telefon z androidem

Data: 2010-03-02 15:41:18
Autor: Maciej Muran
telefon z androidem
Użytkownik "hsd" <lipa@lipa.pl> napisał
Co lepiej kupic htc czy samsunga, ja sie skanaiam bardziej do samsunga ale moze ktos ma
inna opinie?

Z tych dwóch tylko HTC Magic.
Magic ma ogromne wsparcie na forum XDA. Przełamano także niechęć HTC do aktualizowania softu dla Magica, więc można chyba wróżyć dobrą przyszłość dla tego smartfona.

O Samsungu czytałem opinie negatywne - narzekano na ogólnie "złą pracę" Androida na tym sprzęcie.

Tak więc zajrzyj na XDA i przede wszystkim na forum android.com.pl i... Witaj w klubie ;)

A co do wyboru operatora, to jeśli ma być tanio to Play Fresh i pakiety od 5 zł za 100 MB. Jeśli trochę drożej z mnóstwem niewykorzystanego transferu, to ja używam Orange 39,5. Ale też Magic nie jest moim jedynym telefonem.

Maciek.

telefon z androidem