telewizor LCD do 1500pln

Data: 2009-11-06 08:19:44
Autor: z
telewizor LCD do 1500pln
T. pisze:
Jakie LCD wybrać do tej kwoty , myślałem o samsungu b450 albo LG3000 ale nie wiem czy to są dobre wybory.
Plazmy omijam szerokim łukiem,

Też miałem takie założenie z tym że plazmy omijałem ze względu wielkość (32" max do mojego pokoju)
Jak zacząłem oglądać w sklepach to się załamałem. Obraz był kiepski i do tego żadnych regulacji skalowania. Albo 16/9 albo 4/3.

Dorzuciłem trochę na taki:
http://www.ceneo.pl/1960319
Udało się kupić w promocji w MediaMarkt za 1750zł
Nigdy nie przypuszczałem że w tym sklepie będę coś kupował :-)

Teraz się okazało że 3 takie telewizory kupili też moi znajomi. Żadna zmowa tak wyszło. Wszyscy oglądają sygnał SD i są zadowoleni.

telewizor LCD do 1500pln