telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg

Data: 2009-11-19 13:53:25
Autor: Jeremiasz
telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg
Data: 2009-11-19 13:25:42
Autor: slaweks
telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg
On 19 Lis, 13:53, "Jeremiasz" <abr...@wp.pl> wrote:
http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefony-komorkowe-wplyw....

żadnych konkretów - tylko domysły.

Data: 2009-11-20 07:54:19
Autor: Jeremiasz
telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg
Użytkownik "slaweks" <slaweks@seznam.cz> napisał w wiadomości news:2451cb11-75a4-4ce8-93e9-41c09e894f89s15g2000yqs.googlegroups.com...
On 19 Lis, 13:53, "Jeremiasz" <abr...@wp.pl> wrote:
http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefony-komorkowe-wplyw...

żadnych konkretów - tylko domysły.

Część danych to konkrety, czytaj dokładniej.

Data: 2009-11-20 00:33:56
Autor: Mackenzi
On 20 Lis, 07:54, "Jeremiasz" <abr...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "slaweks" <slaw...@seznam.cz> napisał w wiadomościnews:2451cb11-75a4-4ce8-93e9-41c09e894f89s15g2000yqs.googlegroups.com...
On 19 Lis, 13:53, "Jeremiasz" <abr...@wp.pl> wrote:

>http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefony-komorkowe-wplyw...
>żadnych konkretów - tylko domysły.

Część danych to konkrety, czytaj dokładniej.

No coś w tym musi być bo po godzinie rozmowy zaczyna strasznie boleć
mnie głowa i strona twarzy przy której trzymam telefon jest gorąca jak
bym trzymał przy uchu kubek z gorącą kawą :) Dlatego też nauczyłem się
używać przy dłuższych rozmowach zestawu słuchawkowego...

Ale tak naprawdę, co w dzisiejszym świecie nie jest dla nas
szkodliwe...?

Data: 2009-11-20 09:35:41
Autor: Jingiel
telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg

No coś w tym musi być bo po godzinie rozmowy

Masochista.

Jingiel

Data: 2009-11-20 05:26:33
Autor: Mackenzi
On 20 Lis, 09:35, Jingiel <x...@xxxxx.pl> wrote:
> No coś w tym musi być bo po godzinie rozmowy

Masochista.

Jingiel

To co zrobić... Taka praca... :(

Data: 2009-11-21 13:22:42
Autor: Jakub Danecki
Mackenzi wrote:
[...]

Proponuję eksperyment: weź zwykłą toaletową gąbkę, albo inny plastikowy
przedmiot. Albo np. komórkę z wyjętą baterią i posiedź, potrzymaj
przyciśniętą przez godzinę jak podczas rozmowy - ale najlepiej w tym
czasie z kimś porozmawiaj - opisz efekt.

Ale tak naprawdę, co w dzisiejszym świecie nie jest dla nas
szkodliwe...?

Życie jest szkodliwe :)

Jakub

Data: 2009-11-20 16:31:16
Autor: J.F.
[...]

Konkrety sa - wplywa w mierzalny sposob. O ile to oczywiscie prawda.

Teraz trzeba sprawdzic czy to wplyw zly, dobry, czy taki sam jak np goracego lata :-)

J.

Data: 2009-11-20 14:16:49
Autor: D.M
telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg
Niektórym na tej grupie to już dawno wpłyneły....
Gorzej bo te zmiany są nieodwracalne ...

Data: 2009-11-20 17:11:30
Autor: poreba
Dnia Fri, 20 Nov 2009 14:16:49 +0100, D.M napisał(a):

Niektórym na tej grupie to już dawno wpłyneły....
Gorzej bo te zmiany są nieodwracalne ...
Pewnie oprócz mocy wypromieniowanej straszliwie negatywny wpływ ma 'styl,
innowacyjność, kuldezajn i szybkość opanowania rynku komórek w usiech'
tegoż promieniowania. ;-)

--
pozdro
poreba

Data: 2009-11-20 16:17:11
Autor: Jan Drawski
telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg
http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg

Przeciez od dawna o tym wiadomo ze sa szkodliwe. Wiadomo takze ze kazda informacja na ten temat jest, bedzie torpedowana. To sa duze pieniadze.

Jan Drawski

Data: 2009-11-20 16:34:59
Autor: J.F.
Użytkownik "Jan Drawski" <dfghdfg@o2.pl> napisał w wiadomości news:he6btp$11ff$1news.ett.com.ua...
[...]

A jesli sie pojawi informacje i napis jak na papierosach, to :
a) wywalisz komorke,
b) ograniczysz uzywanie,
c) dokupisz sluchawke ?
d) nic nie zrobisz, miliony palaczy zyja ..

Nie tak latwo zerwac z przydatnym urzadzeniem, ktore jest bardzo malo szkodliwe, o ile w ogole ..

J.

Data: 2009-11-23 08:32:27
Autor: Jeremiasz
[...]

Czy w XIX wieku ktos dostał by odszkodowanie od producenta papierosów wysokosci milionow dolarów dlatego, ze są szkodliwe?
Nie.
Dziś są takie przypadki.
Hmm.. wlasciwie to tytoń palono juz i wieki wczesniej...
Papierosy potrzebowaly kilkudziesieciu (-set?) lat aby udowodnic naukowo, ze sa szkodliwe. Nauka musiala sie rozwinac, medody badań, dostępne motody pomiaru, dostępne labolatoria itd.
Być może komórki są dziś na takim etapie na jakim palenie tytoniu było te łądnych pare dekad/wieków wcześniej.
Czas pokaże - nie ma jednak też powodów, aby okazywać brak tolerancji tym, którzy dmuchają na to nieznane zimne. Deklasuje to tylko tych, którzy okazuja brak owej tolerancji i ich pseudo argumentację.
A czy ktoś mimo ostrzeżeń na papierosach pali czy nie...to juz jest zupełnie inna bajka...

JA

Data: 2009-11-23 13:46:08
Autor:
Jeremiasz <abramQ@wp.pl> napisał(a):
http://www.proline.pl/sklep.php?r=biuletyn&n=telefony-komorkowe-wplywaja-na-moz

Ile badań, tyle wyników. Żadnych konkretów nie ma. Tymczasem okazuje się, że
komórki mogą byc spokojnie używane w szpitalach, czegoc zęsto się zabrania. tu
program na ten temat - http://www.youtube.com/watch?v=tkrXmoI0Mfo

Data: 2009-11-23 15:06:28
Autor: Jeremiasz
telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg
Ile badań, tyle wyników. Żadnych konkretów nie ma. Tymczasem okazuje się, że

Odszkodowania placone przez koncerny tytoniowe w REALu to nie sa konkrety?

komórki mogą byc spokojnie używane w szpitalach, czegoc zęsto się zabrania. tu
program na ten temat - http://www.youtube.com/watch?v=tkrXmoI0Mfo

Nie zrozumiales, powtarzam - komorki i ich wplyw na czlowieka sa dzis na takim etapie jak tyton w poprzednim stuleciu.
W latach 70-tych w szpitalach dopuszcono szczepionke, ktora niby dobra a na kobiety w ciazy miala takie dzialanie, ze dzieci rodzily sie ze strasznymi wadami budowy. Po prostu skutki uboczne mialy taki charakter ze uwidacznialy sie w dopiero drugim pokoleniu. I to, ze doszlo do tego w szpitalach niczego nie dowodzilo.

JA

Data: 2009-11-23 13:47:53
Autor: arek
On 23 Lis, 15:06, "Jeremiasz" <abr...@wp.pl> wrote:
> Ile badań, tyle wyników. Żadnych konkretów nie ma. Tymczasem okazuje się,
> że
Odszkodowania placone przez koncerny tytoniowe w REALu to nie sa konkrety?

W USA to jeszcze nie "w realu" ;)

Tu jest Polska, srodek Europy. Tu troche powazniejsi ludzie mieszkaja.

Nie zrozumiales, powtarzam - komorki i ich wplyw na czlowieka sa dzis na
takim etapie jak tyton w poprzednim stuleciu.

Slowa, slowa, slowa i tylko slowa. Reklama, czy antyreklama,
jeden jazgot, nie warto sluchac.

Data: 2009-11-24 09:49:06
Autor: Jeremiasz
Użytkownik "arek" <arkadiuszd@gmail.com> napisał w wiadomości news:efad61ca-75d3-4819-a96b-d11d5a2f3b7bt18g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]
> że
Odszkodowania placone przez koncerny tytoniowe w REALu to nie sa konkrety?

No co jak co, ale amerykanie swoich $$$ by pod byle powodem nikomu nie oddali.

[...]

Nikt nie zmusza:-) Ale jk to ktos powiedział: Myślenie nie boli:-)

telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg