telefony Sony Ericsson - niechciane połaczenia

Data: 2011-07-14 11:53:29
Autor: SJS
telefony Sony Ericsson - niechciane połaczenia

Użytkownik "SJS" <siudalski@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iun34g$jdi$1@news.onet.pl...
Jeden Sony Ericssona telefon w Plusie nagle wygenerował rachunek o dobre 300 zł wyższy niż co miesiąc
Składam reklamację do Plusa z zaznaczeniem o ustalenie przyczyni zabezpieczenia przed podobnymi przypadkami - oczywiście w następnym miesiącu znów zawyżony rachunek
łacznie wyszło ponad 500 zł niechcianych transmisji
reklamacji nie uwzględnił Pokomtel  pomimo, że udowadniałem, że nie mam żadnej potrzeby scigania czegokolwiek przez internet na telefon majac internet w domu i ich modem IPlusa na wyjazdach
Są trzy możliwości nabicia transmisji
1. baterie  w telefonie ładowałem podłączając się do USB wejścia w Laptopie, Laptop pracuje na łaczu bezprzewodowym domowego internetu - sądzę, że możliwe było automatyczne przełączanie be zpytania i pokazywania na ekranie na łącze z internetem przez telefon
2. wersja bardziej prawdopodobna, że w momencie gdy telefon  był w zasięgu WI-FI to się albo aktualizowła albo czort jedyny wie co
3. wirus  -w swoim czasie ściągałem przez komputer oprogramowanie ze  strony firmowej
Po wyjeździe na urlop dostałem SMS od Polkomtela abym natychmiast wpłacił te 500 zł bo mi wyłączą - na drugi dzień juz telefon nie działał - pospieszyli sie - wpłaciłem i już drugi dzień nie mam telefonu bo widać księgowość mają komunistyczną w szybkości działania
Pisze tu o moim przypadku bo mam wrażenie, że zaczęto praktykować w Polkomtelu dziwne działania - jeśli takich przypadków będzie więcej może będzie można dojść co za mechanizm naciagania został uruchomiony
Dlaczego nie odwoływałem się od kolejnej ich decyzji?
Bo na odwołania trzeba miec dużo czasu - mnie to już zajeło więcej niż 10hx30zł to juz straciłem ponad 300 z l a ciagac się po sądach nie mam ani ochoty ani czasu
SJS

telefony Sony Ericsson - niechciane połaczenia