telewizja na karte HD

Data: 2010-11-25 15:31:28
Autor: pw
telewizja na karte HD
Witam,
Czy mozna gdzies kupic sama karte TNK HD bez dekodera?

Data: 2010-11-25 16:12:47
Autor: pawell32
telewizja na karte HD
W dniu 25.11.2010 15:31, pw pisze:
Witam,
Czy mozna gdzies kupic sama karte TNK HD bez dekodera?

nie ma czegoś takiego

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-25 16:23:28
Autor: pawell32
telewizja na karte HD
W dniu 25.11.2010 16:18, pw pisze:
[...]

to nie do mnie pytanie.
Tnk HD sprzedają tylko jako zestaw karta + dekoder (parowane)
osobno tylko TnK

Data: 2010-11-25 17:02:53
Autor: bufi
telewizja na karte HD
pawell32 wrote:

to nie do mnie pytanie.
Tnk HD sprzedają tylko jako zestaw karta + dekoder (parowane)
osobno tylko TnK

No ale podobno sprzedają CAMy z kartą. Czy już nie sprzedają?

Pozdrawiam

Data: 2010-11-25 20:36:47
Autor: crazy
telewizja na karte HD
W dniu 2010-11-25 18:02, bufi pisze:

No ale podobno sprzedają CAMy z kartą. Czy już nie sprzedają?

Sprzedają, jednak pytanie było o samą kartę i padła właściwa odpowiedź, że nie ma, nie można kupić.

Data: 2010-11-26 09:15:54
Autor: blur
telewizja na karte HD
ďťżUĹźytkownik "crazy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icmdsf$5nn$1@inews.gazeta.pl...

W dniu 2010-11-25 18:02, bufi pisze:

No ale podobno sprzedają CAMy z kartą. Czy już nie sprzedają?

Sprzedają, jednak pytanie było o samą kartę i padła właściwa odpowiedź,
że nie ma, nie można kupić.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a tam nie można, ja sprzedam za 1000zł, kto chce ?

Data: 2010-11-26 10:02:03
Autor: Cavallino
telewizja na karte HD
Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Sprzedają, jednak pytanie było o samą kartę i padła właściwa odpowiedź,
że nie ma, nie można kupić.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a tam nie można, ja sprzedam za 1000zł,

A jak ją sparujesz ze sprzętem klienta?

Data: 2010-11-26 10:34:59
Autor: Brooks
telewizja na karte HD
On Nov 26, 9:02 am, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "blur" <bl...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

> Sprzedają, jednak pytanie było o samą kartę i padła właściwa odpowiedź,
> że nie ma, nie można kupić.
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

> a tam nie można, ja sprzedam za 1000zł,

Dam dumpingowa cene: T-n-K karta w wersji HD za  280zł, wysylka na moj
koszt. Przesylka ubezpieczona.
Parowanie pozostawiam w gestii miedzy klientem a operatorem DTH.
info na priv.

--
Brooks: Botanical Robot Operating Over King Size

Data: 2010-11-26 10:35:18
Autor: Bartłomiej Zieliński
telewizja na karte HD
Użytkownik Cavallino napisał:
A jak ją sparujesz ze sprzętem klienta?

Zdaje się, że mowa była o sprzedaży, a nie o parowaniu ;-)

Data: 2010-11-26 10:45:14
Autor: Cavallino
telewizja na karte HD
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:icnv0m$eha$1polsl.pl...
Użytkownik Cavallino napisał:
A jak ją sparujesz ze sprzętem klienta?

Zdaje się, że mowa była o sprzedaży, a nie o parowaniu ;-)

I zrozumiałeś, że chodzi o sprzedaż kolekcjonerską, tak jak znaczki pocztowe dla filatelistów? ;-)

Data: 2010-11-26 11:33:58
Autor: blur
telewizja na karte HD
?Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icnvja$u6k$1@news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Klient tylko chce kupić kartę, nie napisał że chce oglądać, co tu do rozumienia ?

Data: 2010-11-26 11:53:19
Autor: Cavallino
telewizja na karte HD
Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ico2c0$89d$1news.onet.pl...
[...]

Tym się różni człowiek rozumny od zwierzęcia, że ma mózg do myślenia, więc niektórych rzeczy nie trzeba mu tłumaczyć, bo są na tyle oczywiste, że sam wie.
Oczywiście jeśli kogoś IQ przekracza IQ szympansa.

Data: 2010-12-04 13:03:43
Autor: f
telewizja na karte HD

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ico3iv$d8g$1news.onet.pl...

Tym się różni człowiek rozumny od zwierzęcia, że ma mózg do myślenia, więc niektórych rzeczy nie trzeba mu tłumaczyć, bo są na tyle oczywiste, że sam wie.
Oczywiście jeśli kogoś IQ przekracza IQ szympansa.

Ironia nawet jakby cię kopła w dupę to byś nie poczuł o moj ajkju milionowy

Data: 2010-11-26 15:54:58
Autor: bufi
telewizja na karte HD
crazy wrote:

> No ale podobno sprzedają CAMy z kartą. Czy już nie sprzedają?

Sprzedają, jednak pytanie było o samą kartę i padła właściwa
odpowiedź, że nie ma, nie można kupić.

Na upartego to żadna różnica czy sama karta czy moduł. imho jak dla
mnie
moduł jest lepszy, bo właściwie można go wsadzić do każdego
tunera z wejściem CI.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-26 16:00:07
Autor: Waldek Godel
telewizja na karte HD
Dnia Fri, 26 Nov 2010 15:54:58 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

Na upartego to żadna różnica czy sama karta czy moduł. imho jak dla
mnie
moduł jest lepszy, bo właściwie można go wsadzić do każdego
tunera z wejściem CI.

Niespecjalnie każdego - np. moduł sprzedawany przez cyfrę nie nadawał sie
do dwugłowicowego PVR

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-11-26 16:06:52
Autor: bufi
telewizja na karte HD
Waldek Godel wrote:

> [...]
> tunera z wejściem CI.

Niespecjalnie każdego - np. moduł sprzedawany przez cyfrę nie nadawał

Znowu nie każdy tuner obsługuje conax. I tak źle i tak niedobrze.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-26 07:58:06
Autor: pawell32
telewizja na karte HD
W dniu 2010-11-25 18:02, bufi pisze:

No ale podobno sprzedają CAMy z kartą. Czy już nie sprzedają?

  tak, od niedawna.
http://allegro.pl/telewizja-na-karte-tnk-hd-3-m-ce-modul-ncam-hd-i1323313681.html.

--
pozdrawiam.  pawell32