telefonu szukam...

Data: 2011-09-12 19:41:28
Autor: m4rkiz
telefonu szukam...
z nowosciami nie jestem na biezaco, wiec moze powiecie na co patrzec

wymagania:
- musi miec sensowny aparat - zeby dal rade zrobic przyzwoite zdjecie zadrukowanej gesto kartce a4, z tym nie powinno byc problemow, ale...

- musi miec nagrywanie rozmow (przyzwoita jakosc, nie zadne kombinacje z glosnomowiacym, chetnie bez pipania, ale przeboleje
jezeli wszystko inne bedzie)

- musi miec obsluge windowsianego rdp (android ma, ale z nagrywaniem bylo kiepsko jak ostatni raz sie nim interesowalem)
a co za tym idzie ekran w okolicach 800x480

- fajna bylaby obsluga flasha w jakiejs nowej wersji - jakis system na ktory sa aplikacje

- w miare mozliwosci nie nokia

obecnie mecze n900, ale gwarancja konczy mi sie na nia za dwa miesiace, wiec zaczynam sie rozgladac...
gdyby nie kiepska jakosc nagrywanych rozmow i fakt ze lampa czasem nie
jest zsynchronizowana z momentem cykania zdjecia to byc moze bralbym jeszcze raz n900 poki jest dostepna, ale nokia podpadla mi z aktualizacja
adobe flash playera na tyle ze mam zamiar zaglosowac portfelem

zastanawialem sie nad telefonem do dzwonienia i tabletem do reszty, ale
nie chce mi sie meczyc z kolejnym gratem, dodatkowe funkcje potrzebuje
raz na miesiac, ale raczej musialbym miec do nich szybki dostep, a tabletu moge nie miec przy sobie, moze byc rozladowany, etc.

Data: 2011-09-12 22:01:48
Autor: Pszemol
telefonu szukam...
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:j4ljoq$qkp$1dont-email.me...
- w miare mozliwosci nie nokia
[..]
[...]

Czy Nokia jest aż taka zła??? Brzmi to tragicznie :-)

Lampa nie jest zsynchronizowana z momentem cykania zdjęcia?
Kończy mi się gwarancja więc szukam nowego telefonu? Bo co?
Bo nie stać mnie na ciągłe naprawy jakich się spodziewam? :-)

[...]

Jak często nagrywasz rozmowy?

Data: 2011-09-13 18:08:00
Autor: m4rkiz
telefonu szukam...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:j4lvgc.3oc.1poczta.onet.pl...
Lampa nie jest zsynchronizowana z momentem cykania zdjęcia?

*czasem* tak bywa, miewalem tez tak z e72

Kończy mi się gwarancja więc szukam nowego telefonu? Bo co?
Bo nie stać mnie na ciągłe naprawy jakich się spodziewam? :-)

moge go tak jak teraz przedemna lezy sprzedac za 2/3 ceny nowej n900

jest to raczej malo popularny telefon i w przypadku awarii moze sie nie
oplacac go naprawiac oryginalnymi czesciami, a chinszczyzny nie chce

czas zycia elektroniki uzytkowej spada dosyc szybko wiec imho czasem
warto zmienic cos po gwarancji, zanim samo padnie, laptopa czy komputer
sobie sam naprawie wymieniajac co trzeba, w przypadku komorki sprawa
wyglada nieco inaczej - nie mam ani umiejetnosci ani sprzetu

wolalbym doplacic* teraz tyle ile zapewne bedzie kosztowala jej pierwsza
naprawa pogwarancyjna i miec nowy sprzet niz 'po pierwszej naprawie'

*poza tym nie ja place a zalecenie z gory mam zeby gwarancja byla

[...]

nagrywaja sie zawsze, nagrania przydaja sie zazwyczaj pare razy w miesiacu

Data: 2011-09-12 22:18:56
Autor: Stan69
telefonu szukam...
wymagania:

Nokia C-2 - lengendarna jakość.....

jk

Data: 2011-09-14 14:50:28
Autor: Piotr
telefonu szukam...
Nokia C-2 - lengendarna jakość.....

potwierdzam

jk

Data: 2011-09-13 00:15:23
Autor: G Nowak
telefonu szukam...
wymagania:
[...]

Co jest zlego w braku gwarancji, nie mozna telefonu wyslac do serwisu a potem uzywac dopoki sie nie zepsuje? Jesli chodzi o Androida to na Desire HD sa kernele z 2WCR (two way call recording), byc moze dla innych modeli tez jest dostepne.

--
Pozdr

telefonu szukam...