telefony z ładowaniem USB

Data: 2009-09-24 02:35:59
Autor: jureko
telefony z ładowaniem USB
witam,
większość (wszystkie?) nowych telefonów ma złącze USB. Można je chyba
przez nie ładować. Ale czy są takie które mają niejako narzucone przez
producenta ładowanie właśnie przez USB? W archiwum znalazłem podobny
watek z 2008 - były głosy że się ładuje, oraz że się nie ładuje, albo
że działa dopiero po jakichś kombinacjach.
Mnie denerwują dodatkowe kable które mam na biurku, w samochodzie itp.
chciałem poszukać telefonu przy którym moge sobie ujednolicić
okablowanie.
jureko

telefony z ładowaniem USB