telewizja na karte - wszystko ok oprocz discovery channel

Data: 2010-07-16 15:07:06
Autor: xy
telewizja na karte - wszystko ok oprocz discovery channel
Mam tuner technomate tm-6900 hd combo. Skonfigurowalem telewizje na karte (podstawowa wersja nie hd). Wszystkie kanaly dzialaja bez problemow z jednym wyjatkiem - discovery channel. Ciagle mi pokazuje, ze ten kanal jest zakodowany i nie potrafi go odkodowac. :(

Mam nastepujace parametry dla tego kanalu:

Hotbird
frequency 11508
symbol rate 27500
polarity vert
transmission dvb-s
fec 5/6
freq drift 60

service id ox3dba (w systemie dziesietnym 15802)
service type tv
pmt pid (puste) ale dawalem tez ox21 (33)
pcr pid 0x0201 (513)
video pid 0x0201 (513)
audio pid 0x0294 (660)

Czy to sa prawidlowe parametry? Jaki powinien byc pmt pid?

Karta zostala aktywowana wczoraj wieczorem. Teoretycznie byl komunikat, ze kanaly beda aktywne do 48 godzin. Czy to mozliwe, by wszystkie sie aktywowaly a jeden wciaz nie? A moze za szybko przelaczylem kanal z tvn na inny (wg instrukcji przy aktywacji tuner powinien byc przelaczony na kanal tvn)? Czy i po jakim czasie ten kanal powinien zostac aktywny?

Czy to moze byc problem tunera?

Teoretycznie moglbym zadzwonic do nich z prosba o pomoc, ale telefon dla klientow jest 0 700 (kpina jakas), a znajac zycie panie, ktore odbieraja takie telefony za duzo nie wiedza.

Data: 2010-07-16 21:28:09
Autor: Arek.
[...]

parametry masz poprawne
sprawdź czy ten kanał powinien być w Twoim pakiecie
na kartę masz już puszczone uprawnienia

Arek.

Data: 2010-07-16 23:02:22
Autor: xy
telewizja na karte - wszystko ok oprocz discovery channel

parametry masz poprawne
sprawdďż˝ czy ten kanaďż˝ powinien byďż˝ w Twoim pakiecie
na kartďż˝ masz juďż˝ puszczone uprawnienia

wg tego co pisza na stronie telewizji na karte powinien byc

natomiast nie wiem, jak sprawdzic w tunerze do ktorych konkretnie kanalow ta karta daje dostep

jest menu karty, ale wiele pozycji jest niedostepnych albo pustych, a tam gdzie pojawia sie informacja o czasie trwania subskrypcji mam dwa wpisy, jeden do konca miesiaca waznosc (co jest troche dziwne, bo kupilem zestaw na 1 mc wiec powinno byc do polowy sierpnia), a drugi z rokiem 09 hmmm

Data: 2010-07-17 22:28:21
Autor: xy
telewizja na karte - wszystko ok oprocz discovery channel
Sprawdzilem dokladnie informacje w polu dane o subskrypcji dla karty i mam:

TVN 01 JUL 10 31 JUL 10 01000003
01 JAN 90 01 JAN 90 00000000

Czy to sa prawidlowe wpisy, czy czegos brakuje i co oznaczaja? I skad ten dziwny okres 1 stycznia roku 2090 (?)?

Data: 2010-07-19 00:37:04
Autor: xy
telewizja na karte - wszystko ok oprocz discovery channel
przywrocenie starej wersji oprogramowania 6.74 pomoglo

swoja droga chyba cos producentowi tego tunera nie bardzo zalezy na rynku w polsce - kiedys obiecywano polska wersje menu i nie ma do tej pory

telewizja na karte - wszystko ok oprocz discovery channel