telefon z obsługą kilku kont Activesync

Data: 2012-02-25 11:17:01
Autor: Waldek Godel
telefon z obsługą kilku kont Activesync
Dnia Sat, 25 Feb 2012 11:04:32 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

Powoli będę musiał zmienić telefon z obecnie używanego P1i na co¶
nowego. Obecnie mam możliwo¶ć korzystania z Push mail'a tylko dla
jednego konta no a zmieniaj±c chciałbym chciałbym w paru kwestiach
co¶ sobie poprawić ;)
Rozgl±dam się za czym¶ co:
- obsłuży równocze¶nie 2 konta po Activesync.

Przykro powiedzieć, ale wychodzi, że niestety tylko gejfon.
Androidy s± bardzo kapry¶ne pod tym względem - niektóre w ogóle maj±
Activesync wycięte, niektóre pozwalaj± na tylko jedno konto. O baterii zapomnij, zwłaszcza przy push, zwłaszcza z wiecej niż jednym
kontem. Żaden współczesny telefon tego nie wytrzyma. Push na każdym
urz±dzeniu poza Blackberry powoduje natychmiast czterokrotnie większe
zużycie energii.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2012-02-26 17:36:11
Autor: Skrypëk
telefon z obsług± kilku kont Activesync
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:
[...]

Czy WP7 już się też zalicza do gejfonów? Bo nie ma najmniejszego problemu z synchronizowaniem dowolnej ilo¶ci Gmaili, Hotmaili i Exchangów.

Androidy s± bardzo kapry¶ne pod tym względem - niektóre w ogóle maj±
Activesync wycięte, niektóre pozwalaj± na tylko jedno konto.

Super system ten android, faktycznie najlepsiejszy, nie ma sobie równych.

Data: 2012-02-26 17:21:10
Autor: Wojtek
Skrypëk wrote:

Czy WP7 już się też zalicza do gejfonów? Bo nie ma najmniejszego
problemu z synchronizowaniem dowolnej ilo¶ci Gmaili, Hotmaili i
Exchangów.

No wła¶nie tak czytam o WP 7.5 i choć pocz±tkowo w ogóle nie brałem pod
uwagę to teraz zacz±łem się przygl±dać uważnie.

--
Wojtek

Data: 2012-02-26 21:02:55
Autor: ALdroid
telefon z obsługą kilku kont Activesync
Dnia Sun, 26 Feb 2012 17:36:11 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl> naskrobał przy słoiku:
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:

kwestiach

> Przykro powiedzieć, ale wychodzi, że niestety tylko gejfon.

Czy WP7 juĹĽ siÄ™ teĹĽ zalicza do gejfonĂłw? Bo nie ma najmniejszego
problemu z
synchronizowaniem dowolnej ilości Gmaili, Hotmaili i Exchangów.

> Androidy są bardzo kapryśne pod tym względem - niektóre w ogóle
majÄ…
> Activesync wycięte, niektóre pozwalają na tylko jedno konto.

Super system ten android, faktycznie najlepsiejszy, nie ma sobie
rĂłwnych.

Nie wiem o jakim androidzie pisal Waldek, ale spojrzalem w ustawienia u siebie i bez problemu moge dodac pare kont exchange'a z activesync (nie mowiac o innych typach) - na wszelki wypadek w celu weryfikacji ww informacji dodalem dwa z wlaczona funkcja pushmail - dziala.

DesireZ, android 2.3.3 z htcsync

--
AL

Data: 2012-02-26 21:46:02
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 26 Feb 2012 21:02:55 +0100, ALdroid napisał(a):

[...]

Nowsze maj± mniejsze ograniczenia.Taki Magic nie miał protokołu Exchange
wcale. Bo tak.

BTW - konta google dodawałe¶ jako konta exchange czy google?

Data: 2012-02-27 00:38:38
Autor: ALdroid
telefon z obsługą kilku kont Activesync
Dnia Sun, 26 Feb 2012 21:46:02 +0000, Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> naskrobał przy słoiku:
> [...]

weryfikacji
> ww informacji dodalem dwa z wlaczona funkcja pushmail - dziala.

Nowsze mają mniejsze ograniczenia.Taki Magic nie miał protokołu
Exchange
wcale. Bo tak.

No OK, na HTC Dream, czyli G1 chyba było podobnie - ale to był przy fon z androidem 1.6.
Potem dostał CM7 z 2.1 ale nie przypominam sobie dokładnie jak tam to było.

BTW - konta google dodawałeś jako konta exchange czy google?

Mam na stale 2 konta google i jedno z htcsync jako usługę pushmail (nie mowie o kontach w innych serwisach).
Do celów testowych tego wątku dodałem dodatkowo dwa konta typu exchange activesync (w tym jedno z home.pl jak chciał pytający :) i włączyłem opcje pushmail. Działa.

--
AL

Data: 2012-02-26 23:51:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 27 Feb 2012 00:38:38 +0100, ALdroid napisał(a):

Mam na stale 2 konta google i jedno z htcsync jako usługę pushmail (nie mowie o kontach w innych serwisach).

ale wiesz, że google skonfigurowane jako google używa własnego protokołu
bazuj±cego na imap? (albo po prostu imap w niektórych urzadzeniach)

Do celów testowych tego w±tku dodałem dodatkowo dwa konta typu exchange activesync (w tym jedno z home.pl jak chciał pytaj±cy :) i wł±czyłem opcje pushmail. Działa.

o.. to home.pl umie już w activesync? Ciekawe, że jako¶ na stronie to się
tego wstydz± i nic o tym nie pisz±, nawet w ofercie serwerów Windows tylko
IIS oferuj±, o hosted exchange ani słowa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygod±" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-02-27 10:19:51
Autor: AL
W dniu 2012-02-27 00:51, Waldek Godel pisze:
[...]

tak,
ale zeby bylo ciekawiej poczte synchronizuje via osobny program MailDroid - tam mam wszelkie skrzynki pocztowe z dodaniem regul, filtrow - na podobnej zasadzie jak to ma miejsce w Thunderbirdzie.
(w ust. kont mozesz wylaczyc synchronizacje dot. poczty - zostawiasz sobie tylko kalendarz, adresy, etc)

Dodatkowy plus jak dla mnie to to, ze te same skrzynki mam na domowym tablecie (export ustawien) - ale dostep do maili jest po podaniu hasla (jedna kolejnych funkcji MailDroid'a) - wiec jestem spokojny, ze rodzinka korzystajac z tableta nie grzebie mi po mailach.

Poniewaz - dawno tam nie zagladalem - od ok. roku jak raz wprowadzilem konta i to dziala - sprawdzilem: i w obecnej wersji masz do wyboru konta: POP3.IMAP,WebDav (Exchange 2003/2007), EWS (Exchange 2007/2010).

Polecam wiec MailDroid - jesli w systemie brak tej funkcjonalnosci.

[...]

http://pomoc.home.pl/produkty/email/363
ja korzystam m.in. z uslugi "Business Server PRO" na home.pl - jesli to ma jakiekolwiek znaczenie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-26 22:41:52
Autor: MarekM
W dniu 26.02.2012 21:02, ALdroid pisze:

Super system ten android, faktycznie najlepsiejszy, nie ma sobie
rĂłwnych.

Na pewno lepszy od wersji alpha Windows Phone 7, wciskanej ludziom jako produkt końcowy. Nie, nie podejmuję się kontynuowania tego podwątku, dość poczytałem Twoich bzdur na ten temat, szkoda czasu.

[...]

U mnie też działa. Skonfigurowałem dwa konta Exchange, działa poczta oraz synchronizacja kalendarza i kontaktów. Samsung Galaxy S (czyli raczej "staroć").

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2012-02-27 02:28:26
Autor: Skrypëk
MarekM <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> wrote:
[...]

Nie wiem co ty pleciesz w ogóle. U mnie obsługa serwerów poczty działa doskonale.

Czy chodzi ci o to, ĹĽe telefony z WP7 nie sÄ… wodoszczelne ani nie nadajÄ… do kopania w piaskownicy?

telefon z obsługą kilku kont Activesync