telewizor sony?

Data: 2009-02-22 00:01:06
Autor: Skylla
telewizor sony?
cale. Myślałem o SONY i o LCD, dzisiaj byłem oglądać a tu zonk :

1. Po pierwsze usłyszałem, że sony ma jakieś stare matryce samsunga?
2. Po drugie, wszystkie tv sony które oglądałem, miały czas 8 ms, a ja kupuje tv z myślą o XBOX 360. Czy ktoś ma taki tv i mógłby się wypowiedzieć jak jest z obrazem i ze smużeniem? Do tego te wszystkie sony nie mają 100hz???
3. Po trzecie prawie w ogóle nie widziałem rozmiarów 42 tylko same 40???

100Hz ma Sony 40w4500.
Jesli do gier to może być też Samsung od A656 wzwyż.
S.

telewizor sony?