telewizja z internetu

Data: 2010-08-20 12:43:07
Autor: boxfish
telewizja z internetu
W dniu 2010-08-20 10:01, twitek4 pisze:
witam

od wielu lat kablówki oferują internet. Ostatnio sieci internetowe
zaczęły oferować możliwość ogladania telewizji. Trochę sie jednak
zdziwiłem ze owa telewizja jest "ciągniea" kablem do telewizora.

W tzw kablówce jest ciągnięta czymś innym niż kabel ?

Czy jest ktoś, czy są możliwości techniczne, zeby jakaś firma oferowała
5 kanałów telewizyjnych przesyłanych internetem, do odbioru na
komputerach albo dedykowanych urzÄ…dzeniach +TV?

Np TP SA

Dlaczego 5 kanałów? bo
jak sie zastanowiÄ™, to z oferowanych 70siecu tak naprawdÄ™ ogladam 5.
wiec chętnie zapłacę 2 razy tyle, ale właścicielom "discowery" a nie
TVP.

Każdy by tak chciał, płacić tylko za to co się ogląda - nie spotkałem się jeszcze z rozsądną cenowo tego typu ofertą

Druga sprawa to brak opłat za posiadanie telewizora.

A czemuż to ? Nie byłbym pewien czy to zwolni cię z płacenia

ToMasz

PS. A może jest jakaś firma świadczącza usługi "video na życzenie" która
ma w ofercie national geographic, discovery science?

U nas nie

Data: 2010-08-20 13:04:15
Autor: z
telewizja z internetu
boxfish pisze:

A czemuż to ? Nie byłbym pewien czy to zwolni cię z płacenia

Za komputer+net na pewno nie. Są interpretacje że za tuner-dekoder już tak (odbiornik)

telewizja z internetu