telefon poza zasięgiem

Data: 2010-06-17 14:40:54
Autor: news.onet.pl
telefon poza zasięgiem
Panie Zbigniewie,

Pytanie 1. Z jakiego telefonu Pan korzysta (producent, model) ?
Pytanie 2. Czy w miejscu, w którym zaszło opisane przez Pana zdarzenie jest zasięg sieci 3G (UMTS) czy tylko 2G (GSM) ?

Pozdrawiam,

Piotr Palonek
e-mail: piotr.palonek@gmail.com

Użytkownik "Zbigniew" <zbigniew@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvbf3h$mu4$1@inews.gazeta.pl...
Czy to jest normalne zjawisko, że jeśli wyszedłem z telefonem poza zasięg stacji bazowej a po kilkunastu minutach wróciłem na obszar odbierany przez stację (telefon oczywiście zasygnalizował, że jest poza zasięgiem), to mimo tego, że już miałem z powrotem zasięg, telefon sygnalizował cały czas że jest poza zasięgiem? Dopiero wyłączenie i włączenie telefonu spowodowało, że telefon już łączył się z centralą. Jest to jakaś paskudna wada operatora GSM albo tego modelu telefnu (!), bo jeśli w czasie jazdy pociągiem telefon wyjdzie chwilowo poza zasięg, to już nie będzie odbierać połączeń aż do jego zresetowania.

telefon poza zasięgiem