telefon z OF

Data: 2009-12-15 22:57:23
Autor: MarekZ
telefon z OF
A do mnie dziś zadzwoniła z warszawskiego numeru z identyfikacją pani z Open Finance aby mnie poinformować, że nie dostanę u nich różowej karty KIS, o którą wniosek składałem wiele tygodni lub nawet miesięcy temu. Nie próbowała wyłudzać nadmiaru danych osobowych, nie próbowała wciskać jakichś innych ofert. Powiedziała tylko, że nie dostanę tej KK.

Może trochę śmiesznie, ale w sumie to plus za to, że komuś chciało się w ogóle zadzwonić.

Data: 2009-12-15 23:12:34
Autor: RobertS
telefon z OF

[...]

a ja mam niezłe przeboje z tą ich kartą:
1. sami zaproponowali i się zgodziłem,
2. przyjechał kurier z umową i kartą (nieaktywną), podpisałem, ale poprawiłem adres zameldowania, bo mam inny, dołączyłem xero dowodu osobistego,
3. minęły 2 dni, dzwoni kurier, że w związku z tym, że adres zameldowania mam inny to umowę muszę podpisać jeszcze raz,
4. umówił się, przyjechał i podpisałem,
5. na następny dzień tel. od kuriera, że nie dałem xero dowodu, a ja na to, że przecież już dawałem, a dwa nie miał zaznaczone, że do drugiej umowy znowu mam dołączyć...dla świętego spokoju zeskanowałem i wysłałem ww. emilem,
6. minął miesiąc, chciałem aktywować kartę po otrzymaniu kopii umowy, ale skoro nie wysyłali to zadzwoniłem i...
7. z umową jest problem, ale nie wiadomo jaki - obiecali zadzwonić i wyjaśnić, niestety nikt nie zadzwonił
8. dzisiaj zadzwoniłem ja w celu aktywacji karty i jest problem = nie złożyłem parafki na pierwszej stronie umowy (wcześniej informowali, że tylko xero dowodu nie ma) i kurier będzie sie ze mna kontaktowal w sprawie kolejnego spotkania....

generalnie nie wiem czy nadal ww. karte chce, mam już powoli dość Noble Banku ;-(

RobertS

Data: 2009-12-15 23:29:11
Autor: Valdi
telefon z OF
"RobertS" news:hg91kk$1pit$1opal.icpnet.pl

generalnie nie wiem czy nadal ww. karte chce, mam już powoli dość Noble
Banku ;-(

A karta podobno jest obsługiwana przez getin... co widać :) Jeżeli się mylę
bardzo proszę o sprostowanie.
"Desant pracowników" z zielonego też niekiedy da się odczuć w rozmowie :)

Data: 2009-12-16 17:21:57
Autor: Peet
telefon z OF
On 2009-12-15 23:29, Valdi wrote:

A karta podobno jest obsługiwana przez getin... co widać :) Jeżeli się mylę
bardzo proszę o sprostowanie.

Na karcie z tyłu pisze że jest wydana przez getin, adres zwrotu of, konto noble.

Data: 2009-12-17 19:42:49
Autor: perian
telefon z OF
In <news:hgauio$3uq$1news.vectranet.pl>, Peet wrote:

A karta podobno jest obsługiwana przez getin... co widać :) Jeżeli się mylę
bardzo proszę o sprostowanie.

Na karcie z tyłu pisze że jest wydana przez getin, adres zwrotu of, konto noble.

Praktycznie to jeden bank już, zatem bez różnicy. --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2009-12-15 23:13:53
Autor: Valdi
telefon z OF
"MarekZ" news:hg909v$7nt$1srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Czym im podpadłeś?

Może trochę śmiesznie, ale w sumie to plus za to, że komuś chciało się w
ogóle zadzwonić.

Po prostu Cię lubią a brak przyznania KISa to chyba nie powód by nie
zadzwonić do kogoś kogo darzy się sympatią ;)

Data: 2009-12-15 23:19:13
Autor: MarekZ
telefon z OF
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hg90c9$lfs$3@news.interia.pl...

Czym im podpadłeś?

Niczym. :-) Nie miałem w ogóle z nimi wcześniej do czynienia.

Data: 2009-12-16 09:00:41
Autor: Valdi
telefon z OF
"MarekZ" news:hg91it$8m6$1srv.cyf-kr.edu.pl

> Czym im podpadłeś?

Niczym. :-) Nie miałem w ogóle z nimi wcześniej do czynienia.

To może to jest powód? Wspierają tylkoch swoich ;)

Data: 2009-12-16 17:43:41
Autor: Arek
telefon z OF
MarekZ napisał(a) w wiadomości: ...
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup

Czym im podpadłeś?

Niczym. :-) Nie miałem w ogóle z nimi wcześniej do czynienia.

A do mnie nikt nie chce zadzwonić, że nie otrzymam czarnego Centuriona...

Może to była zakamuflowana reklama OF?

Arek

telefon z OF