telefon z dobrym aparatem i radiem

Data: 2017-09-06 18:13:16
Autor: radekp@konto.pl
telefon z dobrym aparatem i radiem
Wed, 6 Sep 2017 17:42:15 +0200, w <oop50n$1so$1@node2.news.atman.pl>, the_foe
<the_foe@costamcostam.pl> napisał(-a):

W dniu 2017-08-27 o 02:33, Nika pisze:
> Kto może polecić telefon Android robiący przyzwoite zdjęcia i z tunerem
> radiowym? Patrzyłam na Asus Zenfone Zoom S, ale sprzedawca odradzał ze
> względu na słaby serwis Asusa (z każdą pierdołą trzeba wysyłać do
> Koszalina). Jakieś sugestie?
>
> - -
>
> Nika

redmi 4x?
IMO w kategorii złomowfonów (do 1000zł) robi najlepsze zdjęcia. Radio tez jest, z tego co kojarzę, niewymagające podłączenia słuchawek.

A przy okazji -- z którego źródła nie naliczą VAT przy imporcie?

Data: 2017-09-06 18:42:47
Autor: the_foe
W dniu 2017-09-06 o 18:13, radekp@konto.pl pisze:
[...]

z Chin, jesli chodzi o telefony, to chyba wszyscy wysyłają do Polski bez cła, tzn zanizają wartośc przesyłki. No ale duża częśc jednak zatrzymują na granicy i dostaje się wezwanie do oclenia, lepiej udokumentować realny koszt, bo zapewne otworzą paczkę i naliczą drożej.

--
@foe_pl

Data: 2017-09-06 18:46:19
Autor: the_foe
W dniu 2017-09-06 o 18:42, the_foe pisze:
[...]

ofc telefony z Chin są bez cła, chodzilo ofc o VAT.

--
@foe_pl

telefon z dobrym aparatem i radiem