telefon o duzej czulosci?

Data: 2009-09-22 22:54:46
Autor: Formika
telefon o duzej czulosci?
Mam miejsce w ktorym niestety zasieg operatora jest taki sobie i sie raczej nie poprawi SE k750 tam wymiekka . Jaki telefon z aktualnie dostepnych moglibyscie polecic jako godny polecenia i o odpowiedniej czulosci.  Czy sa jeszcze jakies telefony z konektorem antenowym?

Data: 2009-09-23 00:23:25
Autor: Dzik Morski
telefon o duzej czulosci?
Data: 2009-09-23 01:35:05
Autor: Bart
telefon o duzej czulosci?
Użytkownik Formika napisał:
[...]

A K750i nie ma przypadkiem konektora na tyle pod taką "zaślepką"  na tej   srebrnej części od odsłaniania obiektywu ??

Data: 2009-09-23 00:39:33
Autor: slaweks
telefon o duzej czulosci?
On 23 Wrz, 01:35, Bart <bdk...@wytnijepf.pl> wrote:

A K750i nie ma przypadkiem konektora na tyle pod taką "zaślepką"  na tej
  srebrnej części od odsłaniania obiektywu ??

Ma. Ale czy da się kupić antenę?

Data: 2009-09-23 10:38:39
Autor: qwerty
telefon o duzej czulosci?
Użytkownik "slaweks" <slaweks@seznam.cz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:26def5a8-7afa-4978-a355-d9d839b96390@f33g2000vbm.googlegroups.com...
On 23 Wrz, 01:35, Bart <bdk...@wytnijepf.pl> wrote:

A K750i nie ma przypadkiem konektora na tyle pod taką "zaślepką"  na tej
  srebrnej części od odsłaniania obiektywu ??

Ma. Ale czy da się kupić antenę?

Da.

telefon o duzej czulosci?