telefon komorkowy w smietniku

Data: 2009-10-01 18:00:20
Autor: robert1
telefon komorkowy w smietniku
Kupiłem nowy telefon i stary wyrzucam do śmietnika. Ktoś go znajduje, wkłada kartę za 5zł z kiosku i wykorzystuje do jakichś niecnych celów. Policja na podstawie danych od operatora kieruje się do mnie, gdyż wcześniej była w nim używana moja zarejestrowana karta SIM. Jestem winny? Jak wyjść z takiej sytuacji i jak się przed taką przestrzec, niszczyć telefon przed wyrzuceniem?
połamać na kawałki, wrzucić do klopa i spuścić wodę.

--

telefon komorkowy w smietniku