telewizja w telefonie

Data: 2012-09-24 22:26:59
Autor: ToMasz
telewizja w telefonie
witam

Przez weekend można było wł±czyć sobie TV w telefonie, za darmo, na tydzień dzięki uprzejmo¶ci firmy orange.
Kiedy¶ tam ogl±dałem ich telewizje na stronie www, i było to bardzo fajne rozwi±zanie. niektóre programy były dokładnie takie jak w TV niektóre - wybrane audycje. Wszystko za darmo dla klientów ORange, ale transmisja przez internet.
Tym razem tylko w telefonach z kart± orange, ale transmisja GSM za free. Tak się zastanowiłem, przecież taniej było by im pu¶cić to w "net", zamiast generować sztuczny ruch po GSM. niepotrzebnie się martwiłem. transmitowany obraz (1:1) był wielo¶ci paznokcia, jako¶ć gorsza niż videorozmowa - więc transfer malutki, zainteresowanie jeszcze mniejsze.
Jakby komu¶ chciało się spróbować jak wygl±da TV w telefonie - ¶miało możecie zapomnieć że co¶ takiego istnieje.

ToMasz

Data: 2012-09-25 15:54:02
Autor: Pszemol
telewizja w telefonie
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:
transmitowany obraz (1:1) był wielości paznokcia, jakość gorsza niż
videorozmowa - więc transfer malutki, zainteresowanie jeszcze mniejsze.
Jakby komuś chciało się spróbować jak wygląda TV w telefonie - śmiało
możecie zapomnieć że coś takiego istnieje.

Wielkość paznokcia to ile jest pikseli?
Może oferta ta jest skierowana do użytkowników słuchawek starego typu, nie
smartfonów z internetem? A więc ekraniki małe, 2-3"... nie wystarczy taka
jakość?

p.s. Mozna to wciąż włączyć? Siostrę w Krakowie poprosiłbym aby mi
wytestowała :)

telewizja w telefonie