telefon komorkowy w smietniku

Data: 2009-10-01 12:08:42
Autor: Olisa
telefon komorkowy w smietniku
bagietek pisze:
Kupiłem nowy telefon i stary wyrzucam do śmietnika. Ktoś go znajduje, wkłada kartę za 5zł z kiosku i wykorzystuje do jakichś niecnych celów. Policja na podstawie danych od operatora kieruje się do mnie, gdyż wcześniej była w nim używana moja zarejestrowana karta SIM. Jestem winny? Jak wyjść z takiej sytuacji i jak się przed taką przestrzec, niszczyć telefon przed wyrzuceniem?

www.oddajtelefon.pl

Data: 2009-10-01 18:38:07
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

Olisa pisze:
bagietek pisze:
[...]

Jakie durnowate, to dla niedorozwiniętych umysłowo? Przecież przeciętnie
inteligentna maupa wpadnie na to, że po 70 latach nie tylko  cała
roślinność będzie inna, ale łódka tam też stała nie będzie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

telefon komorkowy w smietniku