telefon w abonamencie z niepodbita gwarancja

Data: 2012-04-04 16:21:59
Autor: czedar
telefon w abonamencie z niepodbita gwarancja
Witam grupowiczów
Mój ojciec ma abonament w Orange i pod koniec ubiegłego roku przedłużał umowę, aneks i nowy telefon otrzymał kurierem. Ten aparat sprezentował mi i obecnie go używam, ale z braku gotówki chciałbym go spienieżyć, tylko że posiadam niepodbitą gwarancję. Gdzie przybiją mi stempel i z jaką datą? W każym salonie Orange? Tylko że ja używam numeru na kartę, muszę przedstawić jakiś rachunek ojca?

Data: 2012-04-04 16:58:35
Autor: Gabor
telefon w abonamencie z niepodbita gwarancja
posiadam niepodbitą gwarancję. Gdzie przybiją mi stempel i z jaką datą? W

a poco? maż paragon więc masz podbito...

(pracuje w Orange w dziale Klienita)

Data: 2012-04-04 17:03:17
Autor: Piotr M
W dniu 04.04.2012 o 16:58 Gabor <Gabor_Surmejto@buzziaczek.pl> pisze:

a poco? maż paragon więc masz podbito...

Np serwis Samsunga się czepia..

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl

Data: 2012-04-04 19:38:50
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Wed, 04 Apr 2012 17:03:17 +0200, Piotr M napisał(a):

W dniu 04.04.2012 o 16:58 Gabor <Gabor_Surmejto@buzziaczek.pl> pisze:

a poco? maż paragon więc masz podbito...

Np serwis Samsunga się czepia..

O ile pamiętam, zadowalają się czystą kartą gwarancyjną.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2012-04-04 21:04:39
Autor: W
telefon w abonamencie z niepodbita gwarancja
Andrzej Libiszewski wystukał, co następuje:

[...]

....pod warunkiem, że w dokumencie sprzedaży masz wbity S/N ;-)

Data: 2012-04-04 17:16:13
Autor: nadcisnieniowiec

Użytkownik "Gabor" <Gabor_Surmejto@buzziaczek.pl> napisał w wiadomości news:jlhnj1$j2n$1inews.gazeta.pl...
>posiadam niepodbitą gwarancję. Gdzie przybiją mi stempel i z jaką datą? >W

a poco? maż paragon więc masz podbito...

(pracuje w Orange w dziale Klienita)

No właśnie nie mam żadnego paragonu, tylko pustą kartę gwarancyjną. To co mogę z tym zrobić?
Aparat był za przysłowiową złotówkę, nie wiem czy ojciec ma jakiś paragon, ale zapytam jak do niego pojadę.

Data: 2012-04-04 17:18:17
Autor: nadcisnieniowiec

Użytkownik "nadcisnieniowiec" <highpressure@blood.com> napisał w wiadomości news:4f7c65cb$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Aparat był za przysłowiową złotówkę, nie wiem czy ojciec ma jakiś paragon, ale zapytam jak do niego pojadę.

Zmieniłem ksywkę, bo brat mi jakaś durną ustawił :) Zapoczątkowałem wątek jako 'czedar'

Data: 2012-04-04 18:39:07
Autor: JoteR
telefon w abonamencie z niepodbita gwarancja
"Gabor" napisał

a poco? maż paragon więc masz podbito...

(pracuje w Orange w dziale Klienita)

Kolina, ić stont.

JoteR

Data: 2012-04-05 00:08:17
Autor: Kriss
telefon w abonamencie z niepodbita gwarancja

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:jlhtfv$frj$1inews.gazeta.pl...
"Gabor" napisał

a poco? maż paragon więc masz podbito...

(pracuje w Orange w dziale Klienita)

Kolina, ić stont.

f potskokah s pżytópem (jak mawiają na alt.pl.comp.os.hacking)

telefon w abonamencie z niepodbita gwarancja