telewizja na kartę

Data: 2011-01-03 18:00:03
Autor: Mariusz
telewizja na kartę
Czy ktoś sprawdzał czy moduł nCAM z kartą nabitą na 3 m-ce działa z tunerem IPBox 9000HD z oryginalnym NLB Cuberevo ? Na Alledrogo idzie jeka bułeczki :

http://allegro.pl/modul-ncam-telewizja-na-karte-hd-karta-3-mc-tnk-i1380673201.html

Data: 2011-01-03 19:56:27
Autor: bufi
telewizja na kartę
Mariusz wrote:

[...]

Obok na aukcji Hollexa masz spis tunerów. Ciekawe, że u nich moduł jest
dużo droższy. A oferta bardzo ciekawa.

http://allegro.pl/modul-ncam-hd-dla-tnk-hd-krakow-hollex-i1379641834.htm

Data: 2011-01-03 21:56:48
Autor: Mariusz
telewizja na kartę
[...]

no właśnie a to ten sam moduł i ta sama karta, zaryzykowałem i kupiłem ten za 199 pln zobaczymy czy zadziała ...
zdrówko

Data: 2011-01-07 11:23:27
Autor: Miklewicz Marek
telewizja na kartę
  > zaryzykowałem i kupiłem ten
za 199 pln zobaczymy czy zadziała ...

Witam

ja mam IPBoxa 9000 HD i u mnie dziala, przynajmniej na sofcie sifteam, ale zarowno sifteam jak i NLB bazuja na softach DGS wiec problemu nie bedzie... pamietaj tylko o dokonaniu aktualizacji softu w module przed zleceniem aktywacji

Miklewicz Marek
www.pomoc-monice.org - Pomóż żyć Monice, Ona czeka na Twoją pomoc - więcej informacji na www.pomoc-monice.org
GG:1249775 | skype:marson

Data: 2011-01-08 17:02:14
Autor: Mariusz
telewizja na kartę
ja mam IPBoxa 9000 HD i u mnie dziala, przynajmniej na sofcie sifteam,
SUPER u mnie śmiga na Cuberevie tym nowszym z sierpnia r13078. :)))

telewizja na kartę