telewizja z internetu

Data: 2010-08-20 20:28:17
Autor: Verox
telewizja z internetu
On Fri, 20 Aug 2010 10:01:29 +0200, twitek4 napisał:
witam

od wielu lat kablówki oferują internet. Ostatnio sieci internetowe zaczęły oferować możliwość ogladania telewizji. Trochę sie jednak zdziwiłem ze owa telewizja jest "ciągniea" kablem do telewizora.

zobacz www.jambox.pl

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Data: 2010-08-21 00:11:58
Autor: twitek4
telewizja z internetu
W dniu 2010-08-20 22:28, Verox pisze:
[...]

patrze i widzę kablówkę obsługujacą kilka miast śląska. 70kanałów za 60zł. czyli prawie 1 zł za kanał. Oferuje 5zł, zł za kanał, ale tylko ten który ja chcę.

ToMasz

Data: 2010-08-21 10:56:17
Autor: pawell32
telewizja z internetu
W dniu 21.08.2010 00:11, twitek4 pisze:

patrze i widzę kablówkę obsługujacą kilka miast śląska. 70kanałów za
60zł. czyli prawie 1 zł za kanał. Oferuje 5zł, zł za kanał, ale tylko
ten który ja chcę.

to załóż własną kablówkę i sprzedawaj po 5.
niestety nie dorośliśmy do takiego poziomu.
poza tym rynek nie jest taki wolny jak byśmy chcieli.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

telewizja z internetu