telefon z latwym dostepem do SIM albo klon SIM w Orange

Data: 2009-05-06 10:12:19
Autor: Maciek
telefon z latwym dostepem do SIM albo klon SIM w Orange
Użytkownik "Jacek Bronowski" <foto@risp.pl> napisał
Chodzi o telefon w ktorym do wyjecia karty SIM nie trzeba rozbierac obudowy, wyciagac baterii itp.

Palm Treo 600, Treo 650.
Siemens S4 Power (albo i bez Power ;)) - mam taki z 199x roku ale w nim problematyczne byłoby zasilanie w samochodzie, bo do niego jest chyba tylko ładowarka biurkowa. Zero akcesoriów.
Ktoś, gdzieś, kiedyś pisał jeszcze o innych aparatach ale nie pamiętam co to mogło być - może google wie?

A klona w Orange nie ma. Mój szef radzi sobie z tym problemem za pomocą przekierowań, telefon w samochodzie ma zamontowany na stałe i pewnie nie chce mu się przekładać kart.

Maciek.

Data: 2009-05-06 10:14:39
Autor: SDD

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtrgp4$dgq$1inews.gazeta.pl...

A klona w Orange nie ma. Mój szef radzi sobie z tym problemem za pomocą przekierowań, telefon w samochodzie ma zamontowany na stałe i pewnie nie chce mu się przekładać kart.

I jak to szef, pewnie siez kasiura specjalnie nie liczy :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-06 10:24:59
Autor: Jingiel
telefon z latwym dostepem do SIM albo klon SIM w Orange

I jak to szef, pewnie siez kasiura specjalnie nie liczy :)

Klon karty tylko w  erze lub plusie

Jingiel

Data: 2009-05-06 10:27:33
Autor: Maciek
telefon z latwym dostepem do SIM albo klon SIM w Orange
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał

I jak to szef, pewnie siez kasiura specjalnie nie liczy :)

Jak trzeba, to trzeba. Nie pytam o takie sprawy ani też ile go to kosztuje, bo dla mnie jasne jest, że jeśli jeden nieodebrany telefon może uszczuplić firmę np. o kontrakt wartości bańki czy dwóch albo przyprawić o utratę stałego klienta, to nikt nie będzie się zastanawiał nad kilkoma złotymi wydanymi na fwd.
Inna sprawa, że sam mam abo Top Firma gdzie dostaję co miesiąc chyba 300 min. do sieci Orange i 160 (180?) do pozostałych sieci - tu opłaty za fwd są najpierw pobierane z puli tych "darmowych" minut. Nie mam jak tego wygadać, więc ładuję Fresha co parę dni. I to chyba wszystko jeśli chodzi o Orange i dwie karty z jednym numerem :)

Maciek.

Data: 2009-05-06 23:50:26
Autor: Grzexs
[...]

Jak o takich zabytkach - to ja proponuję Mitsubishi Trium Aria - kartę wsuwało się tam w szczelinę z boku obudowy.  Była tam taka gumka zapychająca, ale po kilkunastu zmianach się rozpadała, co jeszcze bardziej ułatwiało wymianę sima.

Ale tel już nie do zdobycia!

Grzexs

telefon z latwym dostepem do SIM albo klon SIM w Orange