Data: 2012-01-10 12:48:37 | |
Autor: McRella | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
Oddałem telefon do serwisu w celu wymiany obudowy, telefon dość specyficzny - Blackberry 9500 Storm, zdając sobie sprawę że taką operację należy powierzyć specjalistom. Telefon zakupiony na Allegro, sprawny, komentarz pozytywny, obudowa też z Allegro (oryginalna). Oddałem telefon w 100% sprawny, na paragonie przyjmujący nie zastrzegł że stwierdził jakieś usterki. Wczoraj podczas odbioru stwierdziłem, że nie działają 3 przyciski. Pani wydająca aparat stwierdziła, że serwisant przed naprawą ujawnił nie działające owe 3 klawisze i że oni nie biorą odpowiedzialności za tą usterkę. Nie będę przytaczał samej konwersacji i prób wmawiania mi, że oddałem zepsuty telefon i że na pewno sam próbowałem rozkręcić ale mi się nie udało etc etc.
W związku z tym chciałbym się dowiedzieć, jak to jest z odpowiedzialnością serwisu, czy to ja muszę przed oddaniem udowodnić, ze wszystko jest sprawne, czy to serwis ma sprawdzić stan telefonu i zastrzec sobie że nie bierze odpowiedzialności za obecne usterki i ewentualnie inne powstałe w ich konsekwencji? Pozdrawiam |
|
Data: 2012-01-10 11:55:14 | |
Autor: Waldek Godel | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
Dnia Tue, 10 Jan 2012 12:48:37 +0100, McRella napisał(a):
operację należy powierzyć specjalistom. Telefon zakupiony na Allegro, sprawny, komentarz pozytywny, obudowa też z Allegro (oryginalna). "Oryginalne" obudowy z alledrogo rzadko bywają oryginalne. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo" Kamiński ukrywający się pod nickiem Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-01-10 14:08:33 | |
Autor: McRella | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
W dniu 2012-01-10 12:55, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 10 Jan 2012 12:48:37 +0100, McRella napisał(a):To inna sprawa. Chodzi o to, czy ja mam jako klient udowodnić serwisowi, że telefon oddaję sprawny, czy to serwis ponosi za wszystko odpowiedzialność w momencie przyjęcia aparatu do serwisu i wydania pokwitowania. |
|
Data: 2012-01-10 13:11:07 | |
Autor: Waldek Godel | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
Dnia Tue, 10 Jan 2012 14:08:33 +0100, McRella napisał(a):
To inna sprawa. Chodzi o to, czy ja mam jako klient udowodnić serwisowi, że telefon oddaję sprawny, czy to serwis ponosi za wszystko odpowiedzialność w momencie przyjęcia aparatu do serwisu i wydania pokwitowania. Będzie ciężko, bo serwis będzie się starał zwalić na obudowę. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-01-10 14:14:25 | |
Autor: McRella | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
W dniu 2012-01-10 14:11, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 10 Jan 2012 14:08:33 +0100, McRella napisał(a):Właśnie nie, starają się zwalić winę na mnie że dałem uwalony aparat, o obudowie cisza. |
|
Data: 2012-01-10 15:03:56 | |
Autor: Waldek Godel | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
Dnia Tue, 10 Jan 2012 14:14:25 +0100, McRella napisał(a):
Właśnie nie, starają się zwalić winę na mnie że dałem uwalony aparat, o obudowie cisza. No to tu będzie prościej, choć nie całkiem łatwo. Raz, że zapewne byś zgłosił, że nie działają guziki, dwa, że sami mogli sprawdzić PRZED usługą, czy jest uwalony, czy nie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-01-10 16:17:19 | |
Autor: mvoicem | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
(10.01.2012 16:03), Waldek Godel wrote:
Dnia Tue, 10 Jan 2012 14:14:25 +0100, McRella napisał(a): Nie jest to takie oczywiste. dwa, że sami mogli sprawdzić PRZED usługą, Mogli. Ale nigdy mi się jeszcze nie zdarzyło podczas oddawania jakiegoś sprzętu do serwisu, żeby ten sprawdzał każdy przycisk na obudowie czy działa. p. m. |
|
Data: 2012-01-10 15:07:08 | |
Autor: J.F | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
Użytkownik "McRella" napisał w wiadomości
To inna sprawa. Chodzi o to, czy ja mam jako klient udowodnić serwisowi, że telefon oddaję sprawny, czy to serwis ponosi za wszystko odpowiedzialność w momencie przyjęcia aparatu do serwisu i wydania pokwitowania. Jak nie udowodnisz, to za co ma ponosic ? :-) A oni i tak stwierdza ze peknieta plyta glowna albo telefon nosi slady dzialania i kto wie - moze nawet maja racje :-) J. |
|
Data: 2012-01-10 15:24:44 | |
Autor: qwerty | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jehgmf$31s$1@inews.gazeta.pl...
Jak nie udowodnisz, to za co ma ponosic ? :-) Prędzej zalania. |
|
Data: 2012-01-10 17:28:10 | |
Autor: J.F | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości
Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup Jak nie udowodnisz, to za co ma ponosic ? :-) Prędzej zalania. Moze i zalany, ale tu uzyszkodnik sam zeznal ze rzucal telefonem bez opamietania, wiec moglo cos popekac na plytce, nawet dzialalo, ale przy pierwszej okazji sie ujawnilo :-) J. |
|
Data: 2012-01-10 14:13:42 | |
Autor: McRella | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
W dniu 2012-01-10 12:48, McRella pisze:
Oddałem telefon do serwisu w celu wymiany obudowy, telefon dośćJeszcze jedno - nie zgodziłem się na odbiór telefonu w takim stanie i aparat wraca do serwisanta celem sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Co kosztach takiej naprawy i kto ma za to zapłacić? Nie chciałbym otwierać nowego wątku. Jak się komuś chce odpisać, albo miał podobny przypadek to proszę o wypowiedź na temat. dziękuję |
|
Data: 2012-01-10 16:29:25 | |
Autor: TGor | |
telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] | |
On 2012-01-10 14:13, McRella wrote:
Jak się komuś chce odpisać, albo miał podobny przypadek to proszę o W Bolandzie bez zmian. Jakie masz pisemne uzasadnienie swoich "bezpodstawnych roszczeń"?(oczywiście ironizuję, ale pytanie poważne). Jak masz - Przecznik Konsumenta. Nie masz - dostań - pisz do nich za potwierdzeniem odbioru. Jak nie odpiszą - to też o czymś świadczy. Potem do sądu z Przecznikiem - to nie tani telefon - tu kosztuje pół średniej wypłaty (ile np w UK jest "pół średniej" wie kol. WG ;-)). -- Pozdr., TG _________________________________________ "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu." |
|