telewizor LCD do 1500pln

Data: 2009-11-04 14:26:08
Autor: T.
telewizor LCD do 1500pln
Jakie LCD wybrać do tej kwoty , myślałem o samsungu b450 albo LG3000 ale  nie wiem czy to są dobre wybory.
Plazmy omijam szerokim łukiem,

Data: 2009-11-04 16:57:40
Autor: Robert_J
telewizor LCD do 1500pln
Jakie LCD wybrać do tej kwoty , myślałem o samsungu b450 albo LG3000 ale nie wiem czy to są dobre wybory.

Zależy czego oczekujesz.

Plazmy omijam szerokim łukiem,

Z powodu?

Data: 2009-11-04 20:50:32
Autor: nom
telewizor LCD do 1500pln

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:hcs89o$9a9$1inews.gazeta.pl...

Z powodu?

Ceny? (1500pln) :-)

Data: 2009-11-05 07:54:46
Autor: pawell32
telewizor LCD do 1500pln
Robert_J pisze:
Jakie LCD wybrać do tej kwoty , myślałem o samsungu b450 albo LG3000 ale nie wiem czy to są dobre wybory.

Zależy czego oczekujesz.

Plazmy omijam szerokim łukiem,

Z powodu?

lg odradzam, samsung niezły, ale popatrz po promocjach zdarzają się
sharpy w podobnej cenie.
z plazm b. dobre pananasonic

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-11-05 10:50:22
Autor: T.
telewizor LCD do 1500pln
Dnia 05-11-2009 o 07:54:46 pawell32 <pahat@wp.pl> napisał(a):

Robert_J pisze:
Jakie LCD wybrać do tej kwoty , myślałem o samsungu b450 albo LG3000  ale nie wiem czy to są dobre wybory.
 Zależy czego oczekujesz.

Plazmy omijam szerokim łukiem,
 Z powodu?

zuzycia energii, wypalania

lg odradzam, samsung niezły, ale popatrz po promocjach zdarzają się
sharpy w podobnej cenie.
z plazm b. dobre pananasonic

sharp jest OK, slyszalem dobra opinie o sharp w sklepie

Data: 2009-11-05 12:22:15
Autor: irek
telewizor LCD do 1500pln

Robert_J pisze:
[...]

zużycie energii -> http://plazma-lcd-fakty.pl/mity/mity.php?energia

irek

Data: 2009-11-05 12:53:04
Autor: T.
telewizor LCD do 1500pln
Co sądzicie o Toshibie

http://www.videolux.pl/telewizor-toshiba-32xv550pg-p-2170.html

pryekonuje mnie fullhd no i marka chyba nie najgorsza

Data: 2009-11-05 16:18:21
Autor: Robert_J
telewizor LCD do 1500pln
Plazmy omijam szerokim łukiem,
 Z powodu?
zuzycia energii, wypalania

:-)))

Data: 2009-11-10 20:21:36
Autor: nom
telewizor LCD do 1500pln

Użytkownik "T." <teraz@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.u2w1l8u551ruzok-komputer.dns.uks.gdansk.pl...
zuzycia energii, wypalania

Panasonic TC-P46G10 Plasma 46" średnia moc pobierana 168.78W
http://reviews.cnet.com/green-tech/tv-consumption-chart/?tag=contentBody;nextPage
Plazmy Panasonic na panelu neoPDP żużywają mniej niż LCD o takim samym rozmiarze matrycy.

W rozmiarze 46" tylko Samsungi z podświetlaniem LED zużywają mniej, ale kosztują sporo. :-)

Data: 2009-11-06 08:19:44
Autor: z
telewizor LCD do 1500pln
T. pisze:
Jakie LCD wybrać do tej kwoty , myślałem o samsungu b450 albo LG3000 ale nie wiem czy to są dobre wybory.
Plazmy omijam szerokim łukiem,

Też miałem takie założenie z tym że plazmy omijałem ze względu wielkość (32" max do mojego pokoju)
Jak zacząłem oglądać w sklepach to się załamałem. Obraz był kiepski i do tego żadnych regulacji skalowania. Albo 16/9 albo 4/3.

Dorzuciłem trochę na taki:
http://www.ceneo.pl/1960319
Udało się kupić w promocji w MediaMarkt za 1750zł
Nigdy nie przypuszczałem że w tym sklepie będę coś kupował :-)

Teraz się okazało że 3 takie telewizory kupili też moi znajomi. Żadna zmowa tak wyszło. Wszyscy oglądają sygnał SD i są zadowoleni.

telewizor LCD do 1500pln