data: 2009-10-01 13:33:32
Autor: bagietek
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:ha1uu2$sib$6news.onet.pl...
[...]

Po pierwsze istnieją tzw gratowozy, to też rodzaj śmietnika.
Po drugie pytanie jest teoretyczne, zainspirowane artykułem jak to na wysypisku ktoś znalazł telefon,
a później tą osobę policja ścigała, bo aparat był kradziony.

Data: 2009-10-01 08:26:36
Autor: SzalonyKapelusznik
On 1 Pa¼, 13:33, "bagietek" <bagie...@lefrance.fr> wrote:
U¿ytkownik "jureq" <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:ha1uu2$sib$6news.onet.pl...

> Dnia Thu, 01 Oct 2009 12:02:16 +0200, bagietek napisa³(a):

> Chcia³em zwróciæ uwagê, ¿e na podstawie nowych ustaw "odpadowych" nie
> wolno wyrzucaæ telefonu do ¶mietnika. Mo¿na za to np. dostaæ mandat
> bodaj¿e do 500 z³.

Po pierwsze istniej± tzw gratowozy, to te¿ rodzaj ¶mietnika.
Po drugie pytanie jest teoretyczne, zainspirowane artyku³em jak to na
wysypisku kto¶ znalaz³ telefon,
a pó¼niej t± osobê policja ¶ciga³a, bo aparat by³ kradziony..

Znaczy sie facet mowil ze znalazl na smietniku telefon.

telefon komorkowy w smietniku