telefon wpadł do wody. co mogę zrobić sam?

Data: 2016-09-19 11:45:08
Autor: masti
telefon wpadł do wody. co mogę zrobić sam?
ToMasz wrote:

Czy coś mogę zrobić sam aby go ożywić? Jakieś domowe sposoby?

weź miseczkę z ryżem. Połóż telefon
w nocy przyjdzie mały chińczyk i, za miseczkę ryżu, naprawi :)

Data: 2016-09-20 16:19:31
Autor: rageofhonor

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:nroj44$vg2$1dont-email.me...
ToMasz wrote:

Czy coś mogę zrobić sam aby go ożywić? Jakieś domowe sposoby?

weź miseczkę z ryżem.
Połóż telefon
w nocy przyjdzie mały chińczyk i, za miseczkę ryżu, naprawi :)

Podobnie działają te małe kuleczki co są dodawane do butów

Data: 2016-09-20 19:54:20
Autor: Jingiel

ToMasz wrote:

[...]

Po pierwsze żaden ryż. Zwykła woda przewodzi prąd a potem powoduje korozję, dlatego trzeba go rozebrać, zabezpieczyć wrażliwe elementy, wypłykać w wodzie zdemineralizowanej (destylowanej), przemyć w alkoholu izopropylowym. Wysuszyć pełną dobę. Wtedy można dopiero próbować uruchomić.

Data: 2016-09-20 21:03:48
Autor: yabba

ToMasz wrote:

[...]

To masz dużo szczęścia. Ja często zostawiam te woreczki z kuleczkami na noc, a jeszcze żaden Chińczyk nie przyszedł ponaprawiać.

:)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-09-23 12:09:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
telefon wpadł do wody. co mogę zrobić sam?

"yabba" 57e187bf$0$5159$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Może to kwestia stref czasowych?...

a jeszcze żaden Chińczyk nie przyszedł ponaprawiać.

Do mnie przyszedł, ale nie mam pewności co do tego, czy
w nocy -- przyszedł i naprawił penflaszkę wypraną
w pralce. :) Penflaszka funkcjonuje bezproblemowo.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

telefon wpadł do wody. co mogę zrobić sam?