telefon z "myszk±"

Data: 2011-05-25 20:25:05
Autor: ToMasz
telefon z "myszk±"
witam

jakie telefony maj± "myszkę" (optyczn±) jak w windowsie? tzn strzałkę
która porusza się po ekranie. ( i równocze¶nie jaki¶ system operacyjny,
najlepiej WM) Samsung i780, samsung omnia. jakie jeszcze?

ToMasz

Data: 2011-05-25 20:14:42
Autor: Waldek Godel
telefon z "myszk±"
Dnia Wed, 25 May 2011 20:25:05 +0200, ToMasz napisał(a):

jakie telefony maj± "myszkę" (optyczn±) jak w windowsie? tzn strzałkę
która porusza się po ekranie. ( i równocze¶nie jaki¶ system operacyjny,
najlepiej WM) Samsung i780, samsung omnia. jakie jeszcze?

żaden. Ekran dotykowy powoduje, że jest niepotrzebna.
Natomiast do każdego windows mobile daje się to doinstalować jako oddzieln±
aplikację, tyle, że to bez sensu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

Data: 2011-05-25 22:56:44
Autor: ererer
telefon z "myszk±"
W dniu 2011-05-25 21:14, Waldek Godel pisze:
[...]

Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się magicznie dodatkowe urz±dzenie w postaci optycznego trackpada?

--
ererer

Data: 2011-05-25 22:09:31
Autor: Waldek Godel
telefon z "myszk±"
Dnia Wed, 25 May 2011 22:56:44 +0200, ererer napisał(a):

Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się magicznie dodatkowe urz±dzenie w postaci optycznego trackpada?

Nie pojawi się, cytuję, "strzałka która porusza się po ekranie" bo o to
było pytanie. Myszka może być np na bluetooth.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2011-05-25 23:32:00
Autor: ToMasz
telefon z "myszk±"
Waldek Godel pisze:
[...]

Waldek, Ty wiesz o co mi chodzi. Myszka taka jak w omni/i780/epic. Po
co? powtarzam sie. Po to zeby używaj±c kciuka podczas jazdy na rowerze,
trafić w gło¶niczek i pogło¶nić. tak samo obsługa 90% programów w
których trzeba trafić w ten a nie inny punkt. sam system, nakładki,
today - wiem nie¶mniertelny spb itd.
Powiedz mi proszę czy w Xsperiach, 1 i 2 ten optical trackpad działa jak
myszka czy nie.? ( o ile wiem w jedynce to nie działa, bo na xda (2009r)
chcieli  przenie¶ć sterowniki z omni do xperii)

ToMasz

Data: 2011-05-25 22:36:44
Autor: Waldek Godel
telefon z "myszk±"
Dnia Wed, 25 May 2011 23:32:00 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Nie, nie wiem, zawsze używałem telefonów które miały sprzętowe klawisze od
gło¶no¶ci. . Poza tym, od której¶ wersji WM dawało się w opcjach ustawić co
maj± te klawisze obsługiwać, bo się dało ustawiać różne rzeczy.
I nawet na ekranie 2.8 cali udawało mi się trafić paluchem ikonke
głosniczka a póĽniej w suwak gło¶no¶ci.

Powiedz mi proszę czy w Xsperiach, 1 i 2 ten optical trackpad działa jak
myszka czy nie.? ( o ile wiem w jedynce to nie działa, bo na xda (2009r)
chcieli  przenie¶ć sterowniki z omni do xperii)

nie znam xperii.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2011-05-26 00:26:55
Autor: animka
telefon z "myszk±"
W dniu 2011-05-25 23:32, ToMasz pisze:
Waldek Godel pisze:
[...]

Przecież telefon dotykowy jest łatwiej przyciskać kciukiem niz manewrować kursorem myszy. To beznadziejne. Zainstaluj sobie najnowsz± Operę Mini, tam masz kursor myszy. Ja powróciłam do Opery Mini 4.2 ( z 5).

--
animka

Data: 2011-05-26 01:23:23
Autor: G Nowak
telefon z "myszk±"
Waldek, Ty wiesz o co mi chodzi. Myszka taka jak w omni/i780/epic. Po
co? powtarzam sie. Po to zeby używaj±c kciuka podczas jazdy na rowerze,
trafić w gło¶niczek i pogło¶nić. tak samo obsługa 90% programów w

Uzywasz muzealnego WM6, dobrze mysle? Nowsze systemy (iOS Android i WM7) sa tak skonstruowane by dalo sie obsluzyc bez myszki/rysika.

--
Pozdr

Data: 2011-05-26 07:40:36
Autor: ToMasz
telefon z "myszk±"
G Nowak pisze:
[...]

słuchajcie wszyskowiedz±cy. załóżmy ze mam super telefon z super
systemem. panele bajery nie z tej ziemi. uruchamiam na nim normalny
prorgam do zarz±dania plikami total comaander. znacie go? teraz mam
klikn±ć w jedno z 4 pół o wielko¶ci łebka od zapałki. patyczkiem niema
sprawy, ale kciukiem? żarty! Nie ma to żadnego zwi±zku z systemem i
zainstalowanymi nakładkam. Total commander jest tylko przykładem.
najczęsicej funkcjonalno¶ć owej myszki przydaje mi sie gdy idę lub jadę
na rowerze, a potrzebuje użyć w konkretnego programu zwiazanego z
nawigacj±, geocachingiem.
Nie zrozumie tego ten który z owej funkcji nigdy nie skorzystał, a
tymbardziej osoba która ma konputerek z telefonem, ale korzysta tyko z
telefonu..
ToMasz

Data: 2011-05-26 15:07:16
Autor: Pszemol
telefon z "myszk±"
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:irkp4k$8lq$1inews.gazeta.pl...
[...]

To wtedy bierzesz dwa palce, dotykasz nimi ekranu jednocze¶nie
i rozsuwasz je po ekranie - telefon to rozumie jako ZOOM i wtedy
z 4 pól o wielko¶ci łebka od zapałki robi± się 4 bulwy wielko¶ci cebuli :-)

najczęsicej funkcjonalno¶ć owej myszki przydaje mi sie gdy idę lub jadę
na rowerze, a potrzebuje użyć w konkretnego programu zwiazanego z
nawigacj±, geocachingiem.

Używałem iPhone na rowerze i nie miałem problemu z touchscreenem.
Nawet mi się udało krótkiego SMSa napisać podczas powolnej jazdy.

Nie zrozumie tego ten który z owej funkcji nigdy nie skorzystał, a
tymbardziej osoba która ma konputerek z telefonem, ale korzysta
tyko z telefonu..

:-) Tomasz - przejdĽ się do sklepu i pobaw się iPhonem 4, ok?

Data: 2011-05-26 23:04:14
Autor: ToMasz
telefon z "myszk±"

To wtedy bierzesz dwa palce, dotykasz nimi ekranu jednocze¶nie
i rozsuwasz je po ekranie -
jak Ty to robisz jedn± ręk±?
Twoja kobieta jest szczęsciar±!
telefon to rozumie jako ZOOM i wtedy
z 4 pól o wielko¶ci łebka od zapałki robi± się 4 bulwy wielko¶ci cebuli :-)

:-) Tomasz - przejdĽ się do sklepu i pobaw się iPhonem 4, ok?
poza zasiegiem cenowym, ale dzieki za wskazówkę. MApy garmina wy¶wietli
na jakim¶ darmowym sofcie?
ToMasz

Data: 2011-05-27 22:45:07
Autor: Pszemol
telefon z "myszk±"
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:irmf8e$qoh$1inews.gazeta.pl...
To wtedy bierzesz dwa palce, dotykasz nimi ekranu jednocze¶nie
i rozsuwasz je po ekranie -
jak Ty to robisz jedn± ręk±?
Twoja kobieta jest szczęsciar±!

Może powieniene¶ nauczyć się jeĽdzić na rowerze bez trzymanki? :-)

[...]

Mówi± mi tutaj, że ten iPhone 4 w Polsce jest bardzo tani...
Nie wiem o jakim zasięgu cenowym mówisz.

MApy garmina wy¶wietli na jakim¶ darmowym sofcie?

Musisz sam sprawdzić, nie mam pojęcia...
A mapy garmina s± gdzie¶ darmowe czy tylko spiracone?

Data: 2011-05-28 23:14:01
Autor: ToMasz
telefon z "myszk±"

Mówi± mi tutaj, że ten iPhone 4 w Polsce jest bardzo tani...
Nie wiem o jakim zasięgu cenowym mówisz.
iphone4 kosztuje gruuuuubo ponad 1000zł
xperia połowę tego, omnia jedn± trzeci±
MApy garmina wy¶wietli na jakim¶ darmowym sofcie?

Musisz sam sprawdzić, nie mam pojęcia...
A mapy garmina s± gdzie¶ darmowe czy tylko spiracone?
mapy garmina należ± do garmina. niemniej jest to standard, w którym
robione s± inne mapy, których to często używam.

ToMasz

Data: 2011-06-01 10:05:46
Autor: Pszemol
telefon z "myszk±"
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:irroip$o71$1inews.gazeta.pl...
Mówi± mi tutaj, że ten iPhone 4 w Polsce jest bardzo tani...
Nie wiem o jakim zasięgu cenowym mówisz.
iphone4 kosztuje gruuuuubo ponad 1000zł
xperia połowę tego, omnia jedn± trzeci±

No dostajesz to za co płacisz... :-)

[...]

Poszukałem na AppStore dla iPhone i znalazłem program
za friko o nazwie "Garmin OpenCaching"... Official geocaching
app for OpenCaching.com - czy o to Ci chodziło?

Data: 2011-06-01 23:21:40
Autor: ToMasz
telefon z "myszk±"
Pszemol pisze:

Poszukałem na AppStore dla iPhone i znalazłem program
za friko o nazwie "Garmin OpenCaching"... Official geocaching
app for OpenCaching.com - czy o to Ci chodziło?
dziekuje za starania, ale chyba to nie to. o ile dobrze znalazłem
wspomniany program, to "garmin" wygl±da mi na ksywkę. Mapy na
screenshotach zamieszczonych przez niego programów s± jakby z google
maps,a lbo openstrre maps. Garminowskie to takie oble¶ne wektorówki.
niemniej dzieki. W przyszło¶ci moze sie przyda

ToMasz

Data: 2011-05-30 00:53:07
Autor: info
telefon z "myszk±"

Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomo¶ci grup

najczęsicej funkcjonalno¶ć owej myszki przydaje mi sie gdy idę lub jadę
na rowerze, a potrzebuje użyć w konkretnego programu zwiazanego z
nawigacj±, geocachingiem.

BlackBerry 9700
Używam Endomondo na BlackBerry jad±c rowerem i jest ok, czasem trzeba stan±ć
jak s± wertepy :-)

pozdro.

Data: 2011-06-03 07:07:51
Autor: Wojtek
telefon z "myszk±"
Się wbiję....

ToMasz wystukał, co następuje:

G Nowak pisze:
[...]

Pitu pitu... wła¶nie te 'inne systemy' maja to tak rozwiazane, ze elementy sa ciut wieksze niz lepek od zapałki...

Total commander jest tylko przykładem.
najczęsicej funkcjonalno¶ć owej myszki przydaje mi sie gdy idę lub jadę
na rowerze, a potrzebuje użyć w konkretnego programu zwiazanego z
nawigacj±, geocachingiem.

A tego już nie rozumiem... mam i780 i do pasji doprowadza mnie ten optyczny trakcpad! d-pady sa dużo lepsze bo masz wyczówalny klik i wiesz ze tyle a tyle klikniec to to miejsce... tutaj dziala to ¶miesznie...

j/w...

Data: 2011-05-26 11:00:31
Autor: Pszemol
telefon z "myszk±"
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:irjsgh$3df$1inews.gazeta.pl...
Waldek Godel pisze:
[...]

Jakiego telefonu używasz że masz tego typu problemy z celowaniem?
Pytam z ciekawo¶ci czystej... bo na moim iPhone nie mam takich
problemów - nie bardzo wiem czemu... ;)

Data: 2011-05-26 18:10:05
Autor: Mikolaj Machowski
telefon z "myszkÄ…"
Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 25 May 2011 22:56:44 +0200, ererer napisał(a):

Po zainstalowaniu aplikacji pojawi siÄ™ magicznie dodatkowe
urzÄ…dzenie w postaci optycznego trackpada?

Nie pojawi się, cytuję, "strzałka która porusza się po ekranie"
bo o to było pytanie. Myszka może być np na bluetooth.

Waldek, Ty wiesz o co mi chodzi. Myszka taka jak w omni/i780/epic. Po
co? powtarzam sie. Po to zeby uĹĽywajÄ…c kciuka podczas jazdy na rowerze,
trafić w głośniczek i pogłośnić. tak samo obsługa 90% programów w
których trzeba trafić w ten a nie inny punkt. sam system, nakładki,
today - wiem nieśmniertelny spb itd.

Jakiego telefonu uĹĽywasz ĹĽe masz tego typu problemy z celowaniem?
Pytam z ciekawości czystej... bo na moim iPhone nie mam takich
problemĂłw - nie bardzo wiem czemu... ;)

Ekran pojemnościowy ma poważną wadę - nie pozwala na precyzyjne
wskazanie punktu. Dlatego wszystkie HIG na systemy uĹĽywajÄ…cego takich
ekranĂłw wymuszajÄ… na aplikacjach gigantyczne widĹĽety, w ktĂłre Ĺ‚atwo
trafić. Ekrany opornościowe pozwalają na precyzyjne trafienie w punkt co
pozwala na uĹĽywanie malutkich elementĂłw interfejsu i zmieszczenie
większej ilości informacji na ekranie. W niektórych scenariuszach
utrudnia to znacznie uĹĽytkowanie.

m.

Data: 2011-05-26 15:04:14
Autor: Pszemol
telefon z "myszkÄ…"
"Mikolaj Machowski" <mikmach@wp.pl> wrote in message news:slrnitt5rt.q0r.mikmachblacher.nos...
[...]

To co powiedziałeś jest prawdą, a właściwie półprawdą bo ekran
pojemnościowy może być bardziej lub mniej czuły... Jeśli jest mniej
czuły to wymaga abyś dotknął go całym paluchem, opuszka palca
jest wtedy zgnieciona i masz dużą elipsę/kółko na 2cm^2 kontaktu...
Ekran w iPhone jest niezwykle czuły, bardziej niż inne ekrany
które miałem w rękach - wystarczy muśnięcie koniuszkiem opuszki
palca aby zarejestrować dotyk. Czasem mi się wydaje, że właściwie
nie dotknÄ…Ĺ‚em ekranu - jak by w czasie operacji "copy/paste" ekran
był jeszcze bardziej czuły niż zwykle, aby dać większą precyzję
zaznaczania na ekranie fragmentu tekstu...
A wtedy, zakładając że typowy kształt niezgniecionej opuszki palca
to koło/sfera - punkt styku może być małym punktem na ekranie.
Oczywiście jeśli ktoś ma grube paluchy jak zielone kiełbasy Shreka
to nic mu w precyzji nie pomoże :-) Ale wtedy i tak warto schudnąć :-)))
Software dla iPhone ma jeszcze taką sprawę że można przesuwać
palcem po ekranie, np. w czasie zaznaczania tekstu więc nie musisz
odrywać palca aby przesunąć zaznaczenie z literki na literkę.
Jeśli guziki na jakiejś witrynie internetowej w zoom 100% są za
blisko i nie masz precyzji aby nacisnąć pewnie jeden a nie drugi
to zawsze możesz dwoma palcami najpierw poszerzyć zooma
ruchem "szczypania" i potem dopiero nacisnąć. Bardzo to intuicyjne.
No ale jak ktoś nie ma iPhone to się męczy i szuka telefonu z myszką :-)

Data: 2011-05-26 21:10:24
Autor: Mikolaj Machowski
telefon z "myszkÄ…"
Pszemol napisał:
[...]

Nie chodzi o czułość - chodzi o precyzję.

Jeśli jest mniej
czuły to wymaga abyś dotknął go całym paluchem, opuszka palca

Czyli nie widzisz punktu styku - nie jesteĹ› w stanie precyzyjnie
dotknąć tego punktu ekranu, który byś chciał wybrać.

[...]

Ale takie "dotykanie" jest losowe. Żeby mieć pewność, że dotkniesz tego
elementu jaki naprawdę chcesz widżet powinien mieć co najmniej 1cm^2.

to zawsze możesz dwoma palcami najpierw poszerzyć zooma
ruchem "szczypania" i potem dopiero nacisnąć. Bardzo to intuicyjne.

Proteza na ograniczoną funkcjonalność.

m.

Data: 2011-05-27 08:57:19
Autor: Pszemol
telefon z "myszkÄ…"
"Mikolaj Machowski" <mikmach@wp.pl> wrote in message news:slrnittge0.nf4.mikmachblacher.nos...
Pszemol napisał:
[...]

Precyzja jest bezpośrednią konsekwencją czułości, jak opisałem niżej.

[...]

Zdziwiłbyś się jak precyzyjnie ekran pracuje w iPhone...
PrzejdĹş siÄ™ do sklepu i pobaw siÄ™ - wtedy zrozumiesz o czym mĂłwiÄ™.
UĹĽywam iPhone 4 juĹĽ 3/4 roku, jestem tak przyzwyczajony do tego
ekranu i jego delikatnego dotykania że jak pracować mam z innym
ekranem to nic mi nie działa bo inne trzeba dosłownie NACISKAĆ
a ten w iPhone wystarczy musnąć końcówką palca...
Różnica jest dramatyczna.

to zawsze możesz dwoma palcami najpierw poszerzyć zooma
ruchem "szczypania" i potem dopiero nacisnąć. Bardzo to intuicyjne.

Proteza na ograniczoną funkcjonalność.

Tak Ci się wydaje bo nie używałes... Rysik to dopiero jest proteza.
I to dosłownie :-)))

Data: 2011-05-27 16:38:50
Autor: G Nowak
telefon z "myszkÄ…"
[...]

Oj dobra, kazdy ekran pojemnosciowy dziala na *dotyk* a nie obsciskiwanie, jak mialo to miejsce w przypadku wyswietlaczy opornosciowych. Nawet HTC Wildfire w kontrakcie za ÂŁ8 ma taki ekran, nie tylko iChuj za exabilardy i gigazyliony.

--
Pozdr

Data: 2011-05-27 11:17:21
Autor: Pszemol
telefon z "myszkÄ…"
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:irogi8$pjn$1inews.gazeta.pl...
[...]

SkÄ…d u pana tyle negatywnych emocji panie Nowak? :-)

Data: 2011-05-27 19:26:19
Autor: G Nowak
telefon z "myszkÄ…"
[...]

Bo medzisz o tym srajfonie niczym Swiadek Jechowy. Zakladam, ze od dnia premiery pierwszego srajfona nie miales w reku urzadzenia zadnej innej firmy, te nieco zmienily sie przez ostatnie cztery lata.

--
Pozdr

Data: 2011-05-27 22:46:44
Autor: Pszemol
telefon z "myszkÄ…"
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:iroqcb$q38$1inews.gazeta.pl...
[...]

I ja, tylko ja, skromny Pszemol, jestem takim mocnym źródłem
Twoich naładowanych negatywnie emocji? Czy może jest coś więcej?

Zakladam, ze od dnia premiery pierwszego srajfona nie miales
w reku urzadzenia zadnej innej firmy, te nieco zmienily sie
przez ostatnie cztery lata.

I tu siÄ™ mylisz - mĂłj pierwszy iPhone to model 4 kupiony w lecie
(właściwie już w jesieni) ubiegłego roku. Zrewidujesz teraz swoją
teorię opartą o błędnym założeniu?

Data: 2011-05-27 19:08:03
Autor: ToMasz
telefon z "myszkÄ…"
ja się grzecznie pytałem o telefon z myszką. Nic więcej. PRzy komputerze
PC mamy klawiatury hardwarowe, ja przy PPC teĹĽ chce. PRzy komputerze
mamy myszkę opytczną - ja też chce. ( jej odwrotność wystarczy) gładzik
w laptopach krĂłluje - i fajne. A dotykanie ekranu jak juĹĽ wskazano ma
parÄ™ wad:
1 zasłanianie ekranu
2 brak precyzji. ( wiem wiem, mozna dywagowac co jest bardziej lub mniej
precycyjne. ale  ja WIDZE w co zaraz kliknÄ™ i kliknÄ™ trafnie co do 5
pixeli w 0.5 sekundy, co do jednego pixela w 2 sekundy. Ty tej precyzji
nie uzyskasz nigdy. Koniec. Chce to czego chce, niema - MĂ“J problem,
proszę mnie na siłę nie uszczęśliwiać iPhonem

Dziekuje wszystkim za.... informacje ze tego czego chcÄ™ nie dostane

ToMasz

Data: 2011-05-27 18:21:47
Autor: Waldek Godel
telefon z "myszkÄ…"
Dnia Fri, 27 May 2011 19:08:03 +0200, ToMasz napisał(a):

ja się grzecznie pytałem o telefon z myszk±. Nic więcej. PRzy komputerze
PC mamy klawiatury hardwarowe, ja przy PPC też chce. PRzy komputerze
mamy myszkę opytczn± - ja też chce. ( jej odwrotno¶ć wystarczy) gładzik
w laptopach króluje - i fajne. A dotykanie ekranu jak już wskazano ma
parę wad:
1 zasłanianie ekranu
2 brak precyzji. ( wiem wiem, mozna dywagowac co jest bardziej lub mniej
precycyjne. ale  ja WIDZE w co zaraz kliknę i kliknę trafnie co do 5
pixeli w 0.5 sekundy, co do jednego pixela w 2 sekundy. Ty tej precyzji
nie uzyskasz nigdy. Koniec. Chce to czego chce, niema - MÓJ problem,
proszę mnie na siłę nie uszczę¶liwiać iPhonem

Dziekuje wszystkim za.... informacje ze tego czego chcę nie dostane

Gadasz z trollem, to i trollowate rady dostajesz. Rzecz jest nietypowa, więc i typowych rozwi±zań nie ma. Jak będziesz mieć
konkretny telefon, to będziesz mógł szukać rozwi±zań, czyli programu
pokazuj±cego kursor oraz sprzęgnięcia go ze sterownikiem trackpointa.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-05-27 09:07:34
Autor: Jeremiasz
telefon z "myszk±"
które miałem w rękach - wystarczy mu¶nięcie koniuszkiem opuszki
palca aby zarejestrować dotyk. Czasem mi się wydaje, że wła¶ciwie

Opuszek jest rodzaju męskiego w języku polskim, nie żeńskiego:-)

JA

Data: 2011-05-27 09:00:56
Autor: Pszemol
telefon z "myszk±"
"Jeremiasz" <abramQ@wp.pl> wrote in message news:irniu7$ibv$1news.dialog.net.pl...
które miałem w rękach - wystarczy mu¶nięcie koniuszkiem opuszki
palca aby zarejestrować dotyk. Czasem mi się wydaje, że wła¶ciwie

Opuszek jest rodzaju męskiego w języku polskim, nie żeńskiego:-)

Ciekawe :-) Jaka będzie liczba mnoga?? :-)

Czytam tu i mi jako¶ nie pasuje:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Daktyloskopia
"[..]poprzez przyłożenie opuszek palców do poduszki pokrytej"
"[..]opracowano skanowanie opuszek palców"

Taka liczba mnoga bardziej mi pasuje do rodzaju żeńskiego :-)

Data: 2011-05-30 08:20:33
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
telefon z "myszk±"
W dniu 2011-05-27 09:07, Jeremiasz napisał:

które miałem w rękach - wystarczy mu¶nięcie koniuszkiem opuszki
palca aby zarejestrować dotyk. Czasem mi się wydaje, że wła¶ciwie

Opuszek jest rodzaju męskiego w języku polskim, nie żeńskiego:-)

Chyba puszek okruszek.

http://www.sjp.pl/co/opuszka
http://sjp.pwn.pl/slownik/2495912/rdze%C5%84_przed%C5%82u%C5%BCony

Data: 2011-05-26 22:29:53
Autor: animka
telefon z "myszkÄ…"
Waldek Godel pisze:
[...]

Trzeba najpierw skalibrować ekran. Nie ma takiej aplikacji w twoim telefonie?

--
animka

Data: 2011-05-26 15:38:46
Autor: Pszemol
telefon z "myszkÄ…"
Waldek Godel pisze:
[...]

Kalibracja niewiele pomoże jeśli ekran wymaga
"naciskania" a więc ugięcia skóry na opuszce palca...

Data: 2011-05-29 22:30:09
Autor: PW
telefon z "myszkÄ…"

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:irls58.dao.0poczta.onet.pl...

| Kalibracja niewiele pomoże jeśli ekran wymaga
| "naciskania" a więc ugięcia skóry na opuszce palca...

To chyba bardziej zależy od aplikacji, niż od własności samego ekranu. Mam Desire HD, czasem wystarczy za bardzo zbliżyć palec do ekranu żeby załapało (bywa denerwujące), a czasem trzeba wyraźnie nacisnąć, bo ktoś tam przesadził z progiem wykrycia kliknięcia. Natomiast sam system działa miodnie pod tym wzgledem, przynajmniej w tej mojej konkretnej sztuce. Mimo że to nie ajfon :)

zdrĂłwka, PW

Data: 2011-05-26 01:15:33
Autor: Q
telefon z "myszk±"
jakie telefony maj± "myszkę" (optyczn±) jak w windowsie? tzn strzałkę
która porusza się po ekranie. ( i równocze¶nie jaki¶ system operacyjny,
najlepiej WM) Samsung i780, samsung omnia. jakie jeszcze?

żaden.

Mylisz sie - Nokia E72 (Optical Navi Key), HTC WildFire, ...
ogolnie - sporo tego.

Ekran dotykowy powoduje, że jest niepotrzebna.

Bzdura - to sa dwie zupelnie rozne rzeczy,
ktore w jakims tam sensie dopelniaja sie.

Natomiast do każdego windows mobile daje się to doinstalować jako oddzieln±
aplikację, tyle, że to bez sensu.

?!

Data: 2011-05-29 11:07:08
Autor: Pendrive
telefon z "myszk±"
jakie telefony maj± "myszkę" (optyczn±) jak w windowsie? tzn strzałkę
która porusza się po ekranie. ( i równocze¶nie jaki¶ system operacyjny,
najlepiej WM) Samsung i780, samsung omnia. jakie jeszcze?

Blackberry

Data: 2011-05-29 11:57:28
Autor: Waldek Godel
telefon z "myszk±"
Dnia Sun, 29 May 2011 11:07:08 +0200, Pendrive napisał(a):

która porusza się po ekranie. ( i równocze¶nie jaki¶ system operacyjny,
najlepiej WM) Samsung i780, samsung omnia. jakie jeszcze?

Blackberry

to miało mieć system operacyjny. Myszki też nie ma, więc odpowiedĽ ZUS warta.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

Data: 2011-06-01 09:15:02
Autor: Pendrive
telefon z "myszk±"
to miało mieć system operacyjny.
Myszki też nie ma, więc odpowiedĽ ZUS warta.

troche sie zapedzilem, przegladarka w bb ma myszke

Data: 2011-06-01 08:57:32
Autor: Waldek Godel
telefon z "myszk±"
Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:15:02 +0200, Pendrive napisał(a):

troche sie zapedzilem, przegladarka w bb ma myszke

WOW... i pod t± przegl±dark± działa nawigacja?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-06-04 13:03:51
Autor: Pendrive
telefon z "myszk±"
W dniu 2011-06-01 09:57, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:15:02 +0200, Pendrive napisał(a):

troche sie zapedzilem, przegladarka w bb ma myszke

WOW... i pod t± przegl±dark± działa nawigacja?

mowie kretynie ze sie zapedzilem, po co te wow

Data: 2011-06-04 12:08:42
Autor: Waldek Godel
telefon z "myszk±"
Dnia Sat, 04 Jun 2011 13:03:51 +0200, Pendrive napisał(a):

mowie kretynie

Często tak sam z sob± rozmawiasz?