telewizor z tunerem cyfrowym a karta z kablowki

Data: 2013-12-08 21:19:20
Autor: ToMasz
telewizor z tunerem cyfrowym a karta z kablowki
W dniu 08.12.2013 20:56, robik pisze:
Wymieniam stary telewizor analogowy i mam w domu przystawkę od kablówki
z kartą.
Czy są obecnie telewizory do którego będę mógł włożyć tę kartę i pozbędę
się dekodera, czy niestety nie i dalej będę miał dwa piloty?
nie. kupisz w lidlu za 3 dychy uniwersalnego i nie będziesz żałował.
ToMasz

Data: 2013-12-08 22:01:26
Autor: robik

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52a4d447$0$2185$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie chcę po prostu mieć dekodera od kablówki, wygląda jak g.... z ruskiego bazaru, a niestety większa ilość kanałów jest tylko w pakiecie cyfrowym, czyli karta musi być. Operator to poznańska INEA

Data: 2013-12-08 22:36:46
Autor: Cavallino

Użytkownik "robik" <robson@nanecie.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52a4de16$0$2358$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

To przynajmniej teoretycznie mają własny moduł, który idzie włożyć do dekodera i kartę do niego.
Co oczywiście nie oznacza, że będzie pracował z każdym tv.
Na pewno trzeba zacząć od zapewnienia w tv standardu dvb-c i gniazda CI/CI+ - w biurze abonenta powinni znać jakieś przykładowe modele z którymi to na pewno działa.

Data: 2013-12-09 09:59:08
Autor: jerzu
telewizor z tunerem cyfrowym a karta z kablowki
On Sun, 08 Dec 2013 21:19:20 +0100, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

kupisz w lidlu za 3 dychy uniwersalnego i nie będziesz żałował.

Te piloty z Lidla to się nadają...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-09 13:45:39
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-12-09 09:59,  *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

kupisz w lidlu za 3 dychy uniwersalnego i nie będziesz żałował.

Te piloty z Lidla to się nadają...

Jako uniwersalne są bardzo dobre (SilverCrest) - nie podskoczą Logitechom, czy innym podobnym programowalnym wynalazkom, ale w swojej lidze są zdecydowanie najlepsze.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-12-09 13:47:49
Autor: jerzu
telewizor z tunerem cyfrowym a karta z kablowki
On Mon, 09 Dec 2013 13:45:39 +0100, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

Jako uniwersalne są bardzo dobre (SilverCrest)

Mam taki jeden, kupiłem go jako zamiennik do starego TV Sharp. Nie
działa połowa funkcji w tym TV przy sterowaniu pilotem lidlowskim :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-09 15:10:05
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-12-09 13:47,  *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
>Jako uniwersalne są bardzo dobre (SilverCrest)
Mam taki jeden, kupiłem go jako zamiennik do starego TV Sharp. Nie
działa połowa funkcji w tym TV przy sterowaniu pilotem lidlowskim:)

Kod może nie do końca prawidłowy - miałeś starego pilota do nauki? Jak nie to może być kłopot, ale rzadko który inny pilot uniwersalny z tym sobie da radę.

pozdrawiam - Mirek

Data: 2013-12-09 22:31:47
Autor: ToMasz
W dniu 09.12.2013 13:47, jerzu pisze:
[...]

sraty pierdaty! Pilot ma funkcje uczenia! Możesz nawet spróbować go nauczyć aby bez przełączania sterował kanałami w tunerze, głośnością w telewizorze. Możesz definiować makra, albo zaprogramować sleepa.....
ToMasz

Data: 2013-12-09 22:35:48
Autor: jerzu
telewizor z tunerem cyfrowym a karta z kablowki
On Mon, 09 Dec 2013 22:31:47 +0100, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

Pilot ma funkcje uczenia!

Z czego miałem go nauczyć?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

telewizor z tunerem cyfrowym a karta z kablowki