telefonowanie internetowe VOIP

Data: 2009-10-19 16:35:16
Autor: Aru
telefonowanie internetowe VOIP
1634Racine pisze:
jesli korzystacie,macie wlasne doswiadczenia - ktorych operatorow VOIP polecacie jako _najtanszych_ w dzwonieniu:

    1. komorka w PL -> komorka w PL

Po co ci voip skoro chcesz dzwonić z komórki na komórkę ?

Data: 2009-10-20 02:21:04
Autor: 1634Racine
telefonowanie internetowe VOIP
Aru in news:hbhtf2$p7i$1inews.gazeta.pl
1634Racine pisze:
jesli korzystacie,macie wlasne doswiadczenia - ktorych operatorow VOIP polecacie jako _najtanszych_ w dzwonieniu:
    1. komorka w PL -> komorka w PL
Po co ci voip skoro chcesz dzwonić z komórki na komórkę ?

1.
by taniej.

2.
(zalozmy,ze nie mam stacj., tam gdzie jestem)
panel www, ew. komunikator operatora. Callback.

telefonowanie internetowe VOIP