telefon stacjonarny over GSM

Data: 2011-11-18 13:28:23
Autor: adresss
telefon stacjonarny over GSM
Czesc,

w Play jest stacjonarny za 20zl/miesiac (60min wliczone) - bez
telefonu lub 25 zl/miesiac z telefonem.

Jak to wyglada u innych operatorow?

Potrzebny jest telefon z nr stacjonarnym najtaniej, bo praktycznie
tylko do odbierania rozmow.

W T-Mobile jest mozliwosc wziecia: komorkowy na abo + dokupienie
stacjonarnego numeru (chyba za 5 zl). Da sie zejsc nizej niz te 20 zl?

Inna mozliwosc to: TP, Dialog, Aster lub inni "wirtualni" z
przeniesien do nich abo. Macie jeszcze jakis pomysl oprocz voipa (bo
nie ma Internetu i pewnie nie bedzie).

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-18 15:36:12
Autor: Piotr M
W dniu 18 listopada 13:28, adresss@poczta.pl pisze:

W T-Mobile jest mozliwosc wziecia: komorkowy na abo + dokupienie
stacjonarnego numeru (chyba za 5 zl). Da sie zejsc nizej niz te 20 zl?

Jest jeszcze stacjonarka dla firm - 10zł netto / mc. To najniższa oferta abonamentowa na rynku..

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-18 17:05:45
Autor: adresss
On Fri, 18 Nov 2011 15:36:12 +0100, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

[...]

super, dzieki

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-21 23:18:52
Autor: adresss
[...]

dzis przegladajac: T-Mobile dla firm jest podobnoa oferta za
10zl/netto w umowie na 12m bez telefonu i 15zl/netto w umowie na 24m z
telefonem.

kwestia wliczonych minut: w Play 60minut, w T-M bez. - dla tego
najnizszego abonamentu.

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-18 23:28:42
Autor: cisiek
telefon stacjonarny over GSM
Się nie znam, ale "siekieraut" nr stacjonarny via skype, jeśli masz pakiet netowy w gsm...

cisiek@[]>

Data: 2011-11-20 01:07:39
Autor: Jacek Skórzewski
On 18 Lis, 23:28, cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> wrote:
Się nie znam, ale "siekieraut" nr stacjonarny via skype, jeśli masz
pakiet netowy w gsm...

I co ma robić, korzystać z VoIPa na połączeniu pakietowym w komórce?
To nie jest dobry pomysł.

Pozdr.,
js

Data: 2011-11-20 14:01:02
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 20.11.2011 Jacek Skórzewski <jacek.skorzewski@gmail.com> napisał/a:
[...]

Jak ktoś potrzebuje 'przenośny numer stacjonarny' to masz inne wyjście?
Nie licząc roamingu to wcale drogo nie wyjdzie, na dużych pakietach, a numer
SIP można mieć za grosze.

Data: 2011-11-20 21:49:29
Autor: erg

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> napisał w wiadomości news:slrnjci20u.sds.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
[...]

To prawda. Ja uzywam od kilku lat Voip z halonet.pl. Abonamentu tam nie ma w ogole.
Jest jednorazowa oplata roczna jesli chcesz miac numer przychodzacy. Cos ok 20zl/rok. Jesli nie chcesz, to nie masz w ogole stalych oplat. Tylko to co wydzwonisz, a stawki sa smiesznie niskie. Malo dzwonie, wiec nie chcialem telefonu abonamentowego z TP lub innego operatora. Rocznie (!) place wszystkiego razem okolo 50-60zl.
Malo tego - w ramach jednego konta zalozylem sobie "subkonto" i skonfigurowalem je na Nokii i teraz moge rozmawiac z komorki przez internet. Moge tez na komorce odbierac rozmowy przychodzace na telefon domowy (przez transmije pakietowa albo przez WLAN - jesli jest w zasiegu). W sumie fajnie i tanio zwlaszcza jak mozesz bezkosztowo odebrac numer domowy za granica :)

erg

Data: 2011-11-21 13:21:32
Autor: adresss
telefon stacjonarny over GSM
On Sun, 20 Nov 2011 21:49:29 +0100, "erg" <nicdomnie@niepiszcie.pl>
wrote:

[...]

zapomnialem dodac, ze to starszej pani lat 74 (:-)

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-21 23:34:59
Autor: Janeo
On 20 Lis, 21:49, "erg" <nicdom...@niepiszcie.pl> wrote:
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-...@media-lab.com.pl>
> [...]

i tanio zwlaszcza jak mozesz bezkosztowo odebrac numer domowy za granica :)
Panowie Sergiusz Rozanski i erg - nie namawiajcie na voip w
'transmisjach pakietowych" gprs. Voip jest tani ale jeszcze
niedoskonały niedoskonałością internetu, co od czasu do czasu widać
nawet na kablowym. Miałem remont w swoim mieszkaniu i przez 1,5 mies
mieszkałem w zastępczym, gdzie korzystałem (z musu) z netu komórkowego
gprs, w tym ze swojego voip'a na jego bazie. W około 60% to nie były
łatwe rozmowy, mnóstwo przerywań, a mieszkam w mieście. Zresztą nie
odkrywam Ameryki, od dawna znawcy VoiP o tym wiedzą a i ja byłem tego
świadomy - główna wada netu gprs to gubienie pakietów i jitter nawet
300ms - poza godzinami szczytu mimo opóźnień jest właściwie nieźle,
ale im bliżej godzin szczytu, tym gorzej. A jak ktoś na wsi czy w
oddaleniu od nadajnika, rozmowy niemożliwe, zupełna masakra.

Data: 2011-11-22 10:53:25
Autor: Piotr M
W dniu 22 listopada 08:34, Janeo pisze:

Panowie Sergiusz Rozanski i erg - nie namawiajcie na voip w
'transmisjach pakietowych" gprs.

Dokładnie, to fascynujące (przynajmniej jeszcze dla mnie), ciekawe, ale jakość nie pozwala na rozsądne codzienne użytkowanie.

Voip jest tani ale jeszcze
niedoskonały niedoskonałością internetu, co od czasu do czasu widać
nawet na kablowym.

Już nie przesadzajmy z tą wersją na kablowym. Śmigam od chyba 4-5 lat i wszystko gra. No może na początku było niestabilnie.

[...]

Doookładnie. I tak samo to wyglądało 3-4 lata temu jak teraz :/

Data: 2011-11-23 00:36:33
Autor: Janeo
On 22 Lis, 10:53, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:
Już nie przesadzajmy z tą wersją na kablowym. Śmigam od chyba 4-5 lat i
wszystko gra. No może na początku było niestabilnie.
Generalnie zgoda, ale bywaja jeszcze z rzadka np. jakies domorosle
osiedlowe kablowki lub inne gdzie voip nie za bardzo sobie daje
rade :-)

telefon stacjonarny over GSM